Shurandy Sambo (V)

Ach... zo las ik van de week een stuk op vi.nl over "laatbloeier" Bassey die 7 jaar geleden nog dacht aan stoppen met voetbal.

Dus ik dacht dat hij een jaar of 28/29 zou zijn, die gast is dus nog maar 22... Sorry, maar als je op je 22e als een Europa League finale achter je naam hebt staan, ben je volgens mij toch echt geen laatbloeier
 
Ik heb hem niet zien spelen, maar als hij op transfermarkt staat voor 500.000, is hij dan echt zo mega#talent die zeker in de basis van PSV zou spelen?
En zo niet, dan verwacht ik meer speeltijd bij Sparta dan bij PSV, wat voor Sambo niet slecht. En Hoever op de bank is niet erg, alleen is wel te hopen dat als hij ooit in het veld komt er wat progressie heeft plaatsgevonden.
 
Dank je wel voor deze juiste samenvatting.
Sorry dat ik niets - dus ook niet per PB - kon doorgeven aan wie er om vroegen.(a)
Deze ED lezer is compleet digibeet, die alleen tekst kan schrijven en voor de rest niet veel van computers weet.
Overigens is er , zo lijkt het , weer eens te snel en onjuist geoordeeld over onze technisch directeur.
Ik zie Sambo nog wel terugkeren in Eindhoven.
Je moet er gewoon een foto van maken en dan het rolletje laten ontwikkelen bij de fotograaf. Dan vraag je hier de adresgegevens en stuur je de foto's op. Of je laat eerst een ieder die interesse heeft naar jou een postzegel sturen op een al ingevulde envelop die je dan kan gebruiken om de foto op te sturen. Kind kan de was doen.
 
Ja, dan gaan we Hoever kopen :)
Haha momenteel geen goede indruk. Maar wie weet.
Wel typisch Nederland, als je hier niet door gebroken bent op je 20e word het niks meer.
Ow dat wil ik zeker niet zeggen. Alleen laten we eerlijk zijn. De meeste jongens van de jeugd halen geen basisplaats.

Dus of deze jongen psv1 gaat halen durf ik niet te zeggen. Op een gegeven moment moet je als clubs keuzes maken en doorselecteren. Mij lijkt het ook logischer alleen te verhuren.
Vorige zomer zijn kruisband afgescheurd waardoor hij een seizoen niet heeft kunnen spelen, daarvoor speelde hier ene D. Dumfries dus zo raar vind ik het niet dat hij nog niet is doorgebroken.
Eens de kruisband is erg naar voor zijn ontwikkeling. Maar RVN kent hem en heeft hem in de zomer meegemaakt.

Als hij dan concludeert dat Sambo nog achter Hoever en Mwene staat (en wellicht Mauro en Teze op rb) dan weet ik niet of hij dat volgend jaar is en of je dan niet juist een andere rb moet kopen (niveau hoger dan Mwene). Vandaar dat ik het ergens kan begrijpen dat psv ooit moet door selecteren. Maar ook vanuit Sambo zijn kant. Dit jaar banken en volgend jaar is ook een groot vraagteken. Terwijl hij voor zichzelf gewoon moet spelen op die leeftijd.
 
Dus men kan alleen maar over het negatieve discussiëren?
Kort door de bocht: posten en discussiëren doe je alleen als iets überhaupt emotie bij je oproept (blijdschap, boosheid etc.) en daarnaast is het ook nog wel leuk als je iets toe te voegen hebt aan de kwestie (suggestie/kritiek, verduidelijking, grapje etc.). Van beide is er sprake wanneer men verontwaardigd reageert op Sparta's optie tot koop voor Sambo, dus wordt er volop gereageerd en gediscussieerd. Wanneer bekend wordt dat het allemaal wel meevalt, het slechts een eerste optie tot koop betreft, komt daar ten eerste minder emotie bij kijken, wellicht een beetje geruststelling/blijdschap, waarvan je ziet dat een aantal mensen die ook uiten. Echter, ten tweede valt er niet zoveel toe te voegen dat niet al gezegd is. Conclusie: minder posts.

Wanneer het naar buiten komt dat het allemaal wel meevalt, wordt er dan gedacht "Gelukkig" of "Jammer, dan kan ik John niet meer bashen"?
Dit gevoel heb ik eigenlijk nog nooit gehad.

Het is "none of my business" en ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken, dus trek dit je niet persoonlijk aan en neem het met een korrel zout, maar ik krijg soms het gevoel dat je je persoonlijk aangevallen / verontwaardigd voelt bij kritiek op wie dan ook (vooral John want die krijgt natuurlijk de meeste kritiek met zijn takenpakket). Of in ieder geval, uitgaat van "kwaadaardige" bedoeling als mensen kritiek hebben op zaken aangaande PSV. Lijkt mij (al helemaal met de normale gang van zaken en anonieme aard van het internet) erg vermoeiend. Dat mensen kritiek hebben op bijvoorbeeld John de Jong, komt in mijn ogen veel meer door de extreme betrokkenheid en emotionele band die veel supporters met de club hebben. Beleidstechnische zaken die niet naar wens verlopen of andere tegenslagen roepen dan emotie op. Die emotie kan je hier kwijt. Kritiek leveren doe je omdat je ergens om geeft. Het voelt misschien zelfs wel een beetje als zorgen dat het probleem opgelost wordt. Het lucht op. Vrijwel niemand uit m.i. echt oprechte/gemeende kritiek op het persoon John de Jong, maar meer op het beleid van PSV. Om de club te verbeteren (ook al leest er hier natuurlijk niemand van PSV mee). Er zit niets boosaardigs achter, is wat ik duidelijk probeer te maken.

En omdat ik me realiseer dat dit nu al veel te lange stuk tekst ironisch genoeg ook op een kritiek begint te lijken: zo is het niet bedoeld. Zie het als iets om over na te denken, dat de functie van kritiek voor menigeen (zoals voor mij) wellicht een ander is dan die voor jou.
 
Kort door de bocht: posten en discussiëren doe je alleen als iets überhaupt emotie bij je oproept (blijdschap, boosheid etc.) en daarnaast is het ook nog wel leuk als je iets toe te voegen hebt aan de kwestie (suggestie/kritiek, verduidelijking, grapje etc.). Van beide is er sprake wanneer men verontwaardigd reageert op Sparta's optie tot koop voor Sambo, dus wordt er volop gereageerd en gediscussieerd. Wanneer bekend wordt dat het allemaal wel meevalt, het slechts een eerste optie tot koop betreft, komt daar ten eerste minder emotie bij kijken, wellicht een beetje geruststelling/blijdschap, waarvan je ziet dat een aantal mensen die ook uiten. Echter, ten tweede valt er niet zoveel toe te voegen dat niet al gezegd is. Conclusie: minder posts.


Dit gevoel heb ik eigenlijk nog nooit gehad.

Het is "none of my business" en ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken, dus trek dit je niet persoonlijk aan en neem het met een korrel zout, maar ik krijg soms het gevoel dat je je persoonlijk aangevallen / verontwaardigd voelt bij kritiek op wie dan ook (vooral John want die krijgt natuurlijk de meeste kritiek met zijn takenpakket). Of in ieder geval, uitgaat van "kwaadaardige" bedoeling als mensen kritiek hebben op zaken aangaande PSV. Lijkt mij (al helemaal met de normale gang van zaken en anonieme aard van het internet) erg vermoeiend. Dat mensen kritiek hebben op bijvoorbeeld John de Jong, komt in mijn ogen veel meer door de extreme betrokkenheid en emotionele band die veel supporters met de club hebben. Beleidstechnische zaken die niet naar wens verlopen of andere tegenslagen roepen dan emotie op. Die emotie kan je hier kwijt. Kritiek leveren doe je omdat je ergens om geeft. Het voelt misschien zelfs wel een beetje als zorgen dat het probleem opgelost wordt. Het lucht op. Vrijwel niemand uit m.i. echt oprechte/gemeende kritiek op het persoon John de Jong, maar meer op het beleid van PSV. Om de club te verbeteren (ook al leest er hier natuurlijk niemand van PSV mee). Er zit niets boosaardigs achter, is wat ik duidelijk probeer te maken.

En omdat ik me realiseer dat dit nu al veel te lange stuk tekst ironisch genoeg ook op een kritiek begint te lijken: zo is het niet bedoeld. Zie het als iets om over na te denken, dat de functie van kritiek voor menigeen (zoals voor mij) wellicht een ander is dan die voor jou.
Ik zal er maar niet al te uitgebreid op in gaan. Het vermoeiende is dat je elke keer maar weer door dezelfde bagger heen moet lezen wat al 100x is geroepen. Hoever is niet goed genoeg en men denkt dat Sambo beter zou zijn, PSV had een nieuwe CV moeten halen, JdJ maakt domme keuzes en weet ik allemaal wat nog meer. Niet veel anders dat men hier af en toe ook simpel wordt van de al lang grijs gespeelde plaat dat de KNVB tegen PSV zou zijn. En daarnaast vind ik het inderdaad opvallend dat men vaker op negativiteit af komt dan op positiviteit. Zie je ook in wedstrijdtopics.
 
Ik zal er maar niet al te uitgebreid op in gaan. Het vermoeiende is dat je elke keer maar weer door dezelfde bagger heen moet lezen wat al 100x is geroepen. Hoever is niet goed genoeg en men denkt dat Sambo beter zou zijn, PSV had een nieuwe CV moeten halen, JdJ maakt domme keuzes en weet ik allemaal wat nog meer. Niet veel anders dat men hier af en toe ook simpel wordt van de al lang grijs gespeelde plaat dat de KNVB tegen PSV zou zijn. En daarnaast vind ik het inderdaad opvallend dat men vaker op negativiteit af komt dan op positiviteit. Zie je ook in wedstrijdtopics.
Ik denk dat het jouw manier van beleving is? Ik heb dat gevoel helemaal niet. En je moet voor discussie wel een meningsverschil hebben. Dus allemaal superblij met een contractverlenging van Gakpo levert niet al te veel stof op, toch?
 
Ik zal er maar niet al te uitgebreid op in gaan. Het vermoeiende is dat je elke keer maar weer door dezelfde bagger heen moet lezen wat al 100x is geroepen. Hoever is niet goed genoeg en men denkt dat Sambo beter zou zijn, PSV had een nieuwe CV moeten halen, JdJ maakt domme keuzes en weet ik allemaal wat nog meer. Niet veel anders dat men hier af en toe ook simpel wordt van de al lang grijs gespeelde plaat dat de KNVB tegen PSV zou zijn. En daarnaast vind ik het inderdaad opvallend dat men vaker op negativiteit af komt dan op positiviteit. Zie je ook in wedstrijdtopics.
Snap jouw punt ook. Ik zal zelf ook proberen spelers eerst een kans te geven maar Hoever was meteen bij aankomst al een duidelijke mispeer 😂 Verder heb ik er gewoon kijk op en zie het altijd heel snel. Missers zoals een Depay, Max, Luuk de Jong en nog honderd zitten er altijd wel bij 😂
 
Ach, Jur 1913 heeft wel een punt, als er maar de kleinste mogelijkheid is om te zeiken over JDJ dan gaat men graag los. Als we Simons vastleggen dan zijn we vooral bezig om deze prestatie toe te schrijven aan een ander. Ieder zijn hobby.
 
Ik zal er maar niet al te uitgebreid op in gaan. Het vermoeiende is dat je elke keer maar weer door dezelfde bagger heen moet lezen wat al 100x is geroepen. Hoever is niet goed genoeg en men denkt dat Sambo beter zou zijn, PSV had een nieuwe CV moeten halen, JdJ maakt domme keuzes en weet ik allemaal wat nog meer. Niet veel anders dat men hier af en toe ook simpel wordt van de al lang grijs gespeelde plaat dat de KNVB tegen PSV zou zijn. En daarnaast vind ik het inderdaad opvallend dat men vaker op negativiteit af komt dan op positiviteit. Zie je ook in wedstrijdtopics.

Wat zeg jij nou weer joh. Iedereen is hier altijd ontzettend lieevvvvv. De enige die hier kritiek levert omdat wij allemaal fanboys zijn is Kwakkie.
 
Ach, Jur 1913 heeft wel een punt, als er maar de kleinste mogelijkheid is om te zeiken over JDJ dan gaat men graag los. Als we Simons vastleggen dan zijn we vooral bezig om deze prestatie toe te schrijven aan een ander. Ieder zijn hobby.

Ik merk dat er tegenwoordig wel veel meningsverschillen zijn hier. John is echt goed de sfeer aan het verzieken op dit forum. JOHN OUT!
 
Terug
Bovenaan Onderaan