Selectie PSV: Algemeen

Ja maar de drie aanvallers worden bijna standaard na 60 minuten gewisseld. Dan heb je er al minimaal 6 nodig.

Ja, dat klopt.
Maar das wat anders dan 9+. Zonder blessures kun je die maar weinig speeltijd bieden, en dus gaan ze mokken.

Ja, dat klopt.
Maar das wat anders dan 9+. Zonder blessures kun je die maar weinig speeltijd bieden, en dus gaan ze mokken.
Het is jammer dat we vooralsnog Man en Bajraktarevic niet kunnen slijten, gelukkig heeft Driouech een andere club gevonden. Die was anders nooit aan de bak gekomen. Wie kunnen er nog voor jong spelen? Bouhamdi, maar dat is zonde…

Flamingo/Obispo voor in de ereidivisie tegen de kleintjes ook wel prima....maar voor CL niveau en toppers in de eredivisie is het te mager. Sildillia gewoon verkopen.
Als ze zich ontwikkelen want als ze op het zelfde niveau als afgelopen seizoen zitten waarin we veel tegendoelpunten kregen dan vind ik het geen prima.

Ja, dat klopt.

Qua buitenspelers loopt het aardig vol inderdaad. Hopelijk lukt het ons vandaag nog om Man en/of Esmir te slijten. Anders kan het ook zeker ten koste gaan van de minuten van Bouhamdi, hoe goed hij het ook doet, die zakken met geld moeten ook minuten maken. Ik denk dat de aankoop van Lammers laat zien dat ze Pléa al aan het afschrijven zijn. De raarste aankoop blijft die van Santos voor mij, die voor 5mljn de plek van Van den Berg over gaat namen. Alsof Van den Berg überhaupt uitzicht op speeltijd had. Ik denk dat er nog een kans bestaat dat Santos en Ouaissa minuten als backs gaan maken, en misschien wel de opvolgers van Dest kunnen worden.

Anyway voor nu lijkt me het beste:
Kovar
Dest - Geertruida - Obispo - Mauro
Fernandez - Sano - Til
Perisic - Pepi - Van Bommel

Eventueel Til in de spits en Mijnans op 10. En daarachter

Olij
Sildillia - Flamingo - Yarek - Kostic
Santos - Wanner - Mijnans
Ouaissa - Lammers - Bouhamdi

Waarbij ik niet uitsluit dat Ouaissa weleens ook in plaats van Sildillia minuten op rechtsback kan gaan pakken.

Qua buitenspelers loopt het aardig vol inderdaad. Hopelijk lukt het ons vandaag nog om Man en/of Esmir te slijten. Anders kan het ook zeker ten koste gaan van de minuten van Bouhamdi, hoe goed hij het ook doet, die zakken met geld moeten ook minuten maken. Ik denk dat de aankoop van Lammers laat zien dat ze Pléa al aan het afschrijven zijn. De raarste aankoop blijft die van Santos voor mij, die voor 5mljn de plek van Van den Berg over gaat namen. Alsof Van den Berg überhaupt uitzicht op speeltijd had. Ik denk dat er nog een kans bestaat dat Santos en Ouaissa minuten als backs gaan maken, en misschien wel de opvolgers van Dest kunnen worden.

Anyway voor nu lijkt me het beste:
Kovar
Dest - Geertruida - Obispo - Mauro
Fernandez - Sano - Til
Perisic - Pepi - Van Bommel

Eventueel Til in de spits en Mijnans op 10. En daarachter

Olij
Sildillia - Flamingo - Yarek - Kostic
Santos - Wanner - Mijnans
Ouaissa - Lammers - Bouhamdi

Waarbij ik niet uitsluit dat Ouaissa weleens ook in plaats van Sildillia minuten op rechtsback kan gaan pakken.
Ondanks dat ik nog wel een top verdediger mis, hebben wij wel echt een gigantisch brede selectie.

• Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan