Selectie PSV: Algemeen

Het doelsaldo interesseert me toch al niet meer na zo'n eclatante VVV-AJAX.
Het moet toch op punten gebeuren. Nu er toch geen publiek in het stadion zit, kun je beter de wedstrijd gewoon killen en zakelijk uitspelen. Het vermaak kan dan misschien weer in januari zodat iedereen een "beetje" op elkaar is ingespeeld.
Maar nu is er alweer een inhaalrace nodig....
 
Keep dreaming Tis al voorbij eer het goed begonnen is 5 punten en we spelen slecht en zie geen vooruitgang,

90
 
Volgens mij was het even geleden nog zo dat we maar een kwartiertje konden gegen pressen. Ik heb de wedstrijd niet gezien maar klopt het dat PSV gisteren 55 minuten volgass voetbal liet zien? Dan zou er verbetering gaande zijn
Dat wel, maar nu moet PSV dus boven de voor PSV kennelijke ondoorbreekbare barrière heen van een hele wedstrijd goed spelen. Ik vond zelf alleen de eerste helft prima, op het verprutsen van de kansen na; de tweede helft was het vuur weg, en dat is niet iets van nu, of van de laatste weken of zelfs maanden, maar dat speelt nu al zo'n 10-12 jaar. Dat is best zorgelijk, zeker omdat het iets onvatbaars lijkt te zijn wat toch echt iets typisch PSV's is. Bij geen enkele andere club zie je zo'n groot contrast tussen twee helften.
 
Dat wel, maar nu moet PSV dus boven de voor PSV kennelijke ondoorbreekbare barrière heen van een hele wedstrijd goed spelen. Ik vond zelf alleen de eerste helft prima, op het verprutsen van de kansen na; de tweede helft was het vuur weg, en dat is niet iets van nu, of van de laatste weken of zelfs maanden, maar dat speelt nu al zo'n 10-12 jaar. Dat is best zorgelijk, zeker omdat het iets onvatbaars lijkt te zijn wat toch echt iets typisch PSV's is. Bij geen enkele andere club zie je zo'n groot contrast tussen twee helften.
Onder cocu waren de wedstrijden Anders veelal saai over de hele wedstrijd....
 
Dat wel, maar nu moet PSV dus boven de voor PSV kennelijke ondoorbreekbare barrière heen van een hele wedstrijd goed spelen. Ik vond zelf alleen de eerste helft prima, op het verprutsen van de kansen na; de tweede helft was het vuur weg, en dat is niet iets van nu, of van de laatste weken of zelfs maanden, maar dat speelt nu al zo'n 10-12 jaar. Dat is best zorgelijk, zeker omdat het iets onvatbaars lijkt te zijn wat toch echt iets typisch PSV's is. Bij geen enkele andere club zie je zo'n groot contrast tussen twee helften.
Ik vraag me af of dat laatste daadwerkelijk waar is of gewoon een supportersbeleving. Het lijkt me echt vreemd dat dit een eigenschap van een club is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan