Simon Poulsen (V) Vertrokken naar SønderjyskE

Dit is redelijk goed nieuws. Ik vond Tamata een prima seizoen spelen, maar Poulsen is ook prima als back-up.

Ik vind het absoluut geen slechte speler, maar ik hoop wel dat we 'm niet of nauwelijks nodig gaan hebben.

Zou het niet zo kunnen zijn dat er stiekum iets speelt rondom Willems, dat zou wel heel erg klote zijn.
 
Zou het niet zo kunnen zijn dat er stiekum iets speelt rondom Willems, dat zou wel heel erg klote zijn.
Dat zei ik gisteren ook gelijk toen ik dit hoorde. Dat zou echt vreselijk zijn: nu denken we, hè hè eindelijk een fatsoenlijke back up voor Willems niet wetende dat we het wellicht over zijn vervanger hebben... Horrorscenario....
 
Dat zei ik gisteren ook gelijk toen ik dit hoorde. Dat zou echt vreselijk zijn: nu denken we, hè hè eindelijk een fatsoenlijke back up voor Willems niet wetende dat we het wellicht over zijn vervanger hebben... Horrorscenario....

Tsja, zo is het voetbal tegenwoordig. Als Brands er dan maar de vereiste miljoenen voor vangt.
 
Zou het niet zo kunnen zijn dat er stiekum iets speelt rondom Willems, dat zou wel heel erg klote zijn.

Wordt vroeg of laat onhoudbaar. Ik begrijp toch al niet waarom het stil is rond hem, 1van de grootste Nederlandse talenten. depay en de Jong konden zo excelleren.
15 miljoen plus waard, de kassa gaat rinkelen bij vertrek. Bedankt Sparta!
 
Wordt vroeg of laat onhoudbaar. Ik begrijp toch al niet waarom het stil is rond hem, 1van de grootste Nederlandse talenten. depay en de Jong konden zo excelleren.
15 miljoen plus waard, de kassa gaat rinkelen bij vertrek. Bedankt Sparta!

Ik heb het vermoeden dat het niet stil is rond transfers bij PSV maar dat de kaarten dicht bij de borst gehouden worden.
 
Willems is in alles beter dan welke linksback dan ook in de eredivisie. Poulsen wordt denk ik een goede tweede kracht, met hopelijk een enthousiasmerende uitwerking.

Zou me inderdaad niet verbazen als de twee beste linksbacks van dit jaar nu bij PSV onder contract staan.
 
Ik denk dat Poulsen er stiekem ook wel op rekent dat Willems weg gaat.
En een vervanger die beter is dan Poulsen haal je niet zo 1-2-3 eventjes, dus dan kan hij die strijd misschien nog wel winnen ook.
Mocht Jetro blijven, accepteert ie dat ook prima zo te zien.
En wat een blijdschap! Heerlijk om te zien!

We gaan het wel zien.. welkom Simon!
 
Of dom. De meeste mensen van 30 zijn iets realistischer.
Het is nog (steeds) te gammel achterin. Daarnaast missen we een fysiek sterke speler (box to box) op het middenveld. Creatief heb ik er wel vertrouwen in.

Wie binnen de huidige Eredivisie is zo'n box to box fysiek sterke speler die op het middenveld actief is ? Noem er eens 3 die interessant zouden kunnen zijn voor PSV in de winterstop. Gudelj niet, want die heeft net een langdurig contract bij Ajax getekend. (Y)
 
Wie binnen de huidige Eredivisie is zo'n box to box fysiek sterke speler die op het middenveld actief is ? Noem er eens 3 die interessant zouden kunnen zijn voor PSV in de winterstop. Gudelj niet, want die heeft net een langdurig contract bij Ajax getekend. (Y)

In Nederland? Lastig. Zeker als ze ook meteen een bepaald niveau moeten hebben. Zo'n Bradley, speelt die nog ergens?
 
In Nederland? Lastig. Zeker als ze ook meteen een bepaald niveau moeten hebben. Zo'n Bradley, speelt die nog ergens?

In Nederland dus niet, en uiteraard hebben we zo iemand nodig. Kunnen onze duurbetaalde scouts niet eens een keer aan het werk gezet worden om op zoek te gaan in Afrika en Oost-Europa om naar die nieuwe Wijnaldum te zoeken ?
 
Hij krijgt iets van 6 miljoen CAD per jaar. Gok dat hij niet naar Nederland komt.

Ben er bang voor overigens weet ik niet of hij nu in Vancouver of in toronto speelt maar toronto is echt een geweldige stad! Vancouver kom ik niet deze zomer maar ik kan me niet voorstellen dat die stad lelijk is :D
 
Iedereen is zo verbaasd waarom Cocu Poulsen niet opstelt. Maar iedereen die Poulsen aan het werk heeft gezien tegen Groningen ziet toch dat hij totaal niet fit is. Het was schrikbarend om te zien hoe traag hij was. In plaats van de pijlen te richten op Cocu zou iedereen naar de richting moeten kijken van Poulsen. Wat een oelewapper is dat zeg. Je maakt op zo'n leeftijd nog de overstap naar een topclub. Door de blessure van Willems maak je de kans om jezelf meteen te laten zien voor een periode van maar liefst 2 maanden. En dan kom je met zo'n belabberde conditie terug van vakantie. Voor mij onbestaanbaar. Je zorgt er dan toch voor dat je in topvorm terugkeert van vakantie en juist de beste conditie hebt van de selectie om jezelf gelijk te laten zien? Het zegt veel over zijn mentaliteit. Tenzij ik iets gemist heb en hij zelf geblesseerd was. Dan neem ik mijn woorden terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan