Shownieuws

Als ik Marco was zou ik toch proberen de carrière nog even - al is het maar een speldenprik - een klein beetje nieuwe leven in te blazen. Met een liedje met de titel ‘ Alleen maar verliezers’ ofzo. Ik denk dat dat zijn kans op rehabilitatie vergroot ipv dat er toch altijd blijft hangen dat hij iets gedaan heeft.

Ik was altijd groot fan, maar alleen al de gedachte dat hij bij een meid van 15 de slaapkamer in is gelopen, wat geen acute hulp nodig had, is voor mij meer dan reden genoeg hem te zien als pedofiel. Wel of niet aanraken is geen verschil hierbij.

Zelf loop ik ook niet meer de kamer in van mijn dochter van 11, zonder eerst te kloppen en te vragen. Gewoon een stuk privacy voor haar.

Bij mij ondanks vrijspraak zal er nooit meer een ander beeld opkomen van een volwassen man die even gaat kijken naar een kind van 15 wat in bed ligt.

?
Heb ik t over t onderzoek?
Het ging er on dat als je de onafhankelijkheid in twijfel wil trekken dit altijd kan. Vind je stellingname dar ze hebben doorgezet vanwege wie hij was behoorlijk ridicuul en louter gefundeerd in de onderbuik en daar waarde fundamenten van de rechtsstaar vanuit de onderbuik worden aangevallen zal ik mij uitspreken,. Dit omdat we onze handjes dicht mogen knijpen hoe het hier rondom rechtszaken is geregeld.

Het ging er on dat als je de onafhankelijkheid in twijfel wil trekken dit altijd kan. Vind je stellingname dar ze hebben doorgezet vanwege wie hij was behoorlijk ridicuul en louter gefundeerd in de onderbuik en daar waarde fundamenten van de rechtsstaar vanuit de onderbuik worden aangevallen zal ik mij uitspreken,. Dit omdat we onze handjes dicht mogen knijpen hoe het hier rondom rechtszaken is geregeld.

Je slaat er aardig in door.

Het OM maakt vaker van kleine visjes grote vissen om een voorbeeld te stellen.
Het OM is minder neutraal dan een rechter.
Het OM heeft bepaalde doelen en kan daar op meerdere manieren proberen te komen.
Dat is niet per se goed of slecht. De neutraliteit moet vooral bij de rechter liggen.

Dan is er nu, na alles is voorbij gekomen, wel duidelijk dat er echt heel weinig bewijs was, en dus weinig kans op een veroordeling. Dat wist t OM ook wel, die zijn niet dom.
Dat doet me vermoeden dat bekendheid een rol kan spelen ja, en dat bij een willekeurige onbekende vent men de zaak niet voor de rechter had gebracht vanwege gebrek aan bewijs.

Jij vint t stellingname uit de onderbuik. Prima.
Vermoeden is geen stellingname, maar wat jij wil.
Ik vind het naïef te denken dat het OM altijd helemaal neutraal is en nooit iets doet uit vooringenomenheid of een mogelijk te behalen voordeel.

Dat we het in Nederland prima voor elkaar hebben met het recht spreken, waar ik t overigens mee eens ben, doet daar niks aan af wmb.

Ik was altijd groot fan, maar alleen al de gedachte dat hij bij een meid van 15 de slaapkamer in is gelopen, wat geen acute hulp nodig had, is voor mij meer dan reden genoeg hem te zien als pedofiel. Wel of niet aanraken is geen verschil hierbij.

Zelf loop ik ook niet meer de kamer in van mijn dochter van 11, zonder eerst te kloppen en te vragen. Gewoon een stuk privacy voor haar.

Bij mij ondanks vrijspraak zal er nooit meer een ander beeld opkomen van een volwassen man die even gaat kijken naar een kind van 15 wat in bed ligt.
Ik vind een pedofiel iemand die van jonge kinderen houdt. Ik denk dat ik deze kwestie - uitgaande van de grensoverschrijdende appjes die er wel degelijk zijn - schaar onder naïef, dom en overmoedig. Zoals dat wel vaker voorkomt bij mensen die heel beroemd zijn en gewend zijn dat ze hun zin krijgen. Die leven een beetje naast de maatschappij. Daarnaast is 15 ook geen heel klein kind meer. Wettelijk gezien mag het niet en het is goed dat we die grens trekken. En die verantwoordelijkheid ligt vooral bij de volwassene. Maar 15 jarige meisjes spelen niet meer met poppen. Die fantaseren ook over (volwassen) popsterren en kunnen (zonder de gevolgen te overzien) flirten met volwassenen. Ze zijn bezig met hun eigen identiteit. Zo hoorde ik laatst dat de vriendinnen van mijn 15-jarige dochter mij een ‘hear me out” vinden. Zoek die maar eens op. In ieder geval zegt het dat meisjes van 15 ook langzaam maar zeker volwassen aan het worden zijn. Dat is geen vrijbrief voor volwassen om daar op in te gaan, maar pedofilie vind ik echt wat anders. Marco had moeten beseffen dat meisjes van 15 nog een beetje beschermd moeten worden en dat hun ontluikende seksualiteit ook nog een poosje onschuldig mag blijven. Maar een pedo, nee dat vind ik hem niet.

Ik vind een pedofiel iemand die van jonge kinderen houdt. Ik denk dat ik deze kwestie - uitgaande van de grensoverschrijdende appjes die er wel degelijk zijn - schaar onder naïef, dom en overmoedig.

Nee, een man die een kamer binnenstapt van een kind zonder dat het zijn eigen kind is, kan ik niet onder naïef scharen.

Marco had moeten beseffen dat meisjes van 15 nog een beetje beschermd moeten worden en dat hun ontluikende seksualiteit ook nog een poosje onschuldig mag blijven. Maar een pedo, nee dat vind ik hem niet.

En daarmee is het dus gewoon een smeerlap. Of je dit nu wel of geen pedo vind, is niet van belang. Het feit dat hij gewoon grenzen ver over is gegaan zijn we het eens volgens mij.

Elk snapchat en instagram pedo die straks gepakt word kan het ook gooien op ik deed niks, ik keek alleen maar...

Nee, een man die een kamer binnenstapt van een kind zonder dat het zijn eigen kind is, kan ik niet onder naïef scharen.

En daarmee is het dus gewoon een smeerlap. Of je dit nu wel of geen pedo vind, is niet van belang. Het feit dat hij gewoon grenzen ver over is gegaan zijn we het eens volgens mij.
Zeker.

Ik vind een pedofiel iemand die van jonge kinderen houdt. Ik denk dat ik deze kwestie - uitgaande van de grensoverschrijdende appjes die er wel degelijk zijn - schaar onder naïef, dom en overmoedig. Zoals dat wel vaker voorkomt bij mensen die heel beroemd zijn en gewend zijn dat ze hun zin krijgen. Die leven een beetje naast de maatschappij.
Maar dat wil niet zeggen dat je professioneel kan zijn toch? Juist als bekend persoon. Zelfde geldt voor Ali B. Nu gaan ze zielig doen omdat ze gepakt zijn maar wees gewoon professioneel. Uiteindelijk komt het toch allemaal in de pers en verpest het je imago..

Wilders noemt het besluit van AvroTros niet deel te nemen aan t Songfestival 'Antisemitisme' :ROFL::ROFL::ROFL::clown:

Wat een volidioot is die man toch

Marco Borsato is de groote winnaar in de Top 2000. De 5 grootste stijgers zijn allemaal van hem, en hij staat nu 6x in de top 1000. 7 platen van hem stijgen meer dan 1000 plekken.

De hoogste nieuw komer in de lijst is Lichtje Branden van Suzan en Freek op plek 33.
Verder zien we alle platen stijgen van overleden artiesten of leden van een band: Rob de Nijs, Golden Earring, The Beach Boys en Ozzy Osbourne.
René Karst debuteert op 153 en 306 met Atje voor de sfeer en liever te dik in de kist.
Verder debuteert ook K3, op 884 en 1157 met Oya lélé en Heyah Mama.
Hoogste nieuwkomer is Lichtje Branden van Suzan & Freek. Suzan & Freek komen met 8 nieuwe nummers in de lijst.
Grootste daler is It's a beautiful day van Queen, 1170 plekken gedaald.

Terug
Bovenaan Onderaan