Slechtste PSV-er ooit

Status
Je kunt niet meer reageren.

DrJ

Routinier
Ik hoor de laatste tijd vaak dat Bruma de grootste miskoop is van PSV ooit. Daarom vond ik het wel weer eens tijd om te horen van iedereen wat jullie nou de slechtste PSV-er ooit vinden.
Niet per sé de grootste miskoop, want met 15 miljoen voor Bruma kan dat er maar één zijn, maar ook degene die we ooit transfervrij bijvoorbeeld opgehaald hebben.

Laten we starten met: Arvid Smit

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
On behalf of Bacchus: Manolev

Onterecht! Manolev had echt wel aardige wedstrijden en perioden. En was verdedigend ook veel beter dan menigeen denkt. Hij is door een niet nader te noemen 'voetbal'show verketterd.

Tamelijk officieel is de slechtste PSV'er ooit Teddy 'meej op de bènk' Maybank. Gekocht door Libregts voor het toen nog hoge bedrag van 1 miljoen gulden - maar na een handvol wedstrijden op de bank.

Bas

Routinier
De eerste drie die in mij opkomen zijn Bruma, Mike Zonneveld en vooral Jan Kromkamp. Wat was Kromkamp slecht zeg, niet normaal.

Relix

Slimste Forummer 2020
Ik nomineer Simon Poulsen, die was zelfs in JPSV belabberd ondanks toch redelijke prestaties in eredivisie voor AZ, en zo slecht dat we eerst al onze vleugelaanvallers op die plek probeerden om Poulsen maar niet te hoeven opstellen op LB (tijdens Willems' blessure).

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan