Simon Poulsen (V) Vertrokken naar SønderjyskE

Iedereen is zo verbaasd waarom Cocu Poulsen niet opstelt. Maar iedereen die Poulsen aan het werk heeft gezien tegen Groningen ziet toch dat hij totaal niet fit is. Het was schrikbarend om te zien hoe traag hij was. In plaats van de pijlen te richten op Cocu zou iedereen naar de richting moeten kijken van Poulsen. Wat een oelewapper is dat zeg. Je maakt op zo'n leeftijd nog de overstap naar een topclub. Door de blessure van Willems maak je de kans om jezelf meteen te laten zien voor een periode van maar liefst 2 maanden. En dan kom je met zo'n belabberde conditie terug van vakantie. Voor mij onbestaanbaar. Je zorgt er dan toch voor dat je in topvorm terugkeert van vakantie en juist de beste conditie hebt van de selectie om jezelf gelijk te laten zien? Het zegt veel over zijn mentaliteit. Tenzij ik iets gemist heb en hij zelf geblesseerd was. Dan neem ik mijn woorden terug.

Tsja, we weten het niet. Misschien moet hij wel enorm wennen aan de manier van spelen. Misschien speelt er iets anders. Voor mij is het een raadsel waarom die Brenet boven de op één na beste linksback (althans, zo werd hij beoordeeld) wordt verkozen. Echt, zowel in de competitie als in de Europa League liet Poulsen gewoon zien een zeer behoorlijke back te zijn.
 
Tsja, we weten het niet. Misschien moet hij wel enorm wennen aan de manier van spelen. Misschien speelt er iets anders. Voor mij is het een raadsel waarom die Brenet boven de op één na beste linksback (althans, zo werd hij beoordeeld) wordt verkozen. Echt, zowel in de competitie als in de Europa League liet Poulsen gewoon zien een zeer behoorlijke back te zijn.

De reden heeft iedereen met eigen ogen kunnen zien. Hij viel volledig door de mand tijdens de wedstrijd om de JC-schaal. Het was nog erger dan wat Brenet liet zien in de vorige wedstrijd. De manier van spelen zou voor hem niet moeten uitmaken. Ook Willems is net als hem een aanvallend ingestelde back, de rest van het team is dat gewend. Wat je zag was een gebrek aan fitheid. Hij was niet vooruit te branden. En dat vind ik vrij schokkend als je net een overstap maakt naar een topclub.
 
De reden heeft iedereen met eigen ogen kunnen zien. Hij viel volledig door de mand tijdens de wedstrijd om de JC-schaal. Het was nog erger dan wat Brenet liet zien in de vorige wedstrijd. De manier van spelen zou voor hem niet moeten uitmaken. Ook Willems is net als hem een aanvallend ingestelde back, de rest van het team is dat gewend. Wat je zag was een gebrek aan fitheid. Hij was niet vooruit te branden. En dat vind ik vrij schokkend als je net een overstap maakt naar een topclub.
Ik hoorde tijdens de voorbereiding iets over een hamstringblessure oid?
 
Ik hoorde tijdens de voorbereiding iets over een hamstringblessure oid?

Oké als dat klopt, dan maak ik me geen zorgen. Wel balen dat hij uitgerekend een blessure oploopt wanneer hij zijn waarde echt moet bewijzen voor PSV. Dit zal vermoedelijk de langste aaneengesloten periode zijn dat we hem nodig hebben op de linksback.
 
Voorlopig is het - medische excuses daargelaten - erg vreemd dat een linksback, die het afgelopen seizoen wellicht na Willems de beste linksback uit de eredivisie was, nu tekort komt ten opzichte van Brenet.
 
Voorlopig is het - medische excuses daargelaten - erg vreemd dat een linksback, die het afgelopen seizoen wellicht na Willems de beste linksback uit de eredivisie was, nu tekort komt ten opzichte van Brenet.

Soms heb je van die spelers die bij een kleine club dé man zijn edoch vervolgens na de stap omhoog verkrampen en naar adem happen. Ondanks Poulsen zijn leeftijd kan hem hetzelfde overkomen, zijn mislukte avontuur bij Sampdoria spreekt wat dat betreft niet in zijn voordeel. Cocu sprak dit weekend niet voor niets over 'instromingsproblemen'. Zo iemand moet je niet te vroeg willen brengen, daarom kan ik Cocu zijn keuze om voorlopig voor andere spelers te kiezen begrijpen. Maarja, toch teleurstellend.
 
Laatst bewerkt:
Soms heb je van die spelers die bij een kleine club dé man zijn edoch vervolgens na de stap omhoog verkrampen en naar adem happen. Ondanks Poulsen zijn leeftijd kan hem hetzelfde overkomen, zijn mislukte avontuur bij Sampdoria spreekt wat dat betreft niet in zijn voordeel. Cocu sprak dit weekend niet voor niets over 'instromingsproblemen'. Zo iemand moet je niet te vroeg willen brengen, daarom kan ik Cocu zijn keuze om voorlopig voor andere spelers te kiezen begrijpen. Maarja, toch teleurstellend.
Wat dat betreft erg jammer dat Willems juist nu geblesseerd is. Maar ja, we kunnen er niets aan veranderen, hopelijk staat Poulsen er op het moment dat de CL begint.
 
Hoe dramatisch ben je als je door Brenet uit de basis wordt gespeeld omdat je het niveau niet aan kan (mentaal of kwalitatief)? Ongekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan