Selectie PSV: Algemeen

Ik zou Max nog niet afschrijven. Was sensationeel vorige eerste seizoenshelft, haalde het Duitse elftal. Assistenkoning. Nadat hij corona heeft gehad is ‘ie niet meer de oude. Ik zie ‘m vaak puffen na een sprintje, rood gezicht. Hij wordt langzaam iets fitter en beter, vond ‘m de afgelopen wedstrijden al progressie boeken. Als hij weer een hele voorbereiding kan meedraaien en echt volledig fit kan worden zie ik nog steeds een meerwaarde voor PSV.
 
Misschien is dit al eerder gedaan maar ff filosoferend over volgend seizoen…

Wie gaan weg / zien we graag weg gaan
Wie hopen we te verlengen / aan te trekken

Maw hoe ziet de ideale selectie er straks uit…op realistische wijze…?

Ik denk zelf

Out:
Mvogo, Max, Vini (of moeten we die verplicht nog een jaar huren?), Bruma, Guti (verpatsen nu nog kan?), Ginkel, Thomas, Baumi, Luckassen (eindelijk…dat we dat nog mogen meemaken…)

Twijfelgeval: Zahavi…(kan hij leven met een rol als pinch hitter en ook svp zijn salaris daarop aanpassen ha…)

Vrees verder voor exits van Sangare en Gakpo…

Heel graag behouden:
Gotze, Noni (lukt wel), Gakpo (tenzij monsterbod)

Heel graag aantrekken:
Fatsoenlijke spits, goede vervanger Sangare voor naast Joey, en het liefst ook een goede linksback als Oppegard nog niet ready is (met Mauro als heel goed plan B) en goede keeper zou ideaal zijn

Graag doorschuiven:
Antonisse, Ledezma, Bakoyoko…
 
Laatst bewerkt:
Misschien is dit al eerder gedaan maar ff filosoferend over volgend seizoen…

Wie gaan weg / zien we graag weg gaan
Wie hopen we te verlengen / aan te trekken

Maw hoe ziet de ideale selectie er straks uit…op realistische wijze…?

Ik denk zelf

Out:
Mvogo, Max, Vini (of moeten we die verplicht nog een jaar huren?), Bruma, Guti (verpatsen nu nog kan?), Ginkel, Thomas, Baumi, Luckassen (eindelijk…dat we dat nog mogen meemaken…)

Twijfelgeval: Zahavi…(kan hij leven met een rol als pinch hitter en ook svp zijn salaris daarop aanpassen ha…)

Vrees verder voor exits van Sangare en Gakpo…

Heel graag behouden:
Gotze, Noni (lukt wel), Gakpo (tenzij monsterbod)

Heel graag aantrekken:
Fatsoenlijke spits, goede vervanger Sangare voor naast Joey, en het liefst ook een goede linksback als Oppegard nog niet ready is (met Mauro als heel goed plan B) en goede keeper zou ideaal zijn

Graag doorschuiven:
Antonisse, Ledezma, Bakoyoko…
Ik zie ook graag een ervaren LCV komen en dan Teze RCV zetten. Ramalho en Obispo als invallers en Boscagli verkopen. Teze doet het gewoon weer zo prima dat ik denk dat met een ervaren man naast zich en een stabiele keeper erachter hij echt nog veel beter kan worden.
 
Misschien is dit al eerder gedaan maar ff filosoferend over volgend seizoen…

Wie gaan weg / zien we graag weg gaan
Wie hopen we te verlengen / aan te trekken

Maw hoe ziet de ideale selectie er straks uit…op realistische wijze…?

Ik denk zelf

Out:
Mvogo, Max, Vini (of moeten we die verplicht nog een jaar huren?), Bruma, Guti (verpatsen nu nog kan?), Ginkel, Thomas, Baumi, Luckassen (eindelijk…dat we dat nog mogen meemaken…)

Twijfelgeval: Zahavi…(kan hij leven met een rol als pinch hitter en ook svp zijn salaris daarop aanpassen ha…)

Vrees verder voor exits van Sangare en Gakpo…

Heel graag behouden:
Gotze, Noni (lukt wel), Gakpo (tenzij monsterbod)

Heel graag aantrekken:
Fatsoenlijke spits, goede vervanger Sangare voor naast Joey, en het liefst ook een goede linksback als Oppegard nog niet ready is (met Mauro als heel goed plan B) en goede keeper zou ideaal zijn

Graag doorschuiven:
Antonisse, Ledezma, Bakoyoko…
Guti van dit seizoen zou ik ook niet rouwig zijn als die bijtekent.
 
Heel wisselvallig, als ik het nu zou moeten zeggen denk ik niet dat hij het gaat halen.
Hopen dat Sambo ook weer op niveau komt. Ledezma zat natuurlijk al bij het eerste, alleen na z'n blessure wat blijven kwakkelen. Nu weer ritme opdoen in Jong PSV. Is die Kreekels eigenlijk ook goed voor het 1e? Of zijn Seelt en Vos beter?
 
Misschien is dit al eerder gedaan maar ff filosoferend over volgend seizoen…

Wie gaan weg / zien we graag weg gaan
Wie hopen we te verlengen / aan te trekken

Maw hoe ziet de ideale selectie er straks uit…op realistische wijze…?

Ik denk zelf

Out:
Mvogo, Max, Vini (of moeten we die verplicht nog een jaar huren?), Bruma, Guti (verpatsen nu nog kan?), Ginkel, Thomas, Baumi, Luckassen (eindelijk…dat we dat nog mogen meemaken…)

Twijfelgeval: Zahavi…(kan hij leven met een rol als pinch hitter en ook svp zijn salaris daarop aanpassen ha…)

Vrees verder voor exits van Sangare en Gakpo…

Heel graag behouden:
Gotze, Noni (lukt wel), Gakpo (tenzij monsterbod)

Heel graag aantrekken:
Fatsoenlijke spits, goede vervanger Sangare voor naast Joey, en het liefst ook een goede linksback als Oppegard nog niet ready is (met Mauro als heel goed plan B) en goede keeper zou ideaal zijn

Graag doorschuiven:
Antonisse, Ledezma, Bakoyoko…
Ik vraag me eigenlijk af of Sangare/Noni/Gakpo wel klaar zijn voor een hogere stap. Ik denk het zelf namelijk niet.
Van mij part gaan weg:
Mvogo, Luckassen, Max,Vinicius, Zahavi,Gotze, van Ginkel, Bruma, Thomas, Baumgartl, Sadilek, Romero.
 
Hopen dat Sambo ook weer op niveau komt. Ledezma zat natuurlijk al bij het eerste, alleen na z'n blessure wat blijven kwakkelen. Nu weer ritme opdoen in Jong PSV. Is die Kreekels eigenlijk ook goed voor het 1e? Of zijn Seelt en Vos beter?

Vos gaat 100% het eerste niet halen, van Kreekels heb ik ook niet echt een hoge pet op maar hij is een tijd geblesseerd geweest dus ik laat me verrassen. Seelt zou ik niet weten, heb er wel goede dingen over gehoord maar zelf niet echt op gelet. Van JPSV verwacht ik eigenlijk alleen dat Bakayoko en Oppegard het gaan halen, misschien Sambo en Fofana als ze goed terugkomen van hun blessures. Ledezma is ook maar anderhalf jaar jonger dan Gakpo en lijkt nog niet eens dicht tegen vaste invaller aan te zitten.
 
Vos gaat 100% het eerste niet halen, van Kreekels heb ik ook niet echt een hoge pet op maar hij is een tijd geblesseerd geweest dus ik laat me verrassen. Seelt zou ik niet weten, heb er wel goede dingen over gehoord maar zelf niet echt op gelet. Van JPSV verwacht ik eigenlijk alleen dat Bakayoko en Oppegard het gaan halen, misschien Sambo en Fofana als ze goed terugkomen van hun blessures. Ledezma is ook maar anderhalf jaar jonger dan Gakpo en lijkt nog niet eens dicht tegen vaste invaller aan te zitten.
Nja, Ledezma heeft natuurlijk ook een verschrikkelijke blessure gehad. Daarna ook nog niet echt fit geweest. Hij heeft natuurlijk een enorme potentie.
V/d Blaak ook, alleen heeft die nu ook weer een afgescheurde kruisband.
 
Nja, Ledezma heeft natuurlijk ook een verschrikkelijke blessure gehad. Daarna ook nog niet echt fit geweest. Hij heeft natuurlijk een enorme potentie.
V/d Blaak ook, alleen heeft die nu ook weer een afgescheurde kruisband.

Maar blessures maken je geen betere voetballer, nu heeft hij weer bijna een heel seizoen stilgestaan in zijn ontwikkeling, dat moet je dan weer in gaan balen. Van de Blaak is heel wat jaren jonger dan Ledezma.
 
Vos gaat 100% het eerste niet halen, van Kreekels heb ik ook niet echt een hoge pet op maar hij is een tijd geblesseerd geweest dus ik laat me verrassen. Seelt zou ik niet weten, heb er wel goede dingen over gehoord maar zelf niet echt op gelet. Van JPSV verwacht ik eigenlijk alleen dat Bakayoko en Oppegard het gaan halen, misschien Sambo en Fofana als ze goed terugkomen van hun blessures. Ledezma is ook maar anderhalf jaar jonger dan Gakpo en lijkt nog niet eens dicht tegen vaste invaller aan te zitten.
Antonisse…?
 
Moet het wel snel een stuk beter, dit seizoen 19 wedstrijden 1 doelpunt 0 assists. Ik heb het nooit heel veel gevonden, draait naar z'n rechterbeen en schiet. Dan scoor je weleens een mooi doelpunt, wat opvalt, maar als je dat niet regelmatig doet is het niet goed genoeg.
Hmm ok…wel jammer dat je verwacht dat twee jongens eigenlijk maar echt kans maken op een doorbraak…dacht namelijk dat het er wel meer waren maar volgens mij ben jij een van de weinige echte “jeugd watchers” hier dus spijtig om te lezen…🤔
 
Moet het wel snel een stuk beter, dit seizoen 19 wedstrijden 1 doelpunt 0 assists. Ik heb het nooit heel veel gevonden, draait naar z'n rechterbeen en schiet. Dan scoor je weleens een mooi doelpunt, wat opvalt, maar als je dat niet regelmatig doet is het niet goed genoeg.
Het probleem met antonisse is inderdaad het constante. Soms laat die opeens een hele explosieve actie zien a la memphis waarbij die van links naar binnen gaat en een prachtige goal maakt, maar dit doet die veel te weinig.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan