Selectie PSV: Algemeen

Mensen, genoeg gezien afgelopen donderdag en vandaag om te stellen dat die 2e plek vasthouden gewoon mogelijk is.
Als Gotze fit blijft. Zonder Europees voetbal en beker voetbal. Dan lijkt me dat wel heel goed mogelijk.

Vind psv namelijk wel beter worden. Zeker als madueke en hopelijk gakpo terug komen. Dan kunnen ze de meeste wedstrijden (hopelijk) wel winnen dit seizoen. Hopelijk blijven de belangrijke spelers en kunnen ze volgend seizoen vlammen.
 
Als Gotze fit blijft. Zonder Europees voetbal en beker voetbal. Dan lijkt me dat wel heel goed mogelijk.

Vind psv namelijk wel beter worden. Zeker als madueke en hopelijk gakpo terug komen. Dan kunnen ze de meeste wedstrijden (hopelijk) wel winnen dit seizoen. Hopelijk blijven de belangrijke spelers en kunnen ze volgend seizoen vlammen.
Ja. Die 2 kan PSV echt goed gebruiken.
 
Als Gotze fit blijft. Zonder Europees voetbal en beker voetbal. Dan lijkt me dat wel heel goed mogelijk.

Vind psv namelijk wel beter worden. Zeker als madueke en hopelijk gakpo terug komen. Dan kunnen ze de meeste wedstrijden (hopelijk) wel winnen dit seizoen. Hopelijk blijven de belangrijke spelers en kunnen ze volgend seizoen vlammen.
Wie zie jij als de belangrijke spelers? Neem aan dat Zahavi en Götze gewoon blijven. Malen mag wat mij betreft gaan, hebben we genoeg voor lopen. Dumfries weg betekend een gerichte aankoop voor die positie, Arias?
+ wat extra's voor de breedte van de verdediging, en Baumi laten ophalen uit de ballenbak in de IKEA.
 
Wie zie jij als de belangrijke spelers? Neem aan dat Zahavi en Götze gewoon blijven. Malen mag wat mij betreft gaan, hebben we genoeg voor lopen. Dumfries weg betekend een gerichte aankoop voor die positie, Arias?
+ wat extra's voor de breedte van de verdediging, en Baumi laten ophalen uit de ballenbak in de IKEA.
Arias komt net terug van een blessure, dus een grote gok. Anders was hij de perfecte vervanger.
 
Wie zie jij als de belangrijke spelers? Neem aan dat Zahavi en Götze gewoon blijven. Malen mag wat mij betreft gaan, hebben we genoeg voor lopen. Dumfries weg betekend een gerichte aankoop voor die positie, Arias?
+ wat extra's voor de breedte van de verdediging, en Baumi laten ophalen uit de ballenbak in de IKEA.
Malen en Mo verkopen en voor die 50 miljoen de vedediging op niveau brengen.
 
Wie zie jij als de belangrijke spelers? Neem aan dat Zahavi en Götze gewoon blijven. Malen mag wat mij betreft gaan, hebben we genoeg voor lopen. Dumfries weg betekend een gerichte aankoop voor die positie, Arias?
+ wat extra's voor de breedte van de verdediging, en Baumi laten ophalen uit de ballenbak in de IKEA.
Gakpo, gotze, zahavi, Sangare, Madueke en teze. Nu klinkt het logisch dat deze mensen blijven maar je weet het nooit in het voetbal.

Malen en Dumfries zijn sterkhouders die ik verwacht te vertrekken. En wellicht hebben we het geld ook nodig voor de selectie beter te maken.
 
Vanwege het benoemen van de blessures in andere topics ben ik er iets dieper ingedoken.

Lange blessures in het begin van het seizoen:
Obispo (miste ongeveer 21 speelrondes)
Guti (Miste ongeveer 14 speelrondes)

Lange blessures na start seizoen:
Romero (2 wedstrijden, daarna uitgeschakeld)
Ledezema (9 wedstrijden mogelijk, rest uitgeschakeld)
Mauro (2 uitgeschakeld en oplopend vanaf nu)

Kortere blessures:
Boscali (1 speelronde)
Teze (1 speelronde)
Thomas (miste 8 speelrondes)
Baumgartl (3 speelrondes)
Viergever (9 speelrondes)
Max (2 speelrondes)
Dumfries (2 speelrondes)
Rosario (4 speelrondes)
Hendrix (2 speelrondes)
Ihatarran (5 speelrondes)
Götze (10 speelrondes)
Gakpo (11 speelrondes)
Madueke (8 speelrondes)
Malen (1 ronde)
Zahavi (6 rondes)
Piroe (3 rondes)
Vertessen (7 rondes, geteld nadat hij bij de selectie begon te komen)


Ik heb niet nauwkeurig lopen tellen. Maar toch een flinke lijst. Ik denk dat de wedstrijden dat we een bijna complete selectie (op Romero en Ledezema na) al bijna niet is voorgekomen. Als je dan kijkt naar Ajax is de lijst, dacht ik, een stuk kleiner (Kudus, Neres en Mazouroui er lang uit).

Hoop eigenlijk dat ze dit ook na het seizoen eens gaan analyseren wat mogelijke oorzaken zijn. Ik zelf denk voornamelijk pech, Maar ik denk toch zeker dat als bepaalde spelers minder geblesseerd waren geraakt. We toch zeker 3-6 punten meer hadden kunnen pakken (wel een aanname). Dan sta je gewoon je bijna gelijk met Ajax.
 
Vanwege het benoemen van de blessures in andere topics ben ik er iets dieper ingedoken.

Lange blessures in het begin van het seizoen:
Obispo (miste ongeveer 21 speelrondes)
Guti (Miste ongeveer 14 speelrondes)

Lange blessures na start seizoen:
Romero (2 wedstrijden, daarna uitgeschakeld)
Ledezema (9 wedstrijden mogelijk, rest uitgeschakeld)
Mauro (2 uitgeschakeld en oplopend vanaf nu)

Kortere blessures:
Boscali (1 speelronde)
Teze (1 speelronde)
Thomas (miste 8 speelrondes)
Baumgartl (3 speelrondes)
Viergever (9 speelrondes)
Max (2 speelrondes)
Dumfries (2 speelrondes)
Rosario (4 speelrondes)
Hendrix (2 speelrondes)
Ihatarran (5 speelrondes)
Götze (10 speelrondes)
Gakpo (11 speelrondes)
Madueke (8 speelrondes)
Malen (1 ronde)
Zahavi (6 rondes)
Piroe (3 rondes)
Vertessen (7 rondes, geteld nadat hij bij de selectie begon te komen)


Ik heb niet nauwkeurig lopen tellen. Maar toch een flinke lijst. Ik denk dat de wedstrijden dat we een bijna complete selectie (op Romero en Ledezema na) al bijna niet is voorgekomen. Als je dan kijkt naar Ajax is de lijst, dacht ik, een stuk kleiner (Kudus, Neres en Mazouroui er lang uit).

Hoop eigenlijk dat ze dit ook na het seizoen eens gaan analyseren wat mogelijke oorzaken zijn. Ik zelf denk voornamelijk pech, Maar ik denk toch zeker dat als bepaalde spelers minder geblesseerd waren geraakt. We toch zeker 3-6 punten meer hadden kunnen pakken (wel een aanname). Dan sta je gewoon je bijna gelijk met Ajax.
Het gemis van Gakpo heeft ons op 3 fronten uitgeschakeld, en ja dat is een hele zware uitspraak en nee, ik ga hier niet over discussiëren :cool:
 
Vanwege het benoemen van de blessures in andere topics ben ik er iets dieper ingedoken.

Lange blessures in het begin van het seizoen:
Obispo (miste ongeveer 21 speelrondes)
Guti (Miste ongeveer 14 speelrondes)

Lange blessures na start seizoen:
Romero (2 wedstrijden, daarna uitgeschakeld)
Ledezema (9 wedstrijden mogelijk, rest uitgeschakeld)
Mauro (2 uitgeschakeld en oplopend vanaf nu)

Kortere blessures:
Boscali (1 speelronde)
Teze (1 speelronde)
Thomas (miste 8 speelrondes)
Baumgartl (3 speelrondes)
Viergever (9 speelrondes)
Max (2 speelrondes)
Dumfries (2 speelrondes)
Rosario (4 speelrondes)
Hendrix (2 speelrondes)
Ihatarran (5 speelrondes)
Götze (10 speelrondes)
Gakpo (11 speelrondes)
Madueke (8 speelrondes)
Malen (1 ronde)
Zahavi (6 rondes)
Piroe (3 rondes)
Vertessen (7 rondes, geteld nadat hij bij de selectie begon te komen)


Ik heb niet nauwkeurig lopen tellen. Maar toch een flinke lijst. Ik denk dat de wedstrijden dat we een bijna complete selectie (op Romero en Ledezema na) al bijna niet is voorgekomen. Als je dan kijkt naar Ajax is de lijst, dacht ik, een stuk kleiner (Kudus, Neres en Mazouroui er lang uit).

Hoop eigenlijk dat ze dit ook na het seizoen eens gaan analyseren wat mogelijke oorzaken zijn. Ik zelf denk voornamelijk pech, Maar ik denk toch zeker dat als bepaalde spelers minder geblesseerd waren geraakt. We toch zeker 3-6 punten meer hadden kunnen pakken (wel een aanname). Dan sta je gewoon je bijna gelijk met Ajax.
Is dit inclusief corona?
 
Is dit inclusief corona?
Puur snel geteld op basis van transfermarkt snel tussen werk door dus er zit een kleine foutmarge in. Dus ja op basis van corona. Maar alleen eredivisie speelrondes. Dus Europa en beker zijn niet meegerekend terwijl deze wel impact hebben op de fitheid
 
Spierblessure opgelopen tegen Granada, toch?
Zahavi's personal trainer talked about it in an interview. after he had the Coronavirus (while on the national teams break), his physical abilities were so low that he had a higher chance for an injury than usual. not only that, Zahavi told him that after he recovered his lungs didn't function as they should and he can barely breathe after 10 minutes in the game. he tried to play in games where he felt really bad (and played bad) and eventually the injury was the last straw that he needs to train from the beginning to get back to the shape he was before the Coronavirus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan