Simon Poulsen (V) Vertrokken naar SønderjyskE

Maar hij kan toch helemaal niets doen aan blessure? Misschien is het wel een hele goeie voetballer is hij ooit weer beter wordt.
 
Jaja...zijn schaarse optredens in het shirt van PSV waren zover ik kan nagaan zeer teleurstellend ....:(
Er is vast meer aan de hand, een back die gezien werd als de één na beste van de Eredivisie kan toch niet zomaar werkelijk elke minuut bij PSV door het ijs zakken?
Lastige kwestie, vaak vind ik dat het soms de moeite waard is om een speler een tweede seizoen de kans te geven. Gaat Poulsen dan weer een seizoen sukkelen, of stel dat je hem weer aan de praat krijgt? Aan de andere kant hebben we Brenet, Willems en Arias als backs. Hoe lang zullen Jetro en Santiago hier nog te bewonderen zijn? Misschien is het de moeite waard om te wachten, hoeveel spelers hebben wel niet bewezen dat ze na een dipje of omweg als nog een bepaald niveau hebben waar kunnen maken? Misschien ook niet, er zijn ook veel spelers die na een bepaald niveau nergens meer aan de bak kwamen, wie weet..
 
Laatst bewerkt:
Vertrekt mogelijk ook nog volgens Elfrink.
Ik denk dat er nu iemand alvast een plaatje gaat klaar zetten!!!
 
Iemand die hem in een van zijn 9 potjes voor "Jong" PSV heeft zien spelen vorig seizoen?
En weet of hij daar wel duidelijk of bij vlagen de juiste instelling en een redelijk pot liet zien?
Van wat ik van hem heb gezien in de eredivisie werd ik inderdaad heel erg droevig.
Vertrek lijkt me prima, meer ruimte in de spelersbus. :)
 
Vertrekt mogelijk ook nog volgens Elfrink.
Ik denk dat er nu iemand alvast een plaatje gaat klaar zetten!!!

Zodra Poulsen vertrekt, moet er wel een back erbij komen, zelfs 2 vind ik, want ook Brenet is niet erg geweldig als stand-in ....(Y)
 
:unsure: Ook als Poulsen niet vertrekt. :rolleyes: Die kun je toch niet meer opstellen. :shifty:

Maar dan moet Brands opschieten, want we hebben nog maar 12 dagen.....en Brands kennende duren onderhandelingen erg lang, want hij begint altijd met een super laag bod . Dat kan je dien als je ruim een maand hebt, maar 12 dagen....? Ik hoop niet op paniekaankopen in de achterhoede....
 
Maar dan moet Brands opschieten, want we hebben nog maar 12 dagen.....en Brands kennende duren onderhandelingen erg lang, want hij begint altijd met een super laag bod . Dat kan je dien als je ruim een maand hebt, maar 12 dagen....? Ik hoop niet op paniekaankopen in de achterhoede....



Manolev :shifty:
 
Maar dan moet Brands opschieten, want we hebben nog maar 12 dagen.....en Brands kennende duren onderhandelingen erg lang, want hij begint altijd met een super laag bod . Dat kan je dien als je ruim een maand hebt, maar 12 dagen....? Ik hoop niet op paniekaankopen in de achterhoede....

En de laatste paniek aankopen pakte ook zo slecht uit, Guardado, Van Ginkel..
 
Het is nu net zoals de afgelopen jaren gokken op een mooi buitenkansje ala Guardado, Van Ginkel. Dan duurt het even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan