Spaans voetbal

Granada krijgt een Penalty na ingrijpen van de VAR. Hands van Vidal.
62' :BALL: Vadillo schiet raak. Het is 2-0 voor Granada.

Barcelona heeft nog steeds geen enkele keer op goal geschoten.
 
Granada - Barcelona 2-0

Wat weer een kansloze wedstrijd van Barcelona. Een afgang.
In de laatste 2 wedstrijden (uit tegen Dortmund en uit tegen Granada) in totaal 2 x op goal geschoten. In beide wedstrijden 1 hele keer.

"Je moet schieten, anders kun je niet scoren." :rolleyes:
 
Het grote verval in de top-3 van Spanje begint zich te manifesteren: vorig seizoen gestart met Real Madrid en dit seizoen komen Barcelona en Atletico Madrid erbij....zelfs investeringen van tientallen miljoenen, wat zeg ik, honderden miljoenen biedt geen soelaas. Real investeerde in de zomer voor ca. 300 miljoen euro....Barcelona voor ca. 200 miljoen en ook Atletico voor ca. 200 miljoen....en dan staan Granada en Sevilla bovenaan....te triest voor woorden, maar helaas waar...alleen een nieuwe en weloverwogen investering in de winterstop kan er voor zorgen dat een club uit de traditionele top-3 van Spanje wederom landskampioen wordt....anders wordt het voor de verandering eens een keer Sevilla of Valencia.....
 
Dat Luuk de Jong niet mee naar Azerbeidzjan ging om hem te sparen was dus geen smoes, want hij startte in de basis tegen Real.
Sevilla staat helaas wel achter met 0-1.
 
Het grote verval in de top-3 van Spanje begint zich te manifesteren: vorig seizoen gestart met Real Madrid en dit seizoen komen Barcelona en Atletico Madrid erbij....zelfs investeringen van tientallen miljoenen, wat zeg ik, honderden miljoenen biedt geen soelaas. Real investeerde in de zomer voor ca. 300 miljoen euro....Barcelona voor ca. 200 miljoen en ook Atletico voor ca. 200 miljoen....en dan staan Granada en Sevilla bovenaan....te triest voor woorden, maar helaas waar...alleen een nieuwe en weloverwogen investering in de winterstop kan er voor zorgen dat een club uit de traditionele top-3 van Spanje wederom landskampioen wordt....anders wordt het voor de verandering eens een keer Sevilla of Valencia.....

Die 200/300 miljoen was dus "zo maar wat".
Die top 3 komt gewoon terug. In Nederland staat er ook elk jaar de eerste 5/6 een ploeg in de top 3 die normaal in het rechterrijtje eindigt.
Niet nóg een investering, maar een beetje tijd geven om ingespeeld te raken.
 
Bizar, de voetbalbond geeft dus aan dat Barcelona niet correct gehandeld heeft en dan straf je maar met 300 euro?

Keur die hele transfer af.
 
Oftewel ze geven toe dat Barcelona fout zit, maar in plaats van ze die 80 miljoen te laten betalen geven ze 300 euro boete. Wat hebben die grote clubs het toch makkelijk af en toe
 
Eibar lijkt te gaan winnen van een "Luuk de Jong"-loos Sevilla. :fear::fear:

De Jong viel ook niet in. Tja, ik hoop dat die niet voor de derde keer mislukt in het buitenland. Ik heb hem gezien tegen Real Madrid afgelopen weekend, en hij kwam amper in het stuk voor. Af en toe zag je hem als er een voorzet werd gegeven, meer niet.
 
Bizar, de voetbalbond geeft dus aan dat Barcelona niet correct gehandeld heeft en dan straf je maar met 300 euro?

Keur die hele transfer af.
Wat Barcelona in Spanje is, is Ajax in Nederland....zodra de bond zich ermee gaat bemoeien, loopt het vrijwel altijd met een sisser af voor deze 2 clubs....:unsure::mad:
 
Wat Barcelona in Spanje is, is Ajax in Nederland....zodra de bond zich ermee gaat bemoeien, loopt het vrijwel altijd met een sisser af voor deze 2 clubs....:unsure::mad:
Wat een onzin! Barcelona is de provincie club uit Catalonië zonder al te veel vrienden in het land noch bij de bond... Madrid is altijd al de club van de regering geweest met veel invloed bij de bond, de club van Franco weet je nog? Deze straf is te belachelijk voor woorden maar je moet je feiten kennen.
 
De Jong viel ook niet in. Tja, ik hoop dat die niet voor de derde keer mislukt in het buitenland. Ik heb hem gezien tegen Real Madrid afgelopen weekend, en hij kwam amper in het stuk voor. Af en toe zag je hem als er een voorzet werd gegeven, meer niet.
Ik heb er niks van gezien, hoor. Maar juist in de krant las ik dat De Jong een prima pot speelde tegen Real?
 
De Jong viel ook niet in. Tja, ik hoop dat die niet voor de derde keer mislukt in het buitenland. Ik heb hem gezien tegen Real Madrid afgelopen weekend, en hij kwam amper in het stuk voor. Af en toe zag je hem als er een voorzet werd gegeven, meer niet.
Niet verder vertellen hoor, maar hij is al mislukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan