Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ze noemen het In ieder geval vrijgesproken dat is wat ik uit dit filmpje haal.In mijn ogen hetzelfde. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Het duurt allemaal wel heel lang.
zorgvuldigheid lijkt mij hier te verkiezen boven snelheid?In mijn ogen hetzelfde. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Het duurt allemaal wel heel lang.
Zeker. Maar uiteindelijk in 6 jaar niks wijzer geworden. Je kunt in een aantal maanden ook een heel gedegen onderzoek doen, lijkt me.zorgvuldigheid lijkt mij hier te verkiezen boven snelheid?
In december 2024 1e verzoek onderzoek. 6 jaar is wat overdreven. Eerst onderzoek, daarna strafzaak, bij beide sprake van ondercapaciteit, lijkt mij niet wenselijk dat bekende Nederlanders voorrang krijgen op de gewone burger.Zeker. Maar uiteindelijk in 6 jaar niks wijzer geworden. Je kunt in een aantal maanden ook een heel gedegen onderzoek doen, lijkt me.
O, ik las ergens iets over 6 jaar. Maar ik heb wel het idee dat het sowieso al langer speelt dan een jaar. Dit is toch tegelijk met die Voice zooi gekomen. Dat is toch al jaren geleden?In december 2024 1e verzoek onderzoek. 6 jaar is wat overdreven. Eerst onderzoek, daarna strafzaak, bij beide sprake van ondercapaciteit, lijkt mij niet wenselijk dat bekende Nederlanders voorrang krijgen op de gewone burger.
Super lastige status quo. Enerzijds kun je dus bij gebrek aan ondersteunend bewijs wegkomen met aanranding, maar dus ook je hele onschuldig leven kwijt zijn (want je bent nooit meer onschuldig) als iemand je voor de rechter sleept voor een zedendelict.Nee, hij is niet ons huldig verklaard, maar niet schuldig bevonden.
Ja lastig. Heb hetzelfde meegemaakt op werk en de meisjes hebben zelfs toegegeven dat er niks van waar is, maar de laatste 3 jaar werd ik altijd met een wantrouwende blik aangekeken. Dat is het enige voordeel dat ik nu kan vinden in het sluiten van het bedrijf in maart dat ik ergens anders met een schone lei kan beginnen.Super lastige status quo. Enerzijds kun je dus bij gebrek aan ondersteunend bewijs wegkomen met aanranding, maar dus ook je hele onschuldig leven kwijt zijn (want je bent nooit meer onschuldig) als iemand je voor de rechter sleept voor een zedendelict.
Als ik Marco was zou ik toch proberen de carrière nog even - al is het maar een speldenprik - een klein beetje nieuwe leven in te blazen. Met een liedje met de titel ‘ Alleen maar verliezers’ ofzo. Ik denk dat dat zijn kans op rehabilitatie vergroot ipv dat er toch altijd blijft hangen dat hij iets gedaan heeft.
De kans op rehabilitatie is volgens mij al groot, heb alleen n tip voor m, als het gezin wat je fanclub draait vreemd gedrag vertoond, ren weg.Super lastige status quo. Enerzijds kun je dus bij gebrek aan ondersteunend bewijs wegkomen met aanranding, maar dus ook je hele onschuldig leven kwijt zijn (want je bent nooit meer onschuldig) als iemand je voor de rechter sleept voor een zedendelict.
Als ik Marco was zou ik toch proberen de carrière nog even - al is het maar een speldenprik - een klein beetje nieuwe leven in te blazen. Met een liedje met de titel ‘ Alleen maar verliezers’ ofzo. Ik denk dat dat zijn kans op rehabilitatie vergroot ipv dat er toch altijd blijft hangen dat hij iets gedaan heeft.
Mooi he, als ze geen onderzoek hadden gedaan had je hetzelfde kunnen tikkenWas een beetje een kansloos verhaal voor het OM, met zo'n gebrek aan bewijs.
Doet me vermoeden dat de bekendheid van verdachte meespeelde in het toch doorzetten van de rechtzaak, ipv de schaarse capaciteit in te zetten voor andere zaken.
Ik vermoed dat dit even hard in zijn gezicht zou kunnen opblazen. De reactie “over de rug van het slachtoffer ook nog eens geld verdienen” ligt voor de hand.Super lastige status quo. Enerzijds kun je dus bij gebrek aan ondersteunend bewijs wegkomen met aanranding, maar dus ook je hele onschuldig leven kwijt zijn (want je bent nooit meer onschuldig) als iemand je voor de rechter sleept voor een zedendelict.
Zijn fans zullen die reactie vermoedelijk niet geven, een deel wat een schurfthekel aan zijn muziek heeft mogelijk wel. En een deel zal zijn schouders ophalen en doorleven. Hij kijkt maar wat ie doet, ik zit in de laatste groep en snap wel dat Welt dit idee opbrengt.Ik vermoed dat dit even hard in zijn gezicht zou kunnen opblazen. De reactie “over de rug van het slachtoffer ook nog eens geld verdienen” ligt voor de hand.
Verder eens dat dit lastige situaties zijn. Het is voor iedereen onbevredigend. De 1op1 situaties zijn nou eenmaal heel moeilijk te bewijzen. Zeker na zoveel jaar.
Eens hoor. Maar ik zou als Marco bang zijn voor een klein deel die hem als schuldige ziet en dan het ervaart alsof hij er ook nog eens geld aan wilt verdienen. Dat zou best een ingrediënt kunnen zijn voor een gewelddadige gebeurtenis.Zijn fans zullen die reactie vermoedelijk niet geven, een deel wat een schurfthekel aan zijn muziek heeft mogelijk wel. En een deel zal zijn schouders ophalen en doorleven. Hij kijkt maar wat ie doet, ik zit in de laatste groep en snap wel dat Welt dit idee opbrengt.
Uitbrengen, opbrengsten naar bv FIER ben je van dat gezeik af. Misschien wel het grootste manco in NL dat we altijd en eeuwig overal maar iets van moeten vinden en nuance niet gewaardeerd wordt (niet jegens jou bedoeld).Eens hoor. Maar ik zou als Marco bang zijn voor een klein deel die hem als schuldige ziet en dan het ervaart alsof hij er ook nog eens geld aan wilt verdienen. Dat zou best een ingrediënt kunnen zijn voor een gewelddadige gebeurtenis.
Verder zit ik ook in kamp schouders ophalen. Ik heb dit ook niet zo nauw gevolgd overigens.
We kunnen Marco ook naar het songfestival sturen.

Is dat zo, of is hij nog niet getest
Van Basten kan niet zingen.![]()

In ieder geval beter dan coachen
Van Basten kan niet zingen.![]()