Spaans voetbal

Kort na de uitslag werd Nasraoui ingebeld door het Spaanse programma El Chiringuito. Eerst wilde hij duidelijk stellen dat hij 'niet vindt dat Yamal is bestolen'. 'Maar hij is wel de beste. Ik zeg niet dat er sprake is van diefstal, wel van het toebrengen van morele schade aan een mens. Lamine Yamal is met afstand de beste speler ter wereld.'
Morele schade aan een mens??

Als Lamine in zo'n omgeving is opgegroeid vrees ik voor de dag dat het allemaal niet meer van een leien dakje loopt.

Als Lamine in zo'n omgeving is opgegroeid vrees ik voor de dag dat het allemaal niet meer van een leien dakje loopt.
Ja, dat was een bijzondere boodschap. Overigens begreep ik dat Dembele ook maar een paar maanden goed speelde, dus een twijfelachtige keuze was.

Even buiten de belachelijke uitspraken snap ik niet dat dit nieuws is.

Atlético Madrid - Real Madrid 5-2.
Een gevoelige nederlaag voor Real Madrid. Een oorwassing in de stadsderby.

• Leuk
Reactions: IPF
Sevilla - Barcelona 4-1
Lewandowski mist bij een 2-1 stand een Penalty. :FP:
Een flinke nederlaag voor Barcelona. De eerste overwinning van Sevilla tegen Barcelona sinds 2015.

Lewandowski mist een Penalty bij een 1-1 stand Barcelona - Atlético Madrid. Hij schiet hoog over. :FP: Dat is 2 Penalty's op rij mis voor Lewandowksi.

Barcelona - Atlético Madrid 3-1.
De dip van Atlético Madrid komt precies op tijd. Na 6 overwinningen weer eens een nederlaag.
PSV kan op 9 december best wel punten pakken als Atlético Madrid dan ook zo speelt als vandaag.

Real Madrid - Celta de Vigo 0-2
Garcia kreeg 2 x een gele kaart binnen 2 minuten 63' en 64' en dus rood. Wat een knuppel. :FP: en in de extra tijd ook 2 x een gele kaart en rood voor Carreras van Real Madrid. :maniac:
En Celta de Vigo scoort vlak daarna 0-2.
De achterstand van Real Madrid op Barcelona is nu 4 punten.

Terug
Bovenaan Onderaan