Sergiño Dest (V)

Ook niet dramatisch, dankzij hem komen we zo veel makkelijker aan voetballen. Klassen, klassen beter dan de gemiddelde PSV-er, laat staan Sildillia

O je mening wordt gewaardeerd hoor, maar merk dat je de laatste tijd zo negatief / zwart wit bent. Die is dramatisch, Bosz kan er niks meer van, Ajax wordt kampioen. Valt mij iig op
Was grapje. Ben ook negatief. Kan het wel iets minder van de daken schreeuwen hoor, maar wederom een dramatische transferwindow. Die Nemanjic is 10 keer beter dan Mijnans. Waarom zien ze dat niet bij PSV.

Was grapje. Ben ook negatief. Kan het wel iets minder van de daken schreeuwen hoor, maar wederom een dramatische transferwindow. Die Nemanjic is 10 keer beter dan Mijnans. Waarom zien ze dat niet bij PSV.
Het zijn flinke conclusies na 2 wedstrijden, vind ik. Ik vind Mijnans echt heel goed, was vorig jaar bij PSV - AZ verreweg de beste man van het veld (vooruit, samen met Perisic). Ook een aanvallender type dan Nemanjic wat we na het vertrek van Saibari konden gebruiken. Geduld, komt goed!

Dest heeft iets wat ik graag zie. Aanvalsdrift, drive. Helaas is hij niet constant genoeg om echt altijd op te kunnen bouwen. Dat is wellicht ook een reden voor clubs om twijfel te hebben. Zou het geen straf vinden om hem nog een jaar bij PSV te houden. Is verreweg onze beste back.

Dest heeft iets wat ik graag zie. Aanvalsdrift, drive. Helaas is hij niet constant genoeg om echt altijd op te kunnen bouwen. Dat is wellicht ook een reden voor clubs om twijfel te hebben. Zou het geen straf vinden om hem nog een jaar bij PSV te houden. Is verreweg onze beste back.
Eens. En met hem ook Veerman behouden dan zitten we goed.
Ze kunnen binnenkort niet meer vertrekken zo lees ik vandaag in het ED.

Als Dest weggaat, haal dan die back van Genk, waar PSV 2 maanden terug nog interesse voor had.
Er is 0 interesse in Serginho Dest. Meneer mag dit seizoen weer eens de Dest laten zien van seizoen 1. Dan zal er vast wel weer een club komen. Clubs zijn niet achterlijk he.

Gewoon niet zo handig om publiekelijk te zeggen dat je weg wilt. Bespreek die wens met zaakwaarnemer en club. Komt altijd terug als boemerang zo'n uitspraak

Gewoon niet zo handig om publiekelijk te zeggen dat je weg wilt. Bespreek die wens met zaakwaarnemer en club. Komt altijd terug als boemerang zo'n uitspraak
In laatste interview (dacht ESPN) geeft hij juist aan volledige focus op PSV te hebben en zich ook nergens anders mee bezig te houden. Vond het juist wel prima interview over winnaarsmentaliteit.

In laatste interview (dacht ESPN) geeft hij juist aan volledige focus op PSV te hebben en zich ook nergens anders mee bezig te houden. Vond het juist wel prima interview over winnaarsmentaliteit.
Heb jij zijn docu gezien op ESPN? Daar was ie continu aan het tetteren over een transfer en had hij ook op Bosz eea aan te merken. Hij dacht echt dat ie bezig was aan zijn laatste seizoen. Nu er zich geen clubs melden en hij zich lijkt op te maken voor een nieuw seizoen psv begrijp ik dat zijn toon nu anders is.

Heb jij zijn docu gezien op ESPN? Daar was ie continu aan het tetteren over een transfer en had hij ook op Bosz eea aan te merken. Hij dacht echt dat ie bezig was aan zijn laatste seizoen. Nu er zich geen clubs melden en hij zich lijkt op te maken voor een nieuw seizoen psv begrijp ik dat zijn toon nu anders is.
Ok nee niet gezien…dan begrijp ik de eerdere opmerking …ik dacht al dit laatste interview was best prima

Terug
Bovenaan Onderaan