Shurandy Sambo (V)

Gaan we weer met het zoveelste grote talent dat te pas en te onpas zware blessures moet verwerken. Zo jong al. Nou, we zullen dus wel nooit weten hoe goed deze jongen echt had kunnen worden.
Wilde niet verlengen en wilde een transfer deze zomer. Nu als PSV gewoon ook niet meer verlengen. Gaat hem niet meer worden en we hebben geen morele verantwoordelijkheid ook
 
Gaan we weer met het zoveelste grote talent dat te pas en te onpas zware blessures moet verwerken. Zo jong al. Nou, we zullen dus wel nooit weten hoe goed deze jongen echt had kunnen worden.
Shurandy was al lid van de Philips Knieblessure Vereniging, dat steeds meer leden begint te krijgen.:cautious:
 
Weet iemand hoever deze speler in zijn revalidatie is? Contract loopt deze zomer af!
Had PSV niet zijn contract verlengd juist vanwege de blessure? Of was dat een 1 jarige verlenging?

Zal nog wel even duren, zit nu ongeveer op de helft. Staat ongeveer gemiddeld half jaar tot jaar voor revalidatie. Vervolgens pas weer groepstrainingen en wedstrijdritme op doen. Zal allemaal bij jPSV gaan gebeuren denk ik.
 
Daarover is nergens iets te vinden en je verward hem denk ik met Oppegard. Er is aan het begin van het seizoen wel een nieuw contract aangeboden maar tot op heden niets meer verder over vermeld. Die is dan eind seizoen denk ik ook weg als hij ergens anders een dikke tekenbonus kan krijgen (FC Utrecht, Feyenoord of een AZ bv).
Is dat zo erg? Ik word misschien raar aangekeken, maar hoe goed is Sambo eigenlijk? En ook belangrijk, hoe goed komt hij uit z'n blessure? Hoeveel moeite moet er gedaan worden om hem te overtuigen? Wordt hij misschien een Romero? Of een Vertessen, redelijk teruggekomen, maar heeft even geduurd.
 
Tja wat wil je als je geruchten hoort dat ze een rechtsback willen aantrekken. Maar ik verwacht wel dat hij bijtekent. Denkt dat hij zelf ook wel snapt dat hij een groot risico neemt als hij naar een nieuwe club gaat na 2 van zulke blessures. En of de aanbieding van PSV nog wel op tafel ligt weten wij natuurlijk ook niet.
Of de aanbieding van PSV nog staat is inderdaad een vraagteken. Ik ga er vanuit dat die nog staat, maar misschien hebben ze zelf twijfels gekregen na hun aanbieding en Sambo's blessure. We zien het wel aan het eind van het seizoen.
 
Daar is niks van naar buiten gebracht naar mijn weten. PSV kan ook hebben besloten hun voorstel terug te nemen.

1e bericht, aanbod van voor zijn blessuere

na zijn blessure heeft PSV het aanbod gewoon laten staan.


Het gegeven dat zijn contract nog steeds tot juni dit jaar loopt geeft aan dat Sambo nog steeds niet op die aanbieding is ingegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan