Slechtste PSV-er ooit

Status
Je kunt niet meer reageren.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Ooit in een ver verleden was er ook een topic als dit, dat toentertijd niet werd toegestaan toch? Ik ben voorstander voor verwijderen, maar als het blijft bestaan dan is het ook prima

Zuipwolde

Routinier
Als ik kijk naar spelers die ook echt basisspelers waren dan moet ik gelijk denken aan Thimothy Derijck bekent van het duo peppie en kokkie

Bacchus

Ninja
Administrator
De vorige versie van deze topic hebben we inderdaad gesloten destijds.

Ik wacht het nog even af en laat het afhangen van de rest van het team en de inhoud van de berichten. (Y) :cool:

ELPSV

Routinier
Dus we hebben nu een topic om PSV-ers af te kraken.. Succes allen.

Och, zo lang het een beetje met een knipoog gaat en het niet vervalt in onvervalst bashen, is er toch weinig mis mee om aan te stippen wie je de, laat ik het diplomatiek zeggen, minst goede PSV-er vindt in de historie?

Maargoed, aan de andere kant voegt het niet veel toe aan het Bruma topic :unsure:

Penalty

Internationale Legende
Och, zo lang het een beetje met een knipoog gaat en het niet vervalt in onvervalst bashen, is er toch weinig mis mee om aan te stippen wie je de, laat ik het diplomatiek zeggen, minst goede PSV-er vindt in de historie?

Maargoed, aan de andere kant voegt het niet veel toe aan het Bruma topic :unsure:

Het Bruma topic gaat binnenkort naar historie.
De archiefdoos is al gevouwen.

Be The Ball

International
Zou dit het enige topic zijn? :rolleyes:

We hebben Derksen en die andere sukkels van SBS al.. Knipoog of niet.. Ik ben het gezeur zat.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan