Spaans voetbal

Valencia op 0-2 voor tegen Barcelona in de finale van de Copa del Rey.
21' 0-1 :BALL: Gameiro
33' 0-2 :BALL: Rodrigo

In de goal bij Barcelona staat Jasper Cillessen. :cautious:
 
IK denk dat ze bij Barcelona balen dat ze Ter Stegen niet hebben laten keepen. Messi keek beteuterd wat rond toen hij de Valencia spelers zag feesten. :cool:
 
In maart dacht iedereen, dat Barca wel de treble zou pakken. Maar oei. Een bizarre uitschakeling in de CL tegen Liverpool, en ook nog is de Copa finale verliezen. Alsnog een vervelend seizoen, ondanks dat de La Liga werd gewonnen, maar dat is niet meer zo moeilijk de laatste jaren.

Barca zag er ook droevig uit zonder spits. Letterlijk alles moest via Messi komen. Toch wel bizar, dat 1 iemand de boel iedere keer moet redden. Ben echt zwaar benieuwd, waar Barca in de toekomst staat als Messi er niet meer is.
 
In maart dacht iedereen, dat Barca wel de treble zou pakken. Maar oei. Een bizarre uitschakeling in de CL tegen Liverpool, en ook nog is de Copa finale verliezen. Alsnog een vervelend seizoen, ondanks dat de La Liga werd gewonnen, maar dat is niet meer zo moeilijk de laatste jaren.

Barca zag er ook droevig uit zonder spits. Letterlijk alles moest via Messi komen. Toch wel bizar, dat 1 iemand de boel iedere keer moet redden. Ben echt zwaar benieuwd, waar Barca in de toekomst staat als Messi er niet meer is.
Als ze daar niet goed op inspelen zal t iets in de lijn van Real Madrid dit seizoen worden. Misschien moeten ze voorsorteren en Luuk halen ;)
 
Ik las het. Heel sneu. Waarom werd er tijdens de CL finale een minuut stilte gehouden voor deze speler? Had ik ff gemist.
Geen idee. denk ondat hij voor Atletico gespeeld heeft en daar was de finale.
 
Ik las het. Heel sneu. Waarom werd er tijdens de CL finale een minuut stilte gehouden voor deze speler? Had ik ff gemist.
Tal van redenen: Spanjaard en voormalig speler van Atletico, Real Madrid en nog enkele andere Spaanse clubs. Finale was in stadion van Atletico. Spaans international, voormalig speler van Arsenal, beide clubs in finale zijn Engelse clubs, dus grote kans dat groot aantal toeschouwers hem nog hebben zien spelen, zowel in Engeland als in Spanje. Dus, tal van redenen om deze speler even te eren en te gedenken.
 
Tal van redenen: Spanjaard en voormalig speler van Atletico, Real Madrid en nog enkele andere Spaanse clubs. Finale was in stadion van Atletico. Spaans international, voormalig speler van Arsenal, beide clubs in finale zijn Engelse clubs, dus grote kans dat groot aantal toeschouwers hem nog hebben zien spelen, zowel in Engeland als in Spanje. Dus, tal van redenen om deze speler even te eren en te gedenken.
Tja, de kans is groot dat er recentelijk nog een andere voetballer overleden was met ongeveer dezelfde achtergrond. Anyways, geen ex-speler van de clubs in de finale.
 
Muah sneu is het niet bepaald, als je 237km/h rijdt in Spanje dan is het gewoon shit happens kwestie waar je op kon rekenen.
De dude die in het vliegtuigje naar Engeland verongelukte is pas sneu, deze dude speelde met vuur en vuur won.

En ja als ik miljonair was reed ik ook in snelle auto's, en vast ook te snel, maar als ik dan met 237 de afslag op de A9 zou missen tja...
 
Muah sneu is het niet bepaald, als je 237km/h rijdt in Spanje dan is het gewoon shit happens kwestie waar je op kon rekenen.
De dude die in het vliegtuigje naar Engeland verongelukte is pas sneu, deze dude speelde met vuur en vuur won.

En ja als ik miljonair was reed ik ook in snelle auto's, en vast ook te snel, maar als ik dan met 237 de afslag op de A9 zou missen tja...
Vliegen met iemand die geen personen vluchten mag uitvoeren is ook spelen met vuur.
 
Hazard maakt droomtransfer naar Real Madrid

link

Eden Hazard speelt komend seizoen voor Real Madrid. Daarmee komt de grote wens van de 28-jarige Belg in vervulling. Zijn transfer van Chelsea naar Madrid kondigde zich al enige tijd aan. Hazard heeft getekend tot medio 2024.
Over de hoogte van die transfersom doen Real Madrid en Chelsea nog geen uitspraken. Naar verluidt gaat het om ruim 100 miljoen euro en kan dat bedrag door bonussen zelfs nog fors oplopen met nog eens twintig a dertig miljoen euro.
 
Ligt het aan mij of heeft real nu al een stuk of 4-5 aankopen gedaan van 50 miljoen of meer?
Gaat toch nergens over waar halen ze het toch vandaan ☹️
 
Terug
Bovenaan Onderaan