Shurandy Sambo (V)

Ik hoop maar dat ze hem laten spelen en het geen gevalletje Piroe wordt.
Verder wel begrijpelijk. Hoever speelt ie er wel uit, maar Mwene en Teze zullen hoger in de pikorde staan, ongeacht wat wij daarvan vinden.
Bovenal hoop ik dat hij fit blijft, en niet het zoveelste talent wordt die weer zwaar geblesseerd raakt. Beetje een make it or break it seizoen voor hem.
 
Ah Sparta, daar werden Rigo en Piroe ook aan verhuurd. Kwamen daar nooit aan spelen toe. (Rigo volgens mij nog een beetje).
Als satellietclub van Ajax is stadsverraadclub Sparta natuurlijk door Ajax opgedragen de PSV talenten niet te laten spelen [/complotmodus uit]:sneaky:
 
Minuutjes maken. Prima plan. Kan best een talent zijn maar zal 1 a 2 seizoenen nodig hebben voordat ie kan aansluiten.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Ongelofelijke verhuur. En dan Hoever zich laten ontwikkelen in het PSV-shirt. Weer een nieuw dieptepunt van ons technisch beleid.

Wat goed is komt snel, en zeker met het niveau van onze backs moet het gewoon bij PSV ook kunnen. Het is niet dat hij achter een onbetwiste sterspeler komt te staan. Maar dit probleem ontstond natuurlijk al toen Hoever werd gehaald. Matige spelers huren zodat je je eigen toptalenten kan verhuren :)
 
Ongelofelijke verhuur. En dan Hoever zich laten ontwikkelen in het PSV-shirt. Weer een nieuw dieptepunt van ons technisch beleid.

Wat goed is komt snel, en zeker met het niveau van onze backs moet het gewoon bij PSV ook kunnen. Het is niet dat hij achter een onbetwiste sterspeler komt te staan. Maar dit probleem ontstond natuurlijk al toen Hoever werd gehaald. Matige spelers huren zodat je je eigen toptalenten kan verhuren :)
Beter een jaar basis bij Sparta dan een jaar banken bij PSV lijkt me..
 
Beter een jaar basis bij Sparta dan een jaar banken bij PSV lijkt me..

Wat Hoever nu bij PSV speelt had hij ook kunnen spelen. En dan hebben we er meer aan om te zien hoe Sambo 1200 minuten in het shirt van PSV speelt dan een heel seizoen bij Sparta. Totaal andere speelstijl, andere verwachtingen, andere taken als back. Daarnaast kan Sambo ook worden gehaald als back-up bij Sparta waar ze eigen spelers nog weleens vaker de voorkeur geven.
 
Wat Hoever nu bij PSV speelt had hij ook kunnen spelen. En dan hebben we er meer aan om te zien hoe Sambo 1200 minuten in het shirt van PSV speelt dan een heel seizoen bij Sparta. Totaal andere speelstijl, andere verwachtingen, andere taken als back. Daarnaast kan Sambo ook worden gehaald als back-up bij Sparta waar ze eigen spelers nog weleens vaker de voorkeur geven.
Verhuur verdedigers aan laagvlieger eredivisie, en aanvallers aan hoogvliegers kkd vind ik wel prima. Ben benieuwd wat ie op t Kasteel laat zien.
 
Als ie t goed doet: 6 miljoen. (Succes sparta)
Inderdaad raar als er een optie tot koop bij zit.
Verhuur is op zich prima in deze fase. Mits we beter uitkijken dan met de nu in Engeland niet onsuccesvolle spits Piroe.
(Altijd zuinig zijn op de paar spelers die goals kunnen maken in plaats van tierelantijnen te laten zien wat sommigen uitleggen als aantrekkelijk voetbal)
Maar als Sambo het Berry van Aerle uitleen traject weet te volgen hebben we er straks een goeie aan. Of "jouw" 6 miljoen. ;)
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan