Selectie PSV: Algemeen


Echt leuk om te lezen dat ook een ras Ajacied als Van de Vaart zo positief is over PSV.
Vd Vaart is een liefhebber. Toen hij PSV voor gek verklaarde bij het halen van Baumgartl, werd hij hier verguisd door de Calimero’s. Hij kiest altijd de kant van de rasvertellers, soms te naïef maar daarin kent hij geen clubkleuren enz.
 
Vd Vaart is een liefhebber. Toen hij PSV voor gek verklaarde bij het halen van Baumgartl, werd hij hier verguisd door de Calimero’s. Hij kiest altijd de kant van de rasvertellers, soms te naïef maar daarin kent hij geen clubkleuren enz.
Hij zegt nog "Ik word als Ajacied... Laat ik het zo zeggen, ik word niet nerveus. Maar ik vind het echt een geweldig elftal". Daar doelde ik op, dat ik het leuk vind om zoiets te lezen, dat analisten wiens hart bij de concurrent ligt enthousiast worden van ons spel. Dat is (terecht) lang geleden
 
Hij zegt nog "Ik word als Ajacied... Laat ik het zo zeggen, ik word niet nerveus. Maar ik vind het echt een geweldig elftal". Daar doelde ik op, dat ik het leuk vind om zoiets te lezen, dat analisten wiens hart bij de concurrent ligt enthousiast worden van ons spel. Dat is (terecht) lang geleden
Maar dat heeft hij altijd al gedaan ongeacht zijn eigen club voorkeur. Hij geniet gewoon van de voetballende kwaliteiten en attractief voetbal. PSV speelde dat niet in de afgelopen jaren maar Ajax wel. Nu PSV dat wel doet, krijgt het ook de credits van Raffie. Hij geniet bijv ook sowieso van linksbenige aanvallers ongeacht hun club. Ik ben het niet altijd eens met hem, omdat hij denkt dat je met alleen11 voetballende en technische spelers het gaat redden.
 
Maar dat heeft hij altijd al gedaan ongeacht zijn eigen club voorkeur. Hij geniet gewoon van de voetballende kwaliteiten en attractief voetbal. PSV speelde dat niet in de afgelopen jaren maar Ajax wel. Nu PSV dat wel doet, krijgt het ook de credits van Raffie. Hij geniet bijv ook sowieso van linksbenige aanvallers ongeacht hun club. Ik ben het niet altijd eens met hem, omdat hij denkt dat je met alleen11 voetballende en technische spelers het gaat redden.
Misschien hem toevoegen aan de scouting.
 
Maar dat heeft hij altijd al gedaan ongeacht zijn eigen club voorkeur. Hij geniet gewoon van de voetballende kwaliteiten en attractief voetbal. PSV speelde dat niet in de afgelopen jaren maar Ajax wel. Nu PSV dat wel doet, krijgt het ook de credits van Raffie. Hij geniet bijv ook sowieso van linksbenige aanvallers ongeacht hun club. Ik ben het niet altijd eens met hem, omdat hij denkt dat je met alleen11 voetballende en technische spelers het gaat redden.
Dat doe ik ook, ik kan er zelfs van genieten als ajax of AZ mooi voetbal laten zien. In principe geldt dat ook voor feyenoord, maar voor mooi voetybal moeten we terug naar de jaren '70. ;)
 
Dat doe ik ook, ik kan er zelfs van genieten als ajax of AZ mooi voetbal laten zien. In principe geldt dat ook voor feyenoord, maar voor mooi voetybal moeten we terug naar de jaren '70. ;)
Niet dat voetbal toen beter was, maar de tv's waren slechter waardoor veel verbloemd werd ;)
 
Ik zou gewoon Roger toevoegen aan de scouting na zijn trainerschap bij PSV. Hoofd scouting. Dat meen ik echt. Maar dat is voor hem geen promotie natuurlijk.
Maar heeft hij zo'n groot netwerk, vist nu vooral uit voor hem bekende vijvers?
 
Ja, Götze wilde graag onder hem als trainer werken, heb nog niet gehoord dat een speler graag gehaald werd vanwege het hoofd vd scoutingafdeling.
Zeker, maar met het contact leggen. Goed woordje voor de trainer doen.

Ik hoop wel dat we niet gedag zeggen van Schmidt en zijn netwerk. Ik hoop dat hij na PSV toch nog verbonden blijft met PSV. Op gebied van advies en eventueel scouting. Zou ik wel interessant vinden. Geen idee ofdat haalbaar is. Zal waarschijnlijk een gevolg zijn van hoe hij hier afscheid neemt (met een kampioenschap of een ontslag bijv)
 
Maar dat heeft hij altijd al gedaan ongeacht zijn eigen club voorkeur. Hij geniet gewoon van de voetballende kwaliteiten en attractief voetbal. PSV speelde dat niet in de afgelopen jaren maar Ajax wel. Nu PSV dat wel doet, krijgt het ook de credits van Raffie. Hij geniet bijv ook sowieso van linksbenige aanvallers ongeacht hun club. Ik ben het niet altijd eens met hem, omdat hij denkt dat je met alleen11 voetballende en technische spelers het gaat redden.
Precies.. En dat vind ik mooi dat er nu wordt genoten over PSV. Zulke berichten zijn imo het waard om te delen omdat ik denk dat meer PSV'ers er blij van worden om zoiets te lezen na de armoedige jaren. De laatste keer dat PSV leuk voetbal speelde was in het begin met Van Bommel. Helaas hield dit (om wat voor reden dan ook) maar kort stand.

Ik zie in Roger een coach die de ploeg langer kan blijven motiveren om dit zo vol te houden. Go Schmidt en go PSV!
 
Precies.. En dat vind ik mooi dat er nu wordt genoten over PSV. Zulke berichten zijn imo het waard om te delen omdat ik denk dat meer PSV'ers er blij van worden om zoiets te lezen na de armoedige jaren. De laatste keer dat PSV leuk voetbal speelde was in het begin met Van Bommel. Helaas hield dit (om wat voor reden dan ook) maar kort stand.

Ik zie in Roger een coach die de ploeg langer kan blijven motiveren om dit zo vol te houden. Go Schmidt en go PSV!
Denk niet dat Roger nog de motivatie heeft te blijven na de CL winst dit seizoen.
 
Ik hoop toch stiekem nog op 5 kwalitatief sterke aankopen. Een basiswaardige RB (Arias?), vervanger voor Rosario,vervanger voor Mo, een spits en een aanvaller die overal in de aanval kan spelen. Guti, Rigo, Luckassen, Mo weg. Bruma kan misschien toch nog nuttig zijn, maar bij een goed bod kan hij weg. Mauro mag van mij ook wel weg, maar ja, net bijgetekend, dus zal gewoon blijven. Laat Doan het ook nog maar een jaartje proberen. Viergever mag wat mij betreft ook nog blijven.
 
Nog steeds niks over uitgaande transfers. Gaat weer zo'n periode worden waar op het laatste moment spelers verhuurd worden. Gewoon je verlies nemen en opruimen. Als ik JDJ was, had ik Rigo en luckassen desnoods voor een symbolisch bedrag van 1 euro verkocht met een doorverkoop van 5%.
Guti en Thomas elk voor 2M weg. Viergever voor een miljoen. En vers en liefst jong bloed erbij, even iets nieuws. Nieuwe mensen, nieuwe karakters, nieuwe chemistry.
 
763


Keeper Drommel/ Mvogo
RB Mwene/ Teze
LB Max/ Mwene
LCB Boscagli/ Obispo
RCB Ramalho/ Teze
RM Van Ginkel/ Thomas/ Propper
LM Sangare/ Mauro/ /Guti
Rechts aanvallend midden: Gotze/ Thomas
Links aanvallend midden/ voor: Gakpo/ Bruma/Madueke
Rechts aanvallend midden/ voor: Madueke/Bruma/Doan
Spits: Zahavi/ Vinicius

(edit) ik weet niet hoe terugkomende spelers als Ledezma- ik zag veel potentie in hem- en Romero het inmiddels doen ( edit)

Zie ik het zo goed?
Ik heb jullie hulp even nodig hier ;)

Ik worstel bv met de man achter de spits ( Gotze)

Dank voor het totaalplaatje dus (Y)
Dan kan ook ik de dingen weer overzien
;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan