Spaans voetbal

Het andere topic :p

Ik ben benieuwd hoe Barca nu doorgaat. Weer succes en glorie? Zolang het Real maar niet is, vind ik het prima.
 
Het andere topic :p

Ik ben benieuwd hoe Barca nu doorgaat. Weer succes en glorie? Zolang het Real maar niet is, vind ik het prima.

Nee, hierover is een hele discussie geweest op het oude forum, maar uiteindelijk kwam eruit dat "de" beter was, maar "het" kan ook.;) Zoiets was het;)

Ik hoop weer op Real Madrid!:cool:
 
Barcelona en Internazionale zijn een transfer overeengekomen van Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits moet nog wel zelf rond komen met de Catalanen. In de deal zit een overgang van Samuel Eto'o naar Milaan.

De winnaar van de Champions League betaalt ongeveer veertig miljoen euro voor de 27-jarige aanvaller en geeft Eto'o daar dus bij als wisselgeld. Het contract van de Kameroener liep af na komend seizoen. Ibrahimovic had nog een verbintenis tot medio 2013 bij Inter.

Ibrahimovic speelde drie seizoenen voor de Milanezen die hem in de zomer van 2006 overnamen van Juventus. Daarvoor speelde hij bij Ajax. In drie jaargangen voor de Nerazzurri speelde de spits 88 competitieduels en scoorde 57 keer.
 
Zlatan naar Barca, daar zat ik echt op te wachten. Heerlijk! Zlatan is op dit moment erg maar ook erg goed. Zat voornamelijk bij de verdedigende en behoudende ploegen maar nu kan hij echt gaan vlammen bij Barca met Messi, Xavi, Iniesta en Henry om hem heen....... een lust voor het oog:)
 
Hoop dat Real kampioen wordt! Altijd al mijn favoriete Europese club geweest. Hopelijk wordt het dit jaar een team en geen 11 mannen die alleen voor eigen succes gaan en niet kunnen samen spelen!
 
Hoop dat Real kampioen wordt! Altijd al mijn favoriete Europese club geweest. Hopelijk wordt het dit jaar een team en geen 11 mannen die alleen voor eigen succes gaan en niet kunnen samen spelen!

Dat is niet te hopen inderdaad, ik vrees er echter (komend seizoen) toch wel een beetje voor. Ze hebben fantastische voetballers, maar een team ervan maken is lastig, zeker als je jongens als Vd Vaart bijvoorbeeld niet kan lozen, dat is denk ik niet bevordelijk voor de sfeer binnen de groep. Verdedigend schort er ook nog één en ander aan, denk ik. Zeker zolang Pepe nog geschorst is.
 
Dat is niet te hopen inderdaad, ik vrees er echter (komend seizoen) toch wel een beetje voor. Ze hebben fantastische voetballers, maar een team ervan maken is lastig, zeker als je jongens als Vd Vaart bijvoorbeeld niet kan lozen, dat is denk ik niet bevordelijk voor de sfeer binnen de groep. Verdedigend schort er ook nog één en ander aan, denk ik. Zeker zolang Pepe nog geschorst is.

Wanneer mag Pepe weer spelen dan en wat had hij gedaan?

Marcelo-----Pepe----R.Albiol---S.Ramos
---------------I.Casillas---------------

A.Arbeloa, L.Diarra (Middenvelder maar kan ook in de verdediging spelen), Drenthe (Hetzelfde verhaal maar vind hem toch beter als aanvallende middenvelder), E.Garay, M.Torres.


Toch bijna allemaal internationals maar inderdaad het kan veel beter met het geld wat ze hebben liggen.
Waarom blijft Real aanvallers kopen ik begrijp het gewoon niet!
 
Oké, misschien is het wat te overdreven om te stoppen, maar ik vind het echt schandalig hoor. Vol met die noppen in de rug, tot 2/3 maal toe.
Volgens mij was het niet vol in de rug, maar meer schrapen (wat misschien nog wel zeerder doet door de schaafwonden). Het zag er bizar uit, dat wel.
 
Had Pepe niet een schorsing van 10 wedstrijden ofzo? Iig ze hadden beter wat kunnen investeren in de verdediging ja. Nu zitten ze met spelers als Sneijder, van der Vaart, Robben en van Nistelrooy op de bank. Terwijl ze voor die posities ook al Benzema, Ronaldo, Raúl. Maargoed, met Pepe en Albiol heb je 2 goede verdedigers, helaas dat Pepe dan een erg lange schorsing mag uitzitten. En dan heb je nog Sergio Ramos.. maar daar ben ik verdedigend niet heel erg van gecharmeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan