Spaans voetbal

Barcelona - Atlético Madrid 1-0.

Barcelona 8 punten voor op Atlético Madrid en 15 punten voor op Real Madrid. Het kampioenschap lijkt beslist.
 
'Nike wil meebetalen aan transfer van Neymar naar Real Madrid'

https://www.ad.nl/buitenlands-voetb...ransfer-van-neymar-naar-real-madrid~a2aaa98f/

Het wordt steeds gekker. :sick::braak:

Je moet ook niet raar van opkijken, als Neymar daadwerkelijk in de zomer naar Real gaat, en anders in 2019. Het is gewoon zo dat de Franse competitie geen moer aan is, en bovendien kijken de mensen amper ernaar. En met PSG maakt die nooit kans om de CL te pakken. En ook heb je een Perez lopen die van spelers houdt die kans maken op de Ballon d'Or en ook gek genoeg is om Neymar te halen, hoeveel die ook mag kosten.
 
Andrés Iniesta heeft gisteren na de wedstrijd tegen Chelsea aangegeven dat hij twijfelt over zijn toekomst. Hij heeft een aanbod gekregen van Tianjin Quanjian uit China waar hij € 35.000.000,= kan gaan "verdienen".

https://www.nu.nl/voetbal/5177549/iniesta-denkt-ondanks-contract-leven-chinees-aanbod.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...jfelt-voor-30-april-een-besluit-genomen-.html

Hij krijgt nu bij Barcelona € 8.000.000,= per jaar en heeft een geschat vermogen van € 86.000.000,=

:unsure: Wat een dilemma. :rolleyes: Kiezen tussen heel rijk en nog veel rijker. :confused::money::sick:
 
Andrés Iniesta heeft gisteren na de wedstrijd tegen Chelsea aangegeven dat hij twijfelt over zijn toekomst. Hij heeft een aanbod gekregen van Tianjin Quanjian uit China waar hij € 35.000.000,= kan gaan "verdienen".

https://www.nu.nl/voetbal/5177549/iniesta-denkt-ondanks-contract-leven-chinees-aanbod.html

Hij krijgt nu bij Barcelona € 8.000.000,= per jaar en heeft een geschat vermogen van € 86.000.000,=

:unsure: Wat een dilemma. :rolleyes: Kiezen tussen heel rijk en nog veel rijker. :confused::money::sick:

Hoe meer geld ze hebben, hoe hebberiger ze worden.
En bedrijven als Nike werken er aan mee. Laat de boel maar heel snel totaal instorten.
 
Hoe meer geld ze hebben, hoe hebberiger ze worden.
En bedrijven als Nike werken er aan mee. Laat de boel maar heel snel totaal instorten.

Inderdaad ... Alle profvoetballers en voetbalmakelaars naar China en Quatar en in de rest van de wereld verder gaan met amateurs die nog voor het plezier en het vermaak spelen. De opbrengst verdelen over goede doelen. :rolleyes:
 
Iniesta kon al veel eerder voor geld kiezen en heeft ie dat niet gedaan. Hij is nu 33 jaar en al zijn hele leven bij Barca, weinig spelers die hem wat dat betreft nadoen. Toen hij erg goed was en naar Chelsea of City kon voor echt grof geld, heeft ie dat niet gedaan. Is ook de jongen die zijn jeugdclub al twee keer heeft gered van een faillissement door hen miljoenen te schenken. AGOVV ging hier failliet om 100.000 Euro en de Graafschap om 4 ton. Huntelaar en Hiddink konden dat gezamenlijk heel makkelijk ophoesten.....
Als Iniesta twijfelt dan is het meer omdat hij ziet dat ie het fysiek niet meer aankan in de absolute top.
 
Spanje heeft even een pak slaag uitgedeeld aan Argentinië, 6-1. Hattrick van Isco.

Ik heb vandaag genoten van zowel Brazilië als van Spanje...voor mij zijn dit dan ook de favorieten voor de eindzege met België op de 3e plaats. Een finale tussen Brazilië en een van de twee anderen zou mijn droomfinale zijn, waarbij ik vurig hoop op het 6e kampioenschap van Brasil....
 
Ik heb vandaag genoten van zowel Brazilië als van Spanje...voor mij zijn dit dan ook de favorieten voor de eindzege met België op de 3e plaats. Een finale tussen Brazilië en een van de twee anderen zou mijn droomfinale zijn, waarbij ik vurig hoop op het 6e kampioenschap van Brasil....
Echt? Zulke dingen heb ik helemaal niet. Als Nederland niet mee doet, interesseert het me echt niet wie er dan wel wereldkampioen wordt.
 
Echt? Zulke dingen heb ik helemaal niet. Als Nederland niet mee doet, interesseert het me echt niet wie er dan wel wereldkampioen wordt.
Same here. Er zijn geen wedstrijden waar ik bewust de t.v. voor aanzet en wie er wint of wereldkampioen wordt interesseert me werkelijk niets.
Als Nederland meedoet kijk je die wedstrijden meestal wel en dan hoop je natuurlijk dat ze winnen, maar zodra ze er uit liggen is ook de zin om te kijken weer verdwenen.
 
Same here. Er zijn geen wedstrijden waar ik bewust de t.v. voor aanzet en wie er wint of wereldkampioen wordt interesseert me werkelijk niets.
Als Nederland meedoet kijk je die wedstrijden meestal wel en dan hoop je natuurlijk dat ze winnen, maar zodra ze er uit liggen is ook de zin om te kijken weer verdwenen.

Laat Zwitserland maar een eindje in het toernooi komen. Dat geeft hier toch wat meer sfeer. Voor de rest bepaal ik het meestal doordat ik bepaalde spelers niet gun. Zo'n figuur als Neymar, ik hoop gewoon dat die er in de poulefase al uit dondert.
 
Laat Zwitserland maar een eindje in het toernooi komen. Dat geeft hier toch wat meer sfeer. Voor de rest bepaal ik het meestal doordat ik bepaalde spelers niet gun. Zo'n figuur als Neymar, ik hoop gewoon dat die er in de poulefase al uit dondert.
Ja, dat is wel herkenbaar!:lol:
 
Laat Zwitserland maar een eindje in het toernooi komen. Dat geeft hier toch wat meer sfeer. Voor de rest bepaal ik het meestal doordat ik bepaalde spelers niet gun. Zo'n figuur als Neymar, ik hoop gewoon dat die er in de poulefase al uit dondert.

Misschien heb je geluk :D

De aanvaller van Paris Saint-Germain is door een operatie aan zijn voet enkele maanden uitgeschakeld en het is maar de vraag of de Braziliaan op tijd fit is voor het WK
 
Terug
Bovenaan Onderaan