Spaans voetbal

Valencia - Barcelona 1-1.
Sevilla staat nu alleen bovenaan in Spanje.
Barcelona en Real Madrid laten veel punten liggen.
 
Real Madrid verliest in eigen huis met 1-2 van Levante. Levante nadert Real tot op 1 punt.

Wat is er aan de hand met Real? Dit is al de 5de wedstrijd op een rij dat Real niet heeft gewonnen.
 
Real Madrid - Levante 1-2

Doelpogingen
Real Madrid 34 Levante 6 o.O
Schoten op goal
Real Madrid 12 Levante 2 o.O:lmao:

Levante heeft 2 x op goal geschoten en 2 x een goal. :D
 
Real Madrid - Levante 1-2

Doelpogingen
Real Madrid 34 Levante 6 o.O
Schoten op goal
Real Madrid 12 Levante 2 o.O:lmao:

Levante heeft 2 x op goal geschoten en 2 x een goal. :D
[neuzenmodus]Maar wie had het meeste balbezit :geek: [/neuzenmodus]
Mooi, goed voetbal is efficient.
 
Messi is geblesseerd uitgevallen met een elleboogblessure. Dat ziet er niet goed uit.

Barça houdt adem in bij blessure Messi

link

Met nog een kwartier te gaan is het bij Barcelona - Sevilla 3-0
 
Barcelona scoort 4-1.
88' :BALL: Raketic
En Sevilla scoort nog 4-2
90'+1' :BALL: Muriel

Barcelona - Sevilla 4-2 eindstand.
 
Barcelona bevestigt: geen Clásico voor Messi

link

Lionel Messi heeft zaterdag tegen Sevilla een breuk in zijn rechterarm opgelopen. De Argentijnse aanvaller is drie weken niet inzetbaar voor Barcelona.

Messi mist de wedstrijd tegen Real Madrid en 2 wedstrijden tegen Inter.
 
Barcelona bevestigt: geen Clásico voor Messi

link

Lionel Messi heeft zaterdag tegen Sevilla een breuk in zijn rechterarm opgelopen. De Argentijnse aanvaller is drie weken niet inzetbaar voor Barcelona.

Messi mist de wedstrijd tegen Real Madrid en 2 wedstrijden tegen Inter.

Hoopte dat hij er tegen PSV ook niet bij zou zijn.
 
Real Madrid - Levante 1-2

Doelpogingen
Real Madrid 34 Levante 6 o.O
Schoten op goal
Real Madrid 12 Levante 2 o.O:lmao:

Levante heeft 2 x op goal geschoten en 2 x een goal. :D

Met al die kritiek op Real, geruchten over de coach die eruit moet, moeten ze zich toch ook realiseren dat ze slechts 4 punten achter staan op de nummer 1? Rustig aan, zeg... Ik vind het ergens ook logisch dat het enigszins instort direct na afscheid van een geweldenaar als Ronaldo.
 
Met al die kritiek op Real, geruchten over de coach die eruit moet, moeten ze zich toch ook realiseren dat ze slechts 4 punten achter staan op de nummer 1? Rustig aan, zeg... Ik vind het ergens ook logisch dat het enigszins instort direct na afscheid van een geweldenaar als Ronaldo.
Maar het is wel een teken aan de wand wanneer je reeds zoveel verliespartijen hebt gehad tegen matige tegenstanders...wat dan straks tegen de subtoppers en toppers? Ik vind dus wel dat de clubleiding Lopetegui nu een ultimatum moet stellen en wanneer er morgen in de CL weer matig wordt gespeeld of zelfs verloren wordt, dan de coach wel echt de sigaar is. Uiteraard moet de clubleiding ook de hand in eigen boezem steken, want de club heeft na het vertrek van Ronaldo geen versterking van formaat binnen gehaald als opvolger voor CR en daarnaast is de verdediging al enkele jaren de achilleshiel van Real, dus daar had de club zeker moeten investeren. Ramos heeft vorig seizoen nog aangedrongen op het halen van Davinson Sanchez van de Spurs. Momenteel zou ik liever voor De Ligt gaan dan voor Sanchez. Verder is het middenveld ook toe aan een versterking van wereldformaat, zoals Kante als stofzuiger en Hazard als creatieveling. Modric was ontzettend goed, maar ik vind hem nu na het WK regelmatig tegenvallen, zowel bij Real als bij het Kroatisch elftal. En tot slot moeten Benzema en Bale eens een keer vervangen worden door andere spitsen van formaat, zoals Salah, Lukaku, Icardi, Neymar of Mbappe. Tuurlijk, dit zou een mega investering worden van wel meer dan een half miljard euro, maar door de spelers die er nu zijn, zoals Bale, Benzema te verkopen, kan je de kosten enigszins drukken. Dus, als Real morgen punten verspeelt tegen Victoria dan vind ik wel dat Lopetegui ontslagen moet worden. Opvolger...?? Ik zou het bij god niet weten, van mijn part die coach van Jong Real, Guti...zo is Zidane ook begonnen en daarna erg succesvol geweest bij Real, dus waarom Guti ook niet..
 
Met al die kritiek op Real, geruchten over de coach die eruit moet, moeten ze zich toch ook realiseren dat ze slechts 4 punten achter staan op de nummer 1? Rustig aan, zeg... Ik vind het ergens ook logisch dat het enigszins instort direct na afscheid van een geweldenaar als Ronaldo.

1 punt uit de laatste 4 wedstrijden is wel heel erg slecht. :zien: En in deze laatste 4 wedstrijden maar 1 keer gescoord. :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan