Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me een intelligente jongen.
Leuke gozer idd! Heel benieuwd, als je bij Stoke veel speelt en je hebt idd het talent wat ze hem toedichten dan zou hij zich toch snel naar PSV 1 moeten kunnen voetballenLijkt me een intelligente jongen.
Top interview, vette transfer. Hopelijk de Madueke en Malen route voor hem. Leuk dat hij benoemd dat hij hoorde dat PSV een warme club is.
Zijn vader was blijkbaar een PL spits. Wie dan?
Vreemd genoeg mamady SidibéZijn vader was blijkbaar een PL spits. Wie dan?
Nooit van gehoord.Vreemd genoeg mamady Sidibé
Heeft ook geen grote carrière gehad. Bij Stoke en in wat kleinere landen gespeeld.Nooit van gehoord.
Ik ook niet.Nooit van gehoord.
In ieder geval heeft de zoon zijn vader al verslagen qua transfersomHeeft ook geen grote carrière gehad. Bij Stoke en in wat kleinere landen gespeeld.
Alleen natuurlijk wel een hele andere positie op het veld dan Madueke en Ndala.Qua uitstraling een hele sympathieke jongen. Als je dat vergelijkt met zo'n Ndala, is dat echt een wereld van verschil. Die had juist een zeer slome uitstraling, en bleek motivatieproblemen te hebben.
Dus op basis van 1 filmpje van 5 minuten, staat deze jongen al mooi dichtbij Madueke, op de schaal van Madueke tot Ndala.
Ik denk niet dat we Madueke en Ndala in 1 zin mogen noemen. Wat mij betreft heeft die laatste nooit bij ons PSV gespeeld...Alleen natuurlijk wel een hele andere positie op het veld dan Madueke en Ndala.
Toch waren de verwachtingen bij zijn komst erg hoog.Ik denk niet dat we Madueke en Ndala in 1 zin mogen noemen. Wat mij betreft heeft die laatste nooit bij ons PSV gespeeld...