Spaans voetbal

Sevilla - Barcelona ... Luuk de Jong staat in de basis bij Sevilla.
Het is vandaag De Jong tegen De Jong ... Luuk tegen Frenkie.
Ik spring voor Luuk ... :D
 
Niet echt een topwedstriid. Messi zag ik weer zeuren. Vreselijke ploeg. Ik snap wel dat er telkens een link gelegd wordt met Ajax. Net zo vervelend.
 
Niet echt een topwedstriid. Messi zag ik weer zeuren. Vreselijke ploeg. Ik snap wel dat er telkens een link gelegd wordt met Ajax. Net zo vervelend.
Valt inderdaad erg tegen deze wedstrijd. Luuk de Jong staat niet meer op het veld. Is in de 63e minuut gewisseld.
 
Zo, Simeona gaat ff te keer langs de lijn. Scheids gaat gewoon stoïcijns door, precies tegenovergesteld aan hoe NL de mannetjes direct met kaarten lopen te wapperen, ergens tussen die extremen ligt de normale manier van werken voor scheids en trainer.
 
Vandaag de return voor de Copa del Rey van Barcelona - Sevilla. In de thuiswedstrijd had Sevilla met 2-0 gewonnen.

Barca scoort vroeg de 1-0.
73e minuut Sevilla mist een penalty
90+2 Sevilla krijgt een rode kaart
90+4 Barcelona scoort 2-0 en dus worden het verlengingen
95 Barcelona scoort 3-0

Ongelofelijk zeg...
 
Zou Koeman in Spanje ook zo worden afgezeken omdat hij zijn selectie niet fit kan houden? :maniac:
Waarschijnlijk wel. Die media daar is overigens zo opportunistisch als maar zijn kan. Speelt Barca goed en wint het, dan is het koning Koeman en zijn magistrale elf, en als ze dan de wedstrijd daarop verbruien is Koeman en het elftal niks waard.
 
Pffff. Ik zet eens een keertje 50 euro in op een wedstrijd, gaat Betis het even extra spannend maken.
 
Diakhaby krijgt een gele kaart en na een onderbreking gaat de wedstrijd "gewoon" door. Diakhaby komt niet meer terug uit de kleedkamer. Hij wordt gewisseld. Vermeend boosdoener Cala wordt pas in de 2e helft (48e minuut gewisseld).

Ah, dit verhaal ontbrak nog. Dan is het inderdaad wel bijzonder. Lekkere clickbait titel boven het Twitter bericht :lmao:
 
Ah, dit verhaal ontbrak nog. Dan is het inderdaad wel bijzonder. Lekkere clickbait titel boven het Twitter bericht :lmao:
Nah, ze gaan wel van t veld af als ik t zo zie. Hoed en rand weet ik ook nog niet, zal komende dagen wel meer duidelijkheid komen. Jouw dubbele gevoelens snap ik.
 
Nah, ze gaan wel van t veld af als ik t zo zie. Hoed en rand weet ik ook nog niet, zal komende dagen wel meer duidelijkheid komen. Jouw dubbele gevoelens snap ik.
Ze gaan wel het veld af en naar de kleedkamer maar na een tijdje komen ze weer terug zonder Diakhaby en gaat de wedstrijd verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan