Shurandy Sambo (V)

''Hij krijgt bij ons de kans daar zijn kwaliteit te bewijzen, en geeft ons dit seizoen meer verdedigende opties aan de rechterkant, waarna wij de mogelijkheid hebben hem definitief vast te leggen."

Het is echt ongelofelijk. We hebben dus hoe dan ook geen zeggenschap meer over of dit een speler van ons is.
 
''Hij krijgt bij ons de kans daar zijn kwaliteit te bewijzen, en geeft ons dit seizoen meer verdedigende opties aan de rechterkant, waarna wij de mogelijkheid hebben hem definitief vast te leggen."

Het is echt ongelofelijk. We hebben dus hoe dan ook geen zeggenschap meer over of dit een speler van ons is.
Onbegrijpelijke actie. Zul je zien dat Mwene weet geblesseerd raakt en dan zit je met de gebakken peren. Op alle manieren zit die Hoever ons dwars, tbh.
 
Haha, echt hemeltergend slecht. En dan die A pupil bij ons meters laten maken zodat Wolverhampton volgend jaar niet een dramatische maar een slechte back heeft. Deze past in het rijtje Dumfries voor 12,5 miljoen verkopen.
 
JDJ wachtte inderdaad op een buitenkansje.. om te laten zien dat hij zijn achterlijke kunstjes nog niet verleerd is.
 
Volgens mij mag Sambo altijd nog wel zelf bepalen of ie terug gaat naar PSV of niet. Daarnaast moet er ook een persoonlijk akkoord zijn tussen speler en club en ik verwacht niet dat Sparta een PSV salaris kan/wil betalen voor deze jongen.

De details zullen we vanzelf wel horen.
 
Een contract verlengen en hem dan verhuren met optie tot koop. Nee, dat kan toch nooit :ROFL:

Daar moet iets achter zitten.
 
Volgens mij mag Sambo altijd nog wel zelf bepalen of ie terug gaat naar PSV of niet. Daarnaast moet er ook een persoonlijk akkoord zijn tussen speler en club en ik verwacht niet dat Sparta een PSV salaris kan/wil betalen voor deze jongen.

De details zullen we vanzelf wel horen.
Ja, daar zit ook wat in.
 
Hij is toch niet verkocht? Lijkt me zeer opmerkelijk als we m echt weggeven voor n zeer lage koopoptie na n verhuur. Zal vast meer achter zitten.
 
Ik vind het niet zo gek hoor, die optie tot koop. PSV heeft bij Ajax gezien dat als je succesvol wil zijn, je geld moet verbrassen. Wat is er dan makkelijker dan een jeugdspeler voor een fooi verkopen om vervolgens 10 miljoen te betalen zodat hij terug kan komen?
Ook slecht voorbeeld doet volgen, wil je zeggen?
 
Volgens mij mag Sambo altijd nog wel zelf bepalen of ie terug gaat naar PSV of niet. Daarnaast moet er ook een persoonlijk akkoord zijn tussen speler en club en ik verwacht niet dat Sparta een PSV salaris kan/wil betalen voor deze jongen.

De details zullen we vanzelf wel horen.
Dat werd ook gezegd over Doan, was uiteindelijk alleen te duur anders was hij vertrokken. Ik betwijfel of Sparta niet al dat gesprek is aangegaan met Sambo, anders is die optie bijna nutteloos. Als Sparta blij is met Sambo en de optie wilt lichten, betekent dat dat Sparta een goede omgeving is voor Sambo om zich te ontwikkelen, betekent dat dat hij een goede indruk heeft gemaakt en dat hij genoeg minuten heeft gemaakt. Dus heeft hij meer zekerheid dan bij PSV.
 
Ik vind het niet zo gek hoor, die optie tot koop. PSV heeft bij Ajax gezien dat als je succesvol wil zijn, je geld moet verbrassen. Wat is er dan makkelijker dan een jeugdspeler voor een fooi verkopen om vervolgens 10 miljoen te betalen zodat hij terug kan komen?
Tja, we willen Ajax niet evenaren, maar er overheen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan