Simon Poulsen (V) Vertrokken naar SønderjyskE

Zodra Poulsen vertrekt, moet er wel een back erbij komen, zelfs 2 vind ik, want ook Brenet is niet erg geweldig als stand-in ....(Y)

Ik ben erg onder de indruk van brenet. die jongen heeft zich erg ontwikkelt toen hij speeltijd kreeg. Ik zie hem als onze vaste links of rechtsback voor volgend seizoen. Al zie ik hem dit jaar ook nog wel de plek van willems overnemen,
 
Simon Poulsen wil graag naar het buitenland, geeft hij bij #PSV aan. "Ik wil voetballen. Lukt het niet, dan zal ik er hier alles aan doen."

Hebben we mooi een reserve bij jong PSV, kijken of hij daar durft in te vallen.
 
Hopelijk is hij snel weg, voordat we een Marciano Vink 2.0 hier krijgen.....
 
Simon Poulsen speelt zeer waarschijnlijk ook de komende maanden voor PSV. "Ik verwacht geen vertrek meer. Zoals het er nu naar uitziet blijf ik bij PSV", laat de vleugelverdediger weten aan Voetbal International. PSV wilde meewerken aan een vertrek van Poulsen, maar de Deen vond dus geen interessante opties op zijn pad.

:unsure: Dat is een foutje ... Hij speelt niet. :rolleyes:
Wat een verrassing dat hij geen club vindt ... Not dus.
Dat wordt een seizoen alleen maar trainen voor hem. :shifty:
 
Simon Poulsen speelt zeer waarschijnlijk ook de komende maanden voor PSV. "Ik verwacht geen vertrek meer. Zoals het er nu naar uitziet blijf ik bij PSV", laat de vleugelverdediger weten aan Voetbal International. PSV wilde meewerken aan een vertrek van Poulsen, maar de Deen vond dus geen interessante opties op zijn pad.

:unsure: Dat is een foutje ... Hij speelt niet. :rolleyes:
Wat een verrassing dat hij geen club vindt ... Not dus.
Dat wordt een seizoen alleen maar trainen voor hem. :shifty:

Welke idioot heeft hem überhaupt gescout ? Waarschijnlijk is dat Marcel Brands zelf....
 
Welke idioot heeft hem überhaupt gescout ? Waarschijnlijk is dat Marcel Brands zelf....

Maar laten we niet doen alsof jij het geen goede aankoop vond. ;)

+ 1 ! Ik heb Poulsen ongeveer 3 weken terug reeds genoemd als vervanger / back-up voor Willems....en indien Salcedo echt zo'n groot talent is, dan mag hij zeker naar Eindhoven komen....nu nog een back-up voor Arias en de verdediging is nagenoeg compleet....;)

Is dit nieuws reeds bevestigd door PSV ...? Straks juichen we te vroeg.....

Te vroeg juichen nog wel... Dat getuigt van flinke blijdschap toen hij daadwerkelijk tekende.
 
Maar laten we niet doen alsof jij het geen goede aankoop vond. ;)




Te vroeg juichen nog wel... Dat getuigt van flinke blijdschap toen hij daadwerkelijk tekende.

apply-cold-water-to-the-burned-area.jpeg
 
Hij stond bekent als de tweede beste back van dat seizoen? Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Wat is er met deze speler gebeurd?

Geblesseerd geraakt, te gehaast geprobeerd terug te keren, weer geblesseerd geraakt, daarna overtraind geraakt in een volgende poging terug te keren. Toen depressief geworden, aan de drank en aan de drugs. Het laatste wat ik van hem hoorde is dat hij tijdens de wedstrijd naakt het veld op rende en een handstand maakte. Oh nee, dat was een ander. Maar een deel van wat ik hierboven opschreef klopt wel.

Wat mij nu vooral aan hem opvalt is een stuitend gebrek aan acceleratie en snelheid. Dat was vroeger niet zo. Kan nog best met zijn blessures van vorig jaar te maken hebben.
 
Geblesseerd geraakt, te gehaast geprobeerd terug te keren, weer geblesseerd geraakt, daarna overtraind geraakt in een volgende poging terug te keren. Toen depressief geworden, aan de drank en aan de drugs. Het laatste wat ik van hem hoorde is dat hij tijdens de wedstrijd naakt het veld op rende en een handstand maakte. Oh nee, dat was een ander. Maar een deel van wat ik hierboven opschreef klopt wel.

Wat mij nu vooral aan hem opvalt is een stuitend gebrek aan acceleratie en snelheid. Dat was vroeger niet zo. Kan nog best met zijn blessures van vorig jaar te maken hebben.
Ik heb hem niet vaak zien voetballen, of hij dan echt trager is geworden weet ik niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan