Spaans voetbal

Mooi dat Real verloren heeft, het is ze van harte gegund.

Jammer dat Barca gewonnen heeft, een verlies was ze van harte gegund.

Zo, dat was mijn mening over de wedstrijd van vanmiddag. IPF , van harte met het kampioenschap! :D
 
Mooi dat Real verloren heeft, het is ze van harte gegund.

Jammer dat Barca gewonnen heeft, een verlies was ze van harte gegund.

Zo, dat was mijn mening over de wedstrijd van vanmiddag. IPF , van harte met het kampioenschap! :D

Barca heeft zo zijn eigen Schwaabjes dus ik juich niet te vroeg :p
 
FC Barcelona bevestigt megatransfer Coutinho

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...arcelona-bevestigt-megatransfer-coutinho.html

De megatransfer van Philippe Coutinho naar FC Barcelona is officieel. Zowel de koploper van Spanje als Liverpool maakt zaterdagavond melding van de transfer. Barça betaalt naar verluidt zo'n 118 miljoen voor Coutinho. Dat bedrag kan de komende jaren oplopen naar 160 miljoen.
Op het digitale thuis laat Liverpool weten dat er een akkoord is bereikt over een transfersom. Nu is Coutinho onderweg naar Spanje om zijn handtekening te zetten onder een contract tot medio 2023. Coutinho (25) krijgt in Camp Nou een transferclausule van 400 miljoen euro, weet zijn nieuwe club te melden.

:fb: :shifty:

 
Had de laatste 10 minunten van de match gezien, bam ineens dat Villareal nog wint dat was gewoon hilarisch, maar ook wel pijnlijk voor Madrid..
 
Zou toch wat zijn als transfer Griezmann doorgaat: http://www.goal.com/nl/nieuws/griezmann-geeft-voorkeur-aan-barcelona/1brzcy34m33pa13jqzwosp9jrd

Dan heb je deze voorhoede:

------------------------------------Coutinho------------------------------------

Dembele-----------------------Griezman----------------------------Messi

Al kunnen Messi en Coutinho ook van positie wisselen. Suarez is volgens mij dan 'game over'.

Ten eerste is Coutinho totaal geen spits en Suarez game over zou gekkenwerk zijn, die staat ook dit seizoen gewoon op 13 doelpunten in 16 wedstrijden. Dembele zou ik voorlopig nog als stand-in gebruiken
 
Ten eerste is Coutinho totaal geen spits en Suarez game over zou gekkenwerk zijn, die staat ook dit seizoen gewoon op 13 doelpunten in 16 wedstrijden. Dembele zou ik voorlopig nog als stand-in gebruiken

Je moet opstelling andersom lezen. Griezman als diepste spits en Coutinho op '10. Dembele op het bankje leek mij ook het meest logische, alleen weigert mijn verstand een stand-in voor 105 miljoen euro mogelij te maken.
 
Je moet opstelling andersom lezen. Griezman als diepste spits en Coutinho op '10. Dembele op het bankje leek mij ook het meest logische, alleen weigert mijn verstand een stand-in voor 105 miljoen euro mogelij te maken.

Aha, mijn excuses. Voorlopig zit die 105 miljoen op de tribune, hij is weer uitgeschakeld met een blessure zie ik net.
 
[h=1]Zelden vertoond: Spaanse doelman schiet doodleuk binnen vanaf eigen helft[/h] https://www.voetbalprimeur.nl/video...schiet-doodleuk-binnen-vanaf-eigen-helft.html

Zelden vertoond: Juan Carlos, de doelman van CD Lugo uit de tweede divisie van Spanje, schoot zaterdagavond zómaar een bal bij zijn collega-keeper binnen. Vanaf eigen helft haalt de keeper uit en zonder stuit verdwijnt de bal in het net. Héél bijzonder! Leuk voor Carlos: hij was ook nog eens jarig.

:fb: :)
 
Real Madrid verliest thuis met 1-2 van Leganes en is uitgeschakeld in de Copa del Rey. :D :nehneh:

Bij Leganes speelde Nordin Amrabat mee tot de 70e minuut. Toen was de stand al 1-2. :)
 
Hoe diep kun je als Real zinken?

Tja, heel diep.

Kansloos seizoen op deze manier. Hebben ook gewoon een hele matige bank en dat voor een wereldclub als Real Madrid. Je doet Morata, Pepe, Danilo en James weg. En je haalt Ceballos die nooit speelt, Theo die het niveau nog niet aan kan, en Mayoral die ook het niveau niet aan kan en vorig jaar 4e spits was achter Benzema, Morata en Mariano. Bar weinig concurrentie ook in het team, terwijl ze vorig jaar wel super sterk waren en dus ook de CL wonnen en kampioen werden.

Ook weet je dat Zidane ervan houdt om veel te rouleren. Zo vond die het ook niet nodig om Bale en Ronaldo te laten spelen tegen Leganes, notabene kwartfinale van de beker en je weet dat er van alles kan gebeuren in de return als je maar met 0-1 wint in de uitwedstrijd, helemaal als je van teams die in lagere divisie's spelen zoals Fuenlabrada en Numancia thuis niet kan winnen. Tja, als je dan zo uitgeschakeld wordt in eigen huis, dan moet je je heel diep schamen.

Ze hebben alleen de CL nog en tegen PSG kan het ook zomaar uitschakeling betekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan