Spaans voetbal

Real Madrid heeft 3 x gewisseld. Zelfs Luka Modrić is al van het veld af. Marcelo is geblesseerd en er kan niet meer gewisseld worden. Real Madrid moet nog een kwartier met 10 man spelen.
 
Sevilla - Real Madrid 3-0 einde wedstrijd. Ai ai Real Madrid. Dan hoor je voor de wedstrijd dat Barcelona verloren heeft en dan laat je het zo afweten. :lmao:
 
Sevilla - Real Madrid 3-0 einde wedstrijd. Ai ai Real Madrid. Dan hoor je voor de wedstrijd dat Barcelona verloren heeft en dan laat je het zo afweten. :lmao:
Dat je een keer kan verliezen van een subtopper, daar kan ik wel mee leven, maar de manier waarop is de Koninklijke onwaardig.....klinkende cijfers en het had zelfs 5-1 kunnen worden.....waarom Benzema steeds weer in de basis start is mij een raadsel....geef die Mariano nou eens het vertrouwen en Real zal in de winterstop toch echt moeten investeren in de verdediging, daar zouden 2-3 aanwinsten echt niet misstaan...!!!
 
De Madrid fans gingen veel te vroeg juichen na het verlies van Barca eerder op de avond.
 
En ja hoor in de 55e minuut is Messi erin gekomen voor Vidal.

Na 66 minuten is het nog steeds 0-1.
 
Barcelona - Athletic Bilbao 1-1.
Barcelona haalt na de wedstrijd tegen PSV in de laatste 3 competitiewedstrijden slechts 2 punten. Messi krijgt nog na het laatste fluitsignaal een gele kaart.
PSV heeft ze toch behoorlijk van slag gebracht. ;)

Vanavond om 20.45 u begint Real Madrid - Atletico Madrid.
 
Tijdperk Messi is na dit seizoen definitief voorbij....dit seizoen wordt zijn laatste seizoen om nog enigszins glans te geven aan zijn sterrenstatus, maar ik ben bang dat hij dat in z'n eentje niet gaat redden...
 
Toch wel gek dat allebei Barca e Real het zo laten afweten in de laatste twee matchen. Dat belooft voor de CL :D Al was de derby van Madrid echt wel een van de betere 0-0 matchen die ik heb gezien.
 
En weer laten de 'Koninklijke'het afweten in de Primera Division.
Alaves - Real Madrid '95 minuut 1-0 Manuel Alejandro García Sánchez
Real is stukken minder zonder Keizer Ronaldo.
 
En weer laten de 'Koninklijke'het afweten in de Primera Division.
Alaves - Real Madrid '95 minuut 1-0 Manuel Alejandro García Sánchez
Real is stukken minder zonder Keizer Ronaldo.
Die is zelf tegenwoordig ook al stukken minder bij Juve....
 
Terug
Bovenaan Onderaan