Spaans voetbal

Barcelona heeft zojuist de voetbalnomaad Kevin-Prince Boateng binnengehaald. Prachtig voor hem natuurlijk, maar ik snap niet helemaal wat de gedachte hierachter is? :unsure:
 
Barcelona heeft zojuist de voetbalnomaad Kevin-Prince Boateng binnengehaald. Prachtig voor hem natuurlijk, maar ik snap niet helemaal wat de gedachte hierachter is? :unsure:

Met deze aankoop wil Barcelona aan de wereld laten zien dat het de weg volledig kwijt is. Dat zal de gedachten erachter zijn :unsure::sneaky:
 
Sevilla verpest avond Cillessen en Barça-debuut Boateng

Sevilla - Barcelona 2-0

link

Barcelona moet volgende week aan de bak om de halve finale van het toernooi om de Copa del Rey te bereiken. Sevilla won woensdag de heenwedstrijd tegen de ploeg waar Jasper Cillessen onder de lat stond en Kevin-Prince Boateng zijn debuut maakte.

Trainer Ernesto Valverde stuurde veel reservespelers het veld in tegen Sevilla, onder wie Cillessen.

Vorige ronde een ongerechtigde speler opstellen en toch door en vervolgens in de kwartfinale met een B-team aantreden. :maniac::FP:
 
Laatst bewerkt:
Sevilla verpest avond Cillessen en Barça-debuut Boateng

Sevilla - Barcelona 2-0

link

Barcelona moet volgende week aan de bak om de halve finale van het toernooi om de Copa del Rey te bereiken. Sevilla won woensdag de heenwedstrijd tegen de ploeg waar Jasper Cillessen onder de lat stond en Kevin-Prince Boateng zijn debuut maakte.

Trainer Ernesto Valverde stuurde veel reservespelers het veld in tegen Sevilla, onder wie Cillessen.

Vorige ronde een ongerechtigde speler opstellen en toch door en vervolgens in de halve finale met een B-team aantreden. :maniac::FP:
Kwartfinale. ;)
 
Als jullie tijd hebben... kijk even de 6-1 van Barcelona vanavond tegen Sevilla. On-ge-lo-fe-lijk.

Ze hebben Frenkie de Jong helemaal niet nodig. ;)
En dan ook nog te bedenken dat die wedstrijd niet gespeeld zou moeten zijn, want Barcelona had al gediskwalificeerd moeten zijn in de Copa Del Rey. :rolleyes:
 
Ze hebben Frenkie de Jong helemaal niet nodig. ;)
En dan ook nog te bedenken dat die wedstrijd niet gespeeld zou moeten zijn, want Barcelona had al gediskwalificeerd moeten zijn in de Copa Del Rey. :rolleyes:
En te bedenken dat zo,n Wöber van 10,5 miljoen bij Sevilla niet eens op de bank terecht komt.
 
Ze hebben Frenkie de Jong helemaal niet nodig. ;)
En dan ook nog te bedenken dat die wedstrijd niet gespeeld zou moeten zijn, want Barcelona had al gediskwalificeerd moeten zijn in de Copa Del Rey. :rolleyes:
Klassenjustitie .....grote clubs komen er steevast mee weg....was het omgekeerd het geval en Barcelona had een klacht ingediend, dan weet ik zeker dat Barcelona gelijk had gekregen.....:mad:
 
Dat was weer ouderwets, inderdaad. Ik had de indruk dat ze dat type spel een beetje kwijt waren...
Ze spelen inderdaad wat directer onder deze coach (die graag spelers als Vidal en Boateng ziet, brr...), maar jonge gasten als Arthur en Aleña brengen dat ouderwetse voetbal weer een beetje terug. En dan zijn ze echt niet meer bij te houden, zelfs door een goede ploeg als Sevilla niet.

Ik zou iedereen willen aanraden nog zoveel mogelijk Messi te kijken. Bijna alles wat hij doet is goed, briljant, geniaal. We vinden het normaal omdat hij het elke week doet. Maar hij wordt bijna 32 en ooit houdt het op, dus allemaal: kijken naar die kleine Argentijn.
 
Copa del Rey Ruststand: 0-1
Lucas Vázquez 6' :BALL:
Vinicius is eg ongelukkig in zijn akties en voorzetten. Stond Angelino daar vanavond in plaats van hem dan had het al 0-3 gestaan. Benzema heeft zijn oude vorm terug.
 
Barcelona - Real Madrid 1-1.

27 februari is de return in Madrid.
En 2 maart de competitiewedstrijd Real Madrid- Barcelona.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan