Simon Poulsen (V) Vertrokken naar SønderjyskE

Na Poulsen, op weg naar de volgende AZ- speler die verkast naar PSV....Berghuis misschien...?
 
Ik vind Poulsen persoonlijk een goede verdediger, zeker als back-up, die ook de nodige ervaring toevoegt. Heeft met AZ een paar jaar geleden al een aardig avontuur gehad in de EL. Veel beter dan Tamata mijns inziens, ondanks die laatste wedstrijd tegen Heracles.
 
onder alle geruchten nog geen t.a.v. een interessante linksback. Als PSV volgend jaar Europa in gaat, dan is enkele bezetting toch niet echt wenselijk.

Jammer dat het gerucht Poulson niet waar zou zijn, dat zou toch wel een topaankoop zijn wat betreft betaalbaarheid, mentaliteit, ervaring en voetbalvaardigheden.

... aldus. Jippie :party:
 
De supporters van Ajax en Feyenoord zijn vast heel blij met dit nieuws. :D
Als reden voor het niet vastleggen door die clubs noemen zij het salaris: hij schijnt meer dan een miljoen per jaar te gaan verdienen vanwege zijn transfervrije status, las ik.
 
Als reden voor het niet vastleggen door die clubs noemen zij het salaris: hij schijnt meer dan een miljoen per jaar te gaan verdienen vanwege zijn transfervrije status, las ik.

Ja, daar geloof ik eigenlijk weinig van. Guardado, de Jong, Memphis en Wijnaldum zijn de spelers die iets meer dan 1 miljoen verdienen + tekengeld. Het zou echt heel scheef zijn om een back-up linksback meer dan een miljoen bruto te geven. Kan me wel voorstellen dat er behoorlijk wat tekengeld aan de pas komt vanwege zijn transfervrije status, maar meer dan 6 ton voor een back-up linksback?
 
Brands op 1 mei over de vermeende interesse in Poulsen:
"Nee, dat is niet zo. Wij hebben Jetro Willems als eerste linksback. Ik vind Simon wel een goede speler, want ik heb hem zelf naar AZ gehaald. Maar het is niet zo dat PSV elke goede speler wel even kan en gaat halen. We hebben een schaduwlijst voor als er een speler weggaat. Daar staat Simon in ieder geval niet op."

:shifty:
 
Brands op 1 mei over de vermeende interesse in Poulsen:


:shifty:

Op de schaduwlijst staan dus vervangers voor Willems. Poulsen is de vervanger van tamata. Niks gelogen dus.
 
Prima aankoop! 3x beter dan we hadden en veel ervaring? en voor diegene die roepen jong talent zeg ik Guardado en Luuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan