Mikasa
Internationale Legende
Nee, dat kijk ik nooit. Ik geloof je direct.Je hebt nooit een filnpje van PSV gezien dat ze met het vliegtuig naar een Europese uitwedstrijd gaan? Is altijd een privévliegtuig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat kijk ik nooit. Ik geloof je direct.Je hebt nooit een filnpje van PSV gezien dat ze met het vliegtuig naar een Europese uitwedstrijd gaan? Is altijd een privévliegtuig.
Morele schade aan een mens??Kort na de uitslag werd Nasraoui ingebeld door het Spaanse programma El Chiringuito. Eerst wilde hij duidelijk stellen dat hij 'niet vindt dat Yamal is bestolen'. 'Maar hij is wel de beste. Ik zeg niet dat er sprake is van diefstal, wel van het toebrengen van morele schade aan een mens. Lamine Yamal is met afstand de beste speler ter wereld.'
Ja, dat was een bijzondere boodschap. Overigens begreep ik dat Dembele ook maar een paar maanden goed speelde, dus een twijfelachtige keuze was.![]()
Vader Yamal baalt van tweede plek: 'Iets vreemds gebeurd'
De vader van Lamine Yamal, Mounir Nasraoui, kan moeilijk leven met de tweede plaats van zijn zoon bij de Gouden Bal-verkiezing van maandagavond. De achttienjarige smaakmaker van Barcelona werd geklopt door Ousmane Dembélé .www.vi.nl
Morele schade aan een mens??
Als Lamine in zo'n omgeving is opgegroeid vrees ik voor de dag dat het allemaal niet meer van een leien dakje loopt.
Even buiten de belachelijke uitspraken snap ik niet dat dit nieuws is.![]()
Vader Yamal baalt van tweede plek: 'Iets vreemds gebeurd'
De vader van Lamine Yamal, Mounir Nasraoui, kan moeilijk leven met de tweede plaats van zijn zoon bij de Gouden Bal-verkiezing van maandagavond. De achttienjarige smaakmaker van Barcelona werd geklopt door Ousmane Dembélé .www.vi.nl
Morele schade aan een mens??
Als Lamine in zo'n omgeving is opgegroeid vrees ik voor de dag dat het allemaal niet meer van een leien dakje loopt.
Had hij Dembele gewoon gefeliciteerd dan was het ook geen nieuws geweest.Even buiten de belachelijke uitspraken snap ik niet dat dit nieuws is.
Haha, stel je voor dat we allemaal normaal gaan doen. Dan gaan de kranten failliet.Had hij Dembele gewoon gefeliciteerd dan was het ook geen nieuws geweest.
Dan wordt de volgende een stiftje.Lewandowski mist een Penalty bij een 1-1 stand Barcelona - Atlético Madrid. Hij schiet hoog over.Dat is 2 Penalty's op rij mis voor Lewandowksi.
Ik ga er gewoon lekker weer in geloven!Atletic Bilbao - Atlético Madrid 1-0
2e nederlaag voor Atlético Madrid binnen een week en de volgende wedstrijd is de Champions League wedstrijd tegen PSV.
en in de extra tijd ook 2 x een gele kaart en rood voor Carreras van Real Madrid.