Shownieuws

Ik vind dat toch een andere situatie. De gevolgen voor degene die eruit gezet wordt, zijn dan niet groot. (Of zijn/haar ware liefde was er ook en die wordt dan misgelopen, how I met your mother)
+je voor de HIMYM referentie
Is het anders? Joost was daar op bezoek en mocht optreden, EBU is de eigenaar en heeft regels
Voor je het weet, toont hij ineens een Palestijnse vlag. Rare jongens bij de EBU. Juist een evenement waar je zaken kunt aankaarten. Zaken die veel belangrijker zijn dan liedjes (of voetbal).
Precies de reden waarom het niet mag, niet voor niets mocht de 1e inzending van Israël niet met de verwijzingen naar 7 oktober.
Maar dan kan je ook niet straffen.
En daarmee het signaal afgeven dat de veiligheid van de pers je geen bal interesseert?

+je voor de HIMYM referentie
Is het anders? Joost was daar op bezoek en mocht optreden, EBU is de eigenaar en heeft regels

Precies de reden waarom het niet mag, niet voor niets mocht de 1e inzending van Israël niet met de verwijzingen naar 7 oktober.

En daarmee het signaal afgeven dat de veiligheid van de pers je geen bal interesseert?
Het blijft lastig discussiëren, omdat we niet precies weten wat er gebeurd is. Maar volgens mij is er door de politie al gezegd dat er geen fysiek geweld gebruikt was. Dan kun je prima eerst het onderzoek afwachten, zoals PSVkanalles ook al schreef. Ik las trouwens dat het iemand met een telefoon was. Dat zal toch geen pers geweest zijn? Die gebruiken, neem ik aan, gewoon camera’s.

Daarnaast hebben we het over de veilige werkomgeving van die dame. Maar heeft Joost dan geen recht op een veilige werkomgeving?

Het blijft lastig discussiëren, omdat we niet precies weten wat er gebeurd is. Maar volgens mij is er door de politie al gezegd dat er geen fysiek geweld gebruikt was. Dan kun je prima eerst het onderzoek afwachten, zoals PSVkanalles ook al schreef. Ik las trouwens dat het iemand met een telefoon was. Dat zal toch geen pers geweest zijn? Die gebruiken, neem ik aan, gewoon camera’s.
De politie heeft nog helemaal niets gezegd, enige wat we weten is de lezing van AVROTROS, maar die zou wel eens gekleurd kunnen zijn. Ondertussen sijpelen er berichten naar buiten dat Joost al een eerdere waarschuwing zou hebben gehad en dat er wel sprake is van materiële schade. Dat laatste ontstaat niet door alleen maar te doen alsof je gaat slaan.
Daarnaast hebben we het over de veilige werkomgeving van die dame. Maar heeft Joost dan geen recht op een veilige werkomgeving?
Geen idee of die dame de toegang ontzegt is net als Joost. Als Joost al meerdere aanvaringen had gehad neem ik aan dat hij dat zelf ook ff bij de organisatie gemeld heeft. Zo niet, knap dom.

Voor je het weet, toont hij ineens een Palestijnse vlag. Rare jongens bij de EBU. Juist een evenement waar je zaken kunt aankaarten. Zaken die veel belangrijker zijn dan liedjes (of voetbal).
Hoezo is dit juist een evenement waar je dat kunt doen? Dat lijkt me nou juist niet.

Hoezo is dit juist een evenement waar je dat kunt doen? Dat lijkt me nou juist niet.
Tuurlijk wel. Er kijken miljoenen mensen, die je bij belangrijke zaken kunt betrekken. Om in de bakkerij om de hoek aandacht te vragen voor de grote dingen in het leven is natuurlijk zinloos.

Het enige wat de politie heeft gezegd (tegen Zweedse media) is dat ze snel zullen beslissen of ze de zaak gaan overdragen aan het Openbaar Ministerie en dat ze door het 'sterke bewijs' wel verwachten dat het tot vervolging komt. Al het andere wat je hebt gehoord komt uit het Nederlandse kamp.

Het enige wat de politie heeft gezegd (tegen Zweedse media) is dat ze snel zullen beslissen of ze de zaak gaan overdragen aan het Openbaar Ministerie en dat ze door het 'sterke bewijs' wel verwachten dat het tot vervolging komt. Al het andere wat je hebt gehoord komt uit het Nederlandse kamp.

Ze hebben aangegeven dat het bewijsmateriaal "goed" is en reden tot vervolging, maar ook dat het geen ernstig misdrijf is. Anders had ie ook niet weg gemogen. Ik ben benieuwd waar het straks op uitdraait. Niet ernstig wil niet per sé zeggen geen geweld, maar gezien z'n vrije bewegingen zal het ook wel weer loslopen vermoedelijk. Ik vermoed eigenlijk iets in de trant van duwen en trekken en de camera/telefoon in gruzelementen.

Kom maar door met die conclusies uit Zweden, kunnen we allemaal weer over tot de orde van de dag.

Hoe is het eigenlijk met Patty Brard?
Hier een recente foto.
Jabba-The-Hutt_b5a08a70.jpeg

Nederland deed melding van onveilige sfeer tijdens songfestival - https://nos.nl/l/2520500

Dit veranderd de zaak wel behoorlijk. Klachten van meerdere landen over een onveilige sfeer in Malmö bij het songfestival.
Er verandert pas iets als er gewoon naar buiten komt wat er gebeurt is. Bij voorkeur met beeld en geluid. Hoe langer dat duurt, hoe meer de suggestie gewekt wordt dat er iets onder het tapijt geveegd moet worden.

Er verandert pas iets als er gewoon naar buiten komt wat er gebeurt is. Bij voorkeur met beeld en geluid. Hoe langer dat duurt, hoe meer de suggestie gewekt wordt dat er iets onder het tapijt geveegd moet worden.
De vraag is, door wie wordt er iets onder het tapijt geveegd?

Terug
Bovenaan Onderaan