Ex Libris
Trainer Coach
Veerman, Mauro Junior en van den Berg is al best goed en kan alleen nog maar beter worden.Het middenveld is nog heel dun, maar des te meer kans voor de jeugd om zich te laten zien!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Veerman, Mauro Junior en van den Berg is al best goed en kan alleen nog maar beter worden.Het middenveld is nog heel dun, maar des te meer kans voor de jeugd om zich te laten zien!
Fernandez natuurlijk ookVeerman, Mauro Junior en van den Berg is al best goed en kan alleen nog maar beter worden.
Joël van den Berg (19), Fabian Merién (17) en Tijn Smolenaars (21) zijn per vandaag aan het eerste team toegevoegd.
Bij VdBerg valt het mee toch? 14 keer bij de selectie, 9 keer niet ingevallen, 4 keer wel en 1 keer basis.Ik ben wel benieuwd of dit betekent dat ze definitief aansluiten. Ik dacht dat Van den Berg al officieel bij PSV-1 zat, maar blijkbaar niet, voor Smolenaars logisch dat hij het gat dat Schiks achterlaat opvult. Over Merién ben ik het meest verrast, maar een goed teken lijkt me. Als dit maar niet betekent dat hij ook de Land/Babadi/VanDenBerg-behandeling krijgt en 34 wedstrijden op de bank zit volgend seizoen.
Bij VdBerg valt het mee toch? 14 keer bij de selectie, 9 keer niet ingevallen, 4 keer wel en 1 keer basis.
Verder deel ik jouw mening wel.
Waren wel de Eredivisie cijfers, maar de andere competities onderschrijven datzelfde beeld.Dacht dat hij vaker op de bank zat, maar blijkbaar viel dat dus mee!
Wat zitten er weinig mensen in de staf, zegJoël van den Berg (19), Fabian Merién (17) en Tijn Smolenaars (21) zijn per vandaag aan het eerste team toegevoegd.

Nou, van die laatste groep ben ik ook niet erg overtuigd. Koller dan misschien.Wie van de jeugd spelers die mee zijn op trainingskamp zien jullie echt doorbreken, ik heb hoge verwachtingen van Cornecion, Merien, Fernandez (als die nog telt als niet doorgebroken, grootste talent wat we in jaren hebben gehad vanuit de opleiding), Bouhoudane, vd Berg, en Bouhamdi. Ik vind het overigens apart dat Jim Koller, Bahaty, Austyn Jones, Sol Sidibe en Bresser (maar Monamay wel) niet zijn meegenomen door Bosz om te bekijken.
Ja Koller heeft wel wat idd, rest is afwachten maar die Sidibe en Jones zagen er goed uit vorig seizoen in de KKD iig. Wel apart dat Koller dan thuisgelaten wordt ipv cornecion en bawuah.Nou, van die laatste groep ben ik ook niet erg overtuigd. Koller dan misschien.
Andere types. Ik vond Sidibe erg tegenvallen. Ik ging uit van een nieuwe Madueke (op een andere positie), maar hij zat ook vaak op de bank.Ja Koller heeft wel wat idd, rest is afwachten maar die Sidibe en Jones zagen er goed uit vorig seizoen in de KKD iig. Wel apart dat Koller dan thuisgelaten wordt ipv cornecion en bawuah.
Ja Koller heeft wel wat idd, rest is afwachten maar die Sidibe en Jones zagen er goed uit vorig seizoen in de KKD iig. Wel apart dat Koller dan thuisgelaten wordt ipv cornecion en bawuah.
Die Jones wordt er een hoor, jammer dat ie er nog niet bij zit, vind 'm meer potentie hebben dan fabio kluit bijv al zijn t wel andere flanken. En 't zegt al veel dat cornecion jonger is maar wel al mee mag en Koller niet.Cornecion is een veel betere speler dan Koller. Buiten Jones, gaat niemand van de achtergelaten spelers PSV1 halen. Koller en Sidibe zijn te licht.
Maar ze hebben wel Boet Mulders erbij gehaald, dus dan wordt Sidibe ook al minder geschat dan Mulders? Dan kun je die Engelse talenten beter links laten liggen, tenzij 't idd een Madueke talent is.Andere types. Ik vond Sidibe erg tegenvallen. Ik ging uit van een nieuwe Madueke (op een andere positie), maar hij zat ook vaak op de bank.
Ik vrees voor Boet dat hij lekker linksback mag spelen.Maar ze hebben wel Boet Mulders erbij gehaald, dus dan wordt Sidibe ook al minder geschat dan Mulders? Dan kun je die Engelse talenten beter links laten liggen, tenzij 't idd een Madueke talent is.
Ik vrees voor Boet dat hij lekker linksback mag spelen.