Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik vrees het ergste..

Als jij nou gewoon je werk doet, dan hoeven wij niet te vrezen![]()
Aan jou? Dan kan ik beter mn kat de inleg laten regelen. Dan weet ik dat er in ieder geval nog een kans is dat ik wat win..Jinxen kost geld, als iedereen nou ff 50 cent tikkies begint te sturen worden we kampioen + CL in de pocket
En dan moeten we jou geloven dat je netjes al die tikkies inzet op de tegenstander? We zijn PSV-fans, maar niet helemaal achterlijkJinxen kost geld, als iedereen nou ff 50 cent tikkies begint te sturen worden we kampioen + CL in de pocket
Even serieus. Heeft Derksen uberhaupt ooit iets gewonnen met zn inzet?En dan moeten we jou geloven dat je netjes al die tikkies inzet op de tegenstander? We zijn PSV-fans, maar niet helemaal achterlijk.
O ja, wordt wel een pittige klus, zou tekenen voor een gelijkspel. Sevilla lijkt weer wat op stoom te komen.
Even serieus. Heeft Derksen uberhaupt ooit iets gewonnen met zn inzet?
En je wil dat wij jouw geld sturen zodat ook wij in de min komen?Gek genoeg ook wel, maar als ik heel 2022 alle verliezen en winsten optel dan wint de - kant het dik
En je wil dat wij jouw geld sturen zodat ook wij in de min komen?
Ik snap m inderdaad niet en na deze uitleg wordt dat niet veel beter..Je snapt hem niet, ik ben prof in jinxen terwijl ik het goed probeer te doen, dus ik doe me best te winnen maar 80% pakt toch tegenovergestelde uit, dus als ik geld zet op Sevillia dat ze winnen dan zal PSV winnen, ik zet geld op Ajaks kampioen en dan zal PSV het ook wel weer worden, ik kies logische en goede opties maar mijn jinx karma pakt me altijd
Leuk zo'n puzzelBelle affiche contre un adversaire de taille et aussi immédiatement chargé par le fait que Luuk y a joué, mais j'attends des feux d'artifice avec une attaque insoutenable. Sinon, je ne fais absolument aucune prédiction bien sûr. Allez PSV !

Passons au français.Belle affiche contre un adversaire de taille et aussi immédiatement chargé par le fait que Luuk y a joué, mais j'attends des feux d'artifice avec une attaque insoutenable. Sinon, je ne fais absolument aucune prédiction bien sûr. Allez PSV !

Belle affiche contre un adversaire de taille et aussi immédiatement chargé par le fait que Luuk y a joué, mais j'attends des feux d'artifice avec une attaque insoutenable. Sinon, je ne fais absolument aucune prédiction bien sûr. Allez PSV !
Je moet het gewoon zien als een donatie voor het goede doelIk snap m inderdaad niet en na deze uitleg wordt dat niet veel beter..
Giro 555?Je moet het gewoon zien als een donatie voor het goede doel. Simpel toch?