Shurandy Sambo (V)

Hij heeft voor zijn blessure al een heel sterk seizoen bij Jong gedraaid. Dat voegt echt niks meer toe voor hem. Die jongen moet spelen op eredivisie-niveau, verhuur is dan het beste voor hem. Als dat goed gaat kan hij volgend seizoen echt voor een basisplek gaan bij ons. Met Mwene en Hoever voor nu twee prima opties voor RB, en Teze kan er ook nog, wat met zo meteen Ramalho en Branthwaite fit (en wellicht volgend kalenderjaar Boscagli weer) in de breedte in het centrum ook niet direct problemen hoeft op te leveren.

Hoever heeft misschien een of twee mindere wedstrijden gespeeld, ja. Ik word er dan wel een beetje moe van hoe snel spelers met die hele beperkte blik die wij hebben dan maar weer direct worden afgeserveerd. Dat soort jongens zijn uitgebreid gescout, de staf ziet ze uitgebreid in trainingen, maar twee matige wedstrijden in de voorbereiding en men weet het alweer beter. Geef die jongen ook wat krediet en vertrouwen. Zeker met een meer ervaren speler met hogere ondergrens als Mwene nog als concurrent.
Plus dat wanneer Max sterk blijft spelen ook Mauro nog een optie op rechts is.
 
Is toch logisch.. je verhuurt een van je twee echte rechtsbacks. Ook nog eigen jeugd en die een prima indruk maakte ten faveure van een huurling die ongeveer net zo onervaren is die vooral als cv heeft gespeeld en totaal geen indruk maakte in de voorbereiding. Gelukkig hebben we als backup ook Teze die bewezen heeft totaal ongeschikt te zijn als rechtsback.
Ik vermoed dat Mwene op dit moment nog beter/stabieler is dan Sambo. Hoever valt in de voorbereiding tegen maar zal in principe boven Sambo in de pikorde staan.

Dan heb je nog Mauro Jr en Teze die op die positie vooruit kunnen.

Ik snap het verhuren wel. Die jongen moet eredivisie minuten maken en daarop heeft hij meer kans bij andere teams.
 
Hoever heeft misschien een of twee mindere wedstrijden gespeeld, ja. Ik word er dan wel een beetje moe van hoe snel spelers met die hele beperkte blik die wij hebben dan maar weer direct worden afgeserveerd. Dat soort jongens zijn uitgebreid gescout, de staf ziet ze uitgebreid in trainingen, maar twee matige wedstrijden in de voorbereiding en men weet het alweer beter. Geef die jongen ook wat krediet en vertrouwen. Zeker met een meer ervaren speler met hogere ondergrens als Mwene nog als concurrent.

Hij heeft afgelopen twee jaar bij Wolverhampton 10 wedstrijden 90 minuten gespeeld en daar heb ik er 7 of 8 van gezien. PSV heeft dus niet een veel ruimere blik dan ik. Bij Wolverhampton was ie defensief ook de zwakkere schakel. Als Hoever gekocht was, vind ik het bovendien een ander verhaal maar nu hij gehuurd is voor 1 jaar mag je best verwachten dat het een speler is die er direct staat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij heeft voor zijn blessure al een heel sterk seizoen bij Jong gedraaid. Dat voegt echt niks meer toe voor hem. Die jongen moet spelen op eredivisie-niveau, verhuur is dan het beste voor hem. Als dat goed gaat kan hij volgend seizoen echt voor een basisplek gaan bij ons. Met Mwene en Hoever voor nu twee prima opties voor RB, en Teze kan er ook nog, wat met zo meteen Ramalho en Branthwaite fit (en wellicht volgend kalenderjaar Boscagli weer) in de breedte in het centrum ook niet direct problemen hoeft op te leveren.

Hoever heeft misschien een of twee mindere wedstrijden gespeeld, ja. Ik word er dan wel een beetje moe van hoe snel spelers met die hele beperkte blik die wij hebben dan maar weer direct worden afgeserveerd. Dat soort jongens zijn uitgebreid gescout, de staf ziet ze uitgebreid in trainingen, maar twee matige wedstrijden in de voorbereiding en men weet het alweer beter. Geef die jongen ook wat krediet en vertrouwen. Zeker met een meer ervaren speler met hogere ondergrens als Mwene nog als concurrent.
Hoever kan er geen klote van. Dat had de scouting gewoon moeten zien. 2 matige wedstrijden? dan heb je die jongen verder nooit zien spelen. Waardeloze speler die bij Emmen nog niet eens op zal vallen.
 
En wat vinden jullie van Luckassen?
Als hij beter is de basis dan de alternatieven en zich daarbij positief opsteld en uitlaat tegenover club en fans mag hij wmb gewoon op herkansing om n positieve bijdrage te leveren aan de prestaties.
 
Laatst bewerkt:
Het ding is wel dat Sambo voor zijn blessure enorm veel potentie liet zien. En verrassend genoeg is er na zijn blessure niet te zien geweest dat hij er zo lang uit is geweest. Sterker nog: hij gaat door waar hij gebleven was.

Hoever is inderdaad een groot talent en moet ritme opdoen omdat hij een heel seizoen de bank moest warm houden bij Wolverhampton. Feit blijft wel dat hij geen psv speler is.

Ik zie liever dat Sambo de kans krijgt in de basis en mocht hij een terugval krijgen heb je met mwene een betrouwbare alternatief voor de basis. En voordeel van komend seizoen is dat hij bij Jong PSV eredivisie ervaring op kan doen in de KKD tegen ploegen als: Roda JC, Willem 2, Ado, De Graafschap, Heracles, PEC, VVV, NAC etc...

Edit/aanvulling:

Wat een naam trouwens. Zowel zijn voor- als achternaam. Moet toch een hoogtepunt uit de loopbaan van een commentator om die naam te mogen uitspreken?
 
Laatst bewerkt:
Ah Sparta, daar werden Rigo en Piroe ook aan verhuurd. Kwamen daar nooit aan spelen toe. (Rigo volgens mij nog een beetje).

Tja Sparta, als verdediger misschien zo slecht nog niet. Ingraven en flink op de counter op en neer sprinten werkt dan toch beter voor een back dan voor een spits/middenvelder lijkt mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan