Spaans voetbal

Nooit van gehoord. Ook Barca is er een ster in om zomaar trainers aan te stellen zonder enig trainers CV.

Geen heel groot profiel, maar wel ervaring in de hoogste Spaanse liga en een reputatie om heel vermakelijk voetbal te willen spelen. Dat is in ieder geval beter dan dat ze zoals in de media naar voren kwam een volledig onervaren Xavi of Henry de job willen geven.

De pech van Koeman is denk ik geweest dat ze - vreemd genoeg - nu direct iets nieuws wilden. Daarnaast zie je in de speelstijl van deze man ook wel terug waar ze naar op zoek zijn; heel veel aanvallend vermaak. Dat is natuurlijk niet perse de eerste prioriteit van Koeman.
 
Geen heel groot profiel, maar wel ervaring in de hoogste Spaanse liga en een reputatie om heel vermakelijk voetbal te willen spelen. Dat is in ieder geval beter dan dat ze zoals in de media naar voren kwam een volledig onervaren Xavi of Henry de job willen geven.

De pech van Koeman is denk ik geweest dat ze - vreemd genoeg - nu direct iets nieuws wilden. Daarnaast zie je in de speelstijl van deze man ook wel terug waar ze naar op zoek zijn; heel veel aanvallend vermaak. Dat is natuurlijk niet perse de eerste prioriteit van Koeman.
Koeman lijkt mij ook helemaal geen Barca trainer. Vreemd toch altijd dat hij genoemd wordt. Resultaatstrainer met natuurlijk wel een iconische status in Barcelona.
 
Koeman lijkt mij ook helemaal geen Barca trainer. Vreemd toch altijd dat hij genoemd wordt. Resultaatstrainer met natuurlijk wel een iconische status in Barcelona.

Dat laatste maakt het dus ook helemaal niet vreemd. Als je kijkt naar de aanstelling van trainers in de afgelopen 10-15 jaar bij Barcelona, dan zijn dat toch niet stuk voor stuk mensen met een uitgebreid en succesvol CV als trainer? Met een goede carrière als speler achter je kom je blijkbaar ver...
 
Ik vind het eigenlijk best wel dapper van Koeman om nu nee te zeggen tegen Barça, zijn absolute droomclub. De kans dat ze vanaf volgend seizoen weer naar Xavi gaan is best groot.

Dit had zomaar zijn enige kans kunnen zijn.
 
Ik vind het eigenlijk best wel dapper van Koeman om nu nee te zeggen tegen Barça, zijn absolute droomclub. De kans dat ze vanaf volgend seizoen weer naar Xavi gaan is best groot.

Dit had zomaar zijn enige kans kunnen zijn.
Dat is zo.... Aan de andere kant is dit voor Koeman niet het juiste moment bij Barca. De resultaten zijn vrij behoorlijk, maar het spel matig. Dan lijkt mij Koeman meer van hetzelfde.
 
Nooit van gehoord. Ook Barca is er een ster in om zomaar trainers aan te stellen zonder enig trainers CV.
Ja, maar dat is daar niet zo'n probleem. Als je Messi en Suarez en nog een stuk of 10 van dit soort spelers hebt rondlopen, maakt het allemaal niet zoveel uit wie je voor de groep zet.
 
Ik vind het eigenlijk best wel dapper van Koeman om nu nee te zeggen tegen Barça, zijn absolute droomclub. De kans dat ze vanaf volgend seizoen weer naar Xavi gaan is best groot.

Dit had zomaar zijn enige kans kunnen zijn.
Als hij nu ingestapt was, had hij meteen voorgoed kunnen emigreren, dan wordt hij voor eeuwig en altijhd uitgekotst in Nederland. En terecht. Dan zijn de kogels die Dickie opgestuurd kreeg, maar een kinderspel.
 
Atletico Madrid is met 2-1 uit de Copa geknikkerd door een of andere 3de klasser genaamd Cultural Leonesa.
Het kan altijd erger..?
 
Atletico Madrid is met 2-1 uit de Copa geknikkerd door een of andere 3de klasser genaamd Cultural Leonesa.
Het kan altijd erger..?

Je kunt altijd een keertje verliezen tegen een mindere tegenstander, zelfs drie klassen minder. Normaliter wordt men dan boos, spreekt schande, volgende week wordt er weer gewonnen en binnen 2 weken is het alweer vergeten.

Wat momenteel bij PSV gaande is, is echt veel erger. Deels slecht beleid, deels een spelersgroep die het uiteindelijk geen reet interesseert dat ze verliezen.
 
Ook bestuurlijke chaos bij Barca. De aanleiding nu is de uitspraak van de TD Abidal die zegt dat Valverde ontslagen is omdat ze zagen dat sommige spelers niet meer hun best deden op het veld. Messi reageert hier op dat het bestuur achter zijn eigen besluiten moet staan zonder de spelers hierbij te betrekken. En dat hij met namen en rugnummers moet komen etc.
Ook Barca maakte de fout om een clubicoon op een belangrijke positie te zetten. De ene na andere (Franse) miskopen heeft deze Abida voor honderden miljoenen binnen mogen halen. En nu dit.
 
Ook bestuurlijke chaos bij Barca. De aanleiding nu is de uitspraak van de TD Abidal die zegt dat Valverde ontslagen is omdat ze zagen dat sommige spelers niet meer hun best deden op het veld. Messi reageert hier op dat het bestuur achter zijn eigen besluiten moet staan zonder de spelers hierbij te betrekken. En dat hij met namen en rugnummers moet komen etc.
Ook Barca maakte de fout om een clubicoon op een belangrijke positie te zetten. De ene na andere (Franse) miskopen heeft deze Abida voor honderden miljoenen binnen mogen halen. En nu dit.
Storm in een glas water meer niet.
Abidal zei dat Valverde door de meeste spelers niet langer gepruimd werd.
 

Ze hebben in Spanje weer een regel verzonnen hoor :FP: :lol:
Dit zou toch niet mogen..? Dan zou dat voor alle EU landen moeten gelden, dus dan zou in principe JDJ nog een speler uit de eredivisie kunnen halen. Nou, we missen nog een goede middenvelder, misschien kunnen we er eentje bij Willem II losweken. Toch geld zat na de transfer van Bergwijn....
 

Ze hebben in Spanje weer een regel verzonnen hoor :FP: :lol:
Nou ja, die bestond blijkbaar al. Maar goed, in januari konden ze niemand vinden om Suarez te vervangen. Waarom zouden ze nu dan wel een vervanger vinden voor Dembele?

Jammer dat het alleen toegestaan is binnen Spanje te transfereren. We hebben hier nog een pareltje, die voor 15 miljoen op te halen is.

Bruma
 
Terug
Bovenaan Onderaan