Spaans voetbal

Cillessen verruilt Barcelona na drie jaar voor Valencia

link

Jasper Cillessen heeft Barcelona na drie seizoenen verlaten. De dertigjarige doelman van het Nederlands elftal maakt de overstap naar Valencia.
 
Cillessen verruilt Barcelona na drie jaar voor Valencia

link

Jasper Cillessen heeft Barcelona na drie seizoenen verlaten. De dertigjarige doelman van het Nederlands elftal maakt de overstap naar Valencia.
Voor hem en Oranje een goede zaak, lijkt me. Verder interesseert die Cillessen me niks.
 
Atletico Madrid gaat 126 miljoen betalen voor Joao Felix (ik hoor iedereen nu denken WIE?). Een 19-jarig talent van Benfica. Deed het wel uitzonderlijk goed dit seizoen, maar jezus 129 miljoen voor een jochie dat gisteren de eerste haar op zijn zak heeft gekregen en pas 1 seizoen op het hoogste niveau heeft gespeeld. Benfica lacht zich waarschijnlijk helemaal dood.
 
Atletico Madrid gaat 126 miljoen betalen voor Joao Felix (ik hoor iedereen nu denken WIE?). Een 19-jarig talent van Benfica. Deed het wel uitzonderlijk goed dit seizoen, maar jezus 129 miljoen voor een jochie dat gisteren de eerste haar op zijn zak heeft gekregen en pas 1 seizoen op het hoogste niveau heeft gespeeld. Benfica lacht zich waarschijnlijk helemaal dood.
Supertalent., de Portugese Messi, maar dan zonder nare trekjes.
 
Atletico Madrid gaat 126 miljoen betalen voor Joao Felix (ik hoor iedereen nu denken WIE?). Een 19-jarig talent van Benfica. Deed het wel uitzonderlijk goed dit seizoen, maar jezus 129 miljoen voor een jochie dat gisteren de eerste haar op zijn zak heeft gekregen en pas 1 seizoen op het hoogste niveau heeft gespeeld. Benfica lacht zich waarschijnlijk helemaal dood.

Terugverdiend met de verkoop van Griezmann aan Barcelona voor 120 miljoen.
 
Terugverdiend met de verkoop van Griezmann aan Barcelona voor 120 miljoen.
Plus de hoop op meer miljoenen, Atletico sleept Barca voor de rechter omdat ze vinden dat de griezmann al eerder rond was met bara.


Man man dat Barca snap ik ook niet meer.. 120 milj voor hem. Maar geen fatsoenlijke backs, behalve Alba. Centraal achterin mag ook wel verbeterd worden. Prioriteiten. Jammer dat de la masia al jaren niks fatsoenlijks meer aflevert.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Supertalent., de Portugese Messi, maar dan zonder nare trekjes.
Nare trekjes van Messi? Je bedoelt dat hij niet net als Ronaldo zich steeds laat vallen in het strafschopgebied? Ik snap jou wel: hij heeft Real bijna altijd in zijn eentje vernederd, uit en thuis:grin:
 
Plus de hoop op meer miljoenen, Atletico sleept Barca voor de rechter omdat ze vinden dat de griezmann al eerder rond was met bara.


Man man dat Barca snap ik ook niet meer.. 120 milj voor hem. Maar geen fatsoenlijke backs, behalve Alba. Centraal achterin mag ook wel verbeterd worden. Prioriteiten. Jammer dat de la masia al jaren niks fatsoenlijks meer aflevert.
Het PSV in het groot.
 
Plus de hoop op meer miljoenen, Atletico sleept Barca voor de rechter omdat ze vinden dat de griezmann al eerder rond was met bara.


Man man dat Barca snap ik ook niet meer.. 120 milj voor hem. Maar geen fatsoenlijke backs, behalve Alba. Centraal achterin mag ook wel verbeterd worden. Prioriteiten. Jammer dat de la masia al jaren niks fatsoenlijks meer aflevert.
Al jaren slecht transferbeleid daar.
 
Ik las ook dat Barcelona een bod heeft gedaan op Neymar: 40 miljoen + Coutinho + Dembele. Nou, als PSG zijnde had ik het wel geweten. Dat jank kind ben je toch liever kwijt dan rijk.
 
Ik las ook dat Barcelona een bod heeft gedaan op Neymar: 40 miljoen + Coutinho + Dembele. Nou, als PSG zijnde had ik het wel geweten. Dat jank kind ben je toch liever kwijt dan rijk.
Als Barca fan ben ik ook niet blij met de eventuele komst van die vervelende jongen. Maar eerlijk is eerlijk, als je Neymar kunt krijgen op de plek van Dembele, dan doe je dat gewoon.
 
Ik las ook dat Barcelona een bod heeft gedaan op Neymar: 40 miljoen + Coutinho + Dembele. Nou, als PSG zijnde had ik het wel geweten. Dat jank kind ben je toch liever kwijt dan rijk.
Als ik PSG was, dan zou ik Neymar en Barcelona flink naaien.....Neymar vanwege zijn gedrag, uitlatingen, niet willen verschijnen op de trainingen, een week extra vakantie,etc.etc......duidelijk aan het treiteren en een vertrek aan het forceren. Neymar zou ik dan naaien door hem niet zijn zin te geven en hem dus niet te verkopen voor 1 september. Barcelona zou ik naaien door minimaal 100 miljoen euro te vragen + Coutinho + Dembele...Neymar is gehaald voor ca. 225 miljoen euro...dan wil je als PSG toch wel minimaal 250 miljoen euro in waarde terug krijgen....?? Wat Barca nu biedt is echt belachelijk weinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan