Selectie PSV: Algemeen

Blijkbaar zat jdj al weken achter Max aan voor er een doorbraak kwam. Kan best dat dit ook speelt met andere targets. PSV is dan wel weer koning van het blindstaren geworden. Heb het idee dat men vaak vol voor een target gaat, zonder genoeg alternatieven als het niet lukt.

John de Jong is die gast in de kroeg die al weken naar dezelfde vrouw loert, terwijl ze week op week een andere kerel aflebbert.
Tegen de tijd dat ze helemaal uitgewoond is, knikt ze instemmend naar John.
 
Heeft PSV nu Beavis en Butthead gecontracteerd?
119816320_10158765904853953_7817031971285853569_o.jpg
 
Het goede nieuws is dat dit niet het beste van PSV is: Mo moet nog Motje worden, Yvon moet nog ritme krijgen, Malen is nog altijd niet 100%, Eran komt er aan en Denzel is Denzel Baas nog niet. Een creatieve middenvelder met veel loopvermogen is echter nodig zo ook een ervaren cv met wat meer klasse dan wat er nu staat. Anders doe je niet mee met het kampioenschap. Benieuwd of JdJ zelf ook lijstje had of hij nu zich volledig heeft overgeleverd aan Schmid en zijn netwerk. Heb altijd begrepen dat de trainer een passant is en het technische hart van een club mensen zijn met visie, ideeen en lijstjes.
 
Het goede nieuws is dat dit niet het beste van PSV is: Mo moet nog Motje worden, Yvon moet nog ritme krijgen, Malen is nog altijd niet 100%, Eran komt er aan en Denzel is Denzel Baas nog niet. Een creatieve middenvelder met veel loopvermogen is echter nodig zo ook een ervaren cv met wat meer klasse dan wat er nu staat. Anders doe je niet mee met het kampioenschap. Benieuwd of JdJ zelf ook lijstje had of hij nu zich volledig heeft overgeleverd aan Schmid en zijn netwerk. Heb altijd begrepen dat de trainer een passant is en het technische hart van een club mensen zijn met visie, ideeen en lijstjes.

Wat was nou het goede nieuws precies?
 
Dus voorin hebben we nu:

Cody / X --- Malen/Madueke --- Zahavi/Piroe --- Mauro/Mo

Met natuurlijk de opmerking dat ipv Piroe normaal gesproken Romero er was (Alhoewel, wat is normaal bij die jongen :sad: ) en dat er onderling flink gewisseld kan worden. Zo kunnen Mauro en Malen uitwijken naar links, Cody naar centraal etc. Toch zou ik graag nog een linksbuiten erbij halen, eventueel gehuurd. Aangezien Piroe ook al armoede is, is het niet gek om wat extra's erbij te halen. Weet namelijk niet of Ledezma of Toure hiervoor goed genoeg is. Pedri werd al genoemd, bijvoorbeeld.
 
Dus voorin hebben we nu:

Cody / X --- Malen/Madueke --- Zahavi/Piroe --- Mauro/Mo

Met natuurlijk de opmerking dat ipv Piroe normaal gesproken Romero er was (Alhoewel, wat is normaal bij die jongen :sad: ) en dat er onderling flink gewisseld kan worden. Zo kunnen Mauro en Malen uitwijken naar links, Cody naar centraal etc. Toch zou ik graag nog een linksbuiten erbij halen, eventueel gehuurd. Aangezien Piroe ook al armoede is, is het niet gek om wat extra's erbij te halen. Weet namelijk niet of Ledezma of Toure hiervoor goed genoeg is. Pedri werd al genoemd, bijvoorbeeld.

Je hebt nog 2 dagen. Ik krijg aan het eind van het seizoen mogelijk nog wat geld terug van mijn seizoenskaart. Voor de rest zal de pot wel leeg zijn bij PSV. :cautious:
Of je moet de "nieuwe aanwinst" uit eigen zak willen betalen.
 
Je hebt nog 2 dagen. Ik krijg aan het eind van het seizoen mogelijk nog wat geld terug van mijn seizoenskaart. Voor de rest zal de pot wel leeg zijn bij PSV. :cautious:
Of je moet de "nieuwe aanwinst" uit eigen zak willen betalen.
Met mijn loontje gaat dat helaas niet lukken. :star:
Maar je hoopt natuurlijk dat er wat ruimte is gekomen doordat Bruma weg is. Een evt. huursom en overgenomen gedeelte van het salaris moet er wel vrij gekomen zijn. Althans, ik mag niet hopen dat JdJ hem gratis laat gaan, en dat wij alles nog betalen.
 
Nou volgens Schmidt komen er dus nog spelers omdat de eerste selectie op dit moment te klein is, dus we kunnen in ieder geval nog iets verwachten de laatste dagen. Het klonk wel alsof PSV meer zoekt naar selectiespelers dan naar 'een grote naam' dus ik verwacht geen Kim meer of iets in die richting. Als je naar de bezetting op dit moment kijkt verwacht ik dat een vleugelspeler en twee backs de prioriteiten zijn. Als Hendrix nog gaat moet daar ook een centrale middenvelder bijkomen.
 
Nou volgens Schmidt komen er dus nog spelers omdat de eerste selectie op dit moment te klein is, dus we kunnen in ieder geval nog iets verwachten de laatste dagen. Het klonk wel alsof PSV meer zoekt naar selectiespelers dan naar 'een grote naam' dus ik verwacht geen Kim meer of iets in die richting. Als je naar de bezetting op dit moment kijkt verwacht ik dat een vleugelspeler en twee backs de prioriteiten zijn. Als Hendrix nog gaat moet daar ook een centrale middenvelder bijkomen.
Lijkt me dat PSV voor dubbele bezetting gaat, dan heb je als controlerende middenvelders Sangare en Rosario voor de basis en Hendrix, Thomas en Sadilek voor de bank. Ik denk dus dat als Hendrix gaat, en daar lijkt het heel erg op, er geen controlerende middenvelder meer bijkomt. En dat is prima wat mij betreft.
 
Waar zag je dat er volgens Schmidt nog spelers komen?
Lijkt me dat PSV voor dubbele bezetting gaat, dan heb je als controlerende middenvelders Sangare en Rosario voor de basis en Hendrix, Thomas en Sadilek voor de bank. Ik denk dus dat als Hendrix gaat, en daar lijkt het heel erg op, er geen controlerende middenvelder meer bijkomt. En dat is prima wat mij betreft.
Hoop niet dat Hendrix vertrekt want dan is de kans groter dat Sadilek in het veld komt.
 

Roger Schmidt wil voldoende PSV’ers overhouden​

link

Trainer Roger Schmidt wil dat de bezetting van zijn PSV-selectie op orde blijft en gaf vrijdag aan dat PSV de komende vier dagen nog spelers wil aantrekken. ,,We krijgen een druk programma.”
Roger Schmidt vindt het aantal spelers nu aan de lage kant. ,,We hebben een behoorlijke groep nodig, gezien het programma dat we gaan krijgen”, zei de trainer vrijdag in zijn voorbeschouwing op het duel met Fortuna Sittard van morgen. ,,Bedenk ook dat we meerdere blessures in de selectie hebben. Maxi Romero is er het hele seizoen uit en ook Érick Gutiérrez en Armando Obispo zijn we maanden kwijt.’’

Nog spelers aantrekken? Dit weekend nog? :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan