Spaans voetbal

Er werd hier om Luuk geroepen, maar dit was toch geen wedstrijd voor hem. Je moet, als je zo verdedigend speelt, toch een snelle counterspits opstellen. Dat is Luuk never nooit niet.
 
Dan moet Sevilla wel met voorzetten komen en niet counteren. Toch?

En is die statistiek gebaseerd op die ene prachtige finale?
Nee vorig jaar scoorde hij tegen (bijna) alle grote clubs in de competitie, geloof ik. Eens dat je inderdaad dan ook met voorzetten moet komen.

En het is allemaal ook zeker gedeeltelijk gebaseerd op sentiment. :star:
 
Nee vorig jaar scoorde hij tegen (bijna) alle grote clubs in de competitie, geloof ik. Eens dat je inderdaad dan ook met voorzetten moet komen.

En het is allemaal ook zeker gedeeltelijk gebaseerd op sentiment. :star:
Dat laatste heb ik niet zo. In tegenstelling tot een aantal hier ben ik niet zo'n Luuk fan. Ik heb meer die seizoenen met al die gemiste (eenvoudige) kansen op het netvlies dan zijn doelpunten in het laatste seizoen. Een zwoeger is het. Dat wel.
 
Dat laatste heb ik niet zo. In tegenstelling tot een aantal hier ben ik niet zo'n Luuk fan. Ik heb meer die seizoenen met al die gemiste (eenvoudige) kansen op het netvlies dan zijn doelpunten in het laatste seizoen. Een zwoeger is het. Dat wel.
Precies. Meer drama jaren gekend dan goede en na afloop altijd zeer tevreden voor de camera staan.
 
Barcelona wint niet van Levante en verspeelt daarmee waarschijnlijk definitief de titel. Mede dankzij Dest, die niet verdedigt bij de gelijkmaker. Wat die bij Barça te zoeken heeft zal ik nooit begrijpen.
 
Barcelona wint niet van Levante en verspeelt daarmee waarschijnlijk definitief de titel. Mede dankzij Dest, die niet verdedigt bij de gelijkmaker. Wat die bij Barça te zoeken heeft zal ik nooit begrijpen.
Barcelona verspeelt binnen een paar dagen de kans op de titel.
Het zal gaan tussen Atlético Madrid en Real Madrid. Atlético hoeft 'alleen maar' de laatste 3 wedstrijden te winnen.
 
Barcelona verspeelt binnen een paar dagen de kans op de titel.
Het zal gaan tussen Atlético Madrid en Real Madrid. Atlético hoeft 'alleen maar' de laatste 3 wedstrijden te winnen.
Volgens mij hebben ze die titel toch aan het begin van het seizoen verspeeld en hebben ze juist een inhaalrace achter de rug?
 
Terug
Bovenaan Onderaan