Shurandy Sambo (V)

Hier sta ik toch wel van te kijken. Ik mag hopen dat er wat meer achter zit want als ze alleen een koopoptie hebben afgesproken is het echt een dikke min voor De Jong
 
Ik heb opeens veel medestanders die ook niet tevreden zijn met het technisch beleid op de RB positie :S:

Na de domme huur van Hoever verbaast dit toch ook niet? En Sambo snap ik ook wel, deze maand 21 en hij moet door. PSV biedt weinig perspectief voor Sambo door Hoever te huren die jonger is dan hem en meteen nummer 2 op zijn rug krijgt.
 
Misschien komt er toch nog een goede rechtsback bij en is Sambo daarom niet meer nodig? Anders is het inderdaad onlogisch hem te verkopen.
 
Misschien komt er toch nog een goede rechtsback bij en is Sambo daarom niet meer nodig? Anders is het inderdaad onlogisch hem te verkopen.
Misschien maar gewoon de jeugdopleiding opdoeken dan als dit het beleid is. Nog een wonder dat Gakpo niet verhuurd is :maniac:

Speelt al 12 jaar bij PSV in de jeugd, komt uit de regio. Presteert top in Jong PSV en dan laten we het maar gaan. Verhuur was al erg, maar die optie tot koop is nog een grotere grap, met het budget van Sparta kan dit bijna niet meer zijn dan 1 mil. Kunnen we hem over 1,5 jaar terugkopen voor 7 miljoen :lol: voor een club die geen geld heeft een mooi beleid.

Kunnen we ook een countdowntimer (zoals spandoek Oost voor John Jorritsma) maken voor einde termijn John de Jong? Nog 1,5 jaar mensen
 
Ik heb opeens veel medestanders die ook niet tevreden zijn met het technisch beleid op de RB positie :S:

Na de domme huur van Hoever verbaast dit toch ook niet? En Sambo snap ik ook wel, deze maand 21 en hij moet door. PSV biedt weinig perspectief voor Sambo door Hoever te huren die jonger is dan hem en meteen nummer 2 op zijn rug krijgt.
Ik denk dat de meeste het met je eens zijn dat de RB positie niet fatsoenlijk bezet is, maar het continu afzeiken over dezelfde situatie zit ook niemand op te wachten :)
 
Ik denk dat de meeste het met je eens zijn dat de RB positie niet fatsoenlijk bezet is, maar het continu afzeiken over dezelfde situatie zit ook niemand op te wachten :)

Frustraties, die JdJ zorgt al sinds zijn komst voor zeer veel frustraties (en geen kampioenschappen)...

Ik kan ook positief zijn bij goede spelers, maar bij dit soort hoofdpijngevallen (op dit moment: verdediging, spits, Savio) kan ik gewoon niet positief zijn en baal ik dat die clown TD is van een club als PSV.
 
Misschien komt er toch nog een goede rechtsback bij en is Sambo daarom niet meer nodig? Anders is het inderdaad onlogisch hem te verkopen.
Don't get your hopes up. Met Hoever, Mwene, Teze en Mauro kunnen er 4 spelers op RB. Alleen Mauro is in potentie een topper (hoe lang duurt dat nog voor ie terug is?) en Mwene is degelijk.
 
Frustraties, die JdJ zorgt al sinds zijn komst voor zeer veel frustraties (en geen kampioenschappen)...

Ik kan ook positief zijn bij goede spelers, maar bij dit soort hoofdpijngevallen (op dit moment: verdediging, spits, Savio) kan ik gewoon niet positief zijn en baal ik dat die clown TD is van een club als PSV.
Hoe vind je de prestaties van de Jong als je zijn eerste ramp seizoen er niet bij pakt? Is geen geweldenaar, maar vind het overdreven dat hij voor zeer veel frustraties zorgt. Ik denk zelf dat De Jong het in zijn eerste jaar voor een hoop supporters al heeft verkloot en dat dat niet meer goed gaat komen
 
Het komt erop neer als ik het goed heb begrepen dat PSV nee kan zeggen tegen Sparta. Ze hebben een optie voor een half miljoen maar PSV kan dus als hij goed presteert zeggen dat ze hem willen houden. Dan is het dus ook geen echte optie tot koop zoals we die normaal kennen.
 
Het komt erop neer als ik het goed heb begrepen dat PSV nee kan zeggen tegen Sparta. Ze hebben een optie voor een half miljoen maar PSV kan dus als hij goed presteert zeggen dat ze hem willen houden. Dan is het dus ook geen echte optie tot koop zoals we die normaal kennen.
Vreemd, ben benieuwd hoe dat er op papier uit ziet: "als hij kut speelt mag je hem houden, maar als hij het goed doet willen we 'm terug"?
 
Het komt erop neer als ik het goed heb begrepen dat PSV nee kan zeggen tegen Sparta. Ze hebben een optie voor een half miljoen maar PSV kan dus als hij goed presteert zeggen dat ze hem willen houden. Dan is het dus ook geen echte optie tot koop zoals we die normaal kennen.

Alleen Sparta weet dat nog niet ;) slim!
 
Ja, een voorwaardelijke optie wordt het genoemd. Ik kan het artikel niet delen want heb ook geen Ed abbonnement maar lees net een samenvatting op 1913.
 
Terug
Bovenaan Onderaan