Shurandy Sambo (V)

Totaal geen kansen gehad, zoals wel meer spelers geen of weinig minuten krijgen van Bosz. Was een prima speler volgens mij. Nu moet je weer op zoek.
De link werkt niet voor mij. Maar Historie lijkt me voortvarend...hij gaat toch niet per direct lijkt me, maar aan het eind v/h seizoen?
voorbarig kan ook :sneaky:
 
Totaal geen kansen gehad, zoals wel meer spelers geen of weinig minuten krijgen van Bosz. Was een prima speler volgens mij. Nu moet je weer op zoek.

voorbarig kan ook :sneaky:
Denk, maar dat is een aanname, dat wanneer je het gehele seizoen met Sambo had gespeeld je nu niet zo riant voor zou staan. Sambo, Obispo, dan praat je over het niveau PSV uit de tijd van de Schwaabs en Baumgartls. Ramalho zal de volgende zijn die doorgeselecteerd wordt en zo word PSV steed sterker en daar past een Sambo niet meer tussen.
 
Sambo gaat naar Burnley: PSV ziet Shurandy Sambo transfervrij overstap maken naar Burnley

Hij gaat daar in de Engelse eerste divisie spelen... ik had dat toch anders gedaan als ik Sambo was.

Dit topic hoort eigenlijk niet bij Jong overigens, maar kan dus naar Historie
Championship. Niet slecht voor iemand die hier reserve was en ook lang geblesseerd is geweest.

Daar zal hij prima verdienen en een hoop mooie stadions zien.

360.000 opleidingsvergoeding. Achja.
 
Championship. Niet slecht voor iemand die hier reserve was en ook lang geblesseerd is geweest.

Daar zal hij prima verdienen en een hoop mooie stadions zien.

360.000 opleidingsvergoeding. Achja.
Ach kom.. het gaat toch om het sportieve aspect... Dit is een scenario waarvan je weet, presteer ik hier niet genoeg dan is de volgende club FC Den Bosch of zo..
Maar goed, die jongen heeft het hoog in zijn bol... zoals zo veel van die jochies... nou succes hoor.. Voor het zelfde geld (nou iets meer 16 miljoen volgens transfermarkt) is Teze volgend seizoen weg en sla je jezelf voor de kop in de wetenschap dat PSV nooit veel uitgeeft aan verdedigers.
 
Ik vond deze speler bij Sparta stabiel maar niet persee dan routinier Aaron Meijers.
Met het oog op volgend seizoen had je hem er mischien nog bij kunnen houden aangezien Dest een duur salaris heeft dus het lijkt me dat die hier voor 1 seizoen is.
 
Ach kom.. het gaat toch om het sportieve aspect... Dit is een scenario waarvan je weet, presteer ik hier niet genoeg dan is de volgende club FC Den Bosch of zo..
Maar goed, die jongen heeft het hoog in zijn bol... zoals zo veel van die jochies... nou succes hoor.. Voor het zelfde geld (nou iets meer 16 miljoen volgens transfermarkt) is Teze volgend seizoen weg en sla je jezelf voor de kop in de wetenschap dat PSV nooit veel uitgeeft aan verdedigers.
Sportief beter bikkelen in de Championship dan hier op de bank verpieteren? Ik had ook eieren voor mijn geld gekozen.
 
Sportief beter bikkelen in de Championship dan hier op de bank verpieteren? Ik had ook eieren voor mijn geld gekozen.
Eigenlijk een vreemde uitdrukking. Logischer zou zijn om geld voor je eieren te kiezen. Waarom zou je je hele vermogen om willen zetten in eieren? Die zij in een week of vier bedorven, terwijl als je het geld had gehouden je na vier weken weer eieren kon kopen.
Maar goed, Sambo houdt blijkbaar van eieren. ;)
 
Eigenlijk een vreemde uitdrukking. Logischer zou zijn om geld voor je eieren te kiezen. Waarom zou je je hele vermogen om willen zetten in eieren? Die zij in een week of vier bedorven, terwijl als je het geld had gehouden je na vier weken weer eieren kon kopen.
Maar goed, Sambo houdt blijkbaar van eieren. ;)
Deed me om een of andere reden denken aan de eerste sketch op deze link:maniac:
(Waarschijnlijk het dilemma van bederfelijke waren)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan