Selectie PSV: Algemeen


Er lijkt in ieder geval sprake van wat voortschrijdend inzicht bij de directie mbt de kwaliteit van de selectie - gelukkig maar! - al wordt er nog in bedekte termen over gesproken.

Dit is wat Gerbrands en De Jong medio december 2019 aan het ED vertelden. Vervolgens kwam Rodriguez en vertrok Bergwijn.


Directeur Toon Gerbrands en technisch manager John de Jong hebben in een toelichting op het ontslag van Mark van Bommel aangegeven dat de resultaten in de afgelopen periode de hoofdreden zijn.
Technisch manager John de Jong keek ook kritisch naar zichzelf. ,,We hadden meer verwacht van een aantal aankopen, maar ik zit er wel voor de lange termijn”, gaf hij aan. ,,Uit deze selectie is meer te halen”, gaf hij ook aan. De huidige vierde plek in de eredivisie vindt De Jong ‘PSV onwaardig’.

En nee, laten we niet de discussie over het ontslag van Van Bommel herhalen 😊
 
Laatst bewerkt:
Er lijkt in ieder geval sprake van wat voortschrijdend inzicht bij de directie mbt de kwaliteit van de selectie - gelukkig maar! - al wordt er nog in bedekte termen over gesproken.

Dit is wat Gerbrands en De Jong medio december 2019 aan het ED vertelden. Vervolgens kwam Rodriguez en vertrok Bergwijn.


Directeur Toon Gerbrands en technisch manager John de Jong hebben in een toelichting op het ontslag van Mark van Bommel aangegeven dat de resultaten in de afgelopen periode de hoofdreden zijn.
Technisch manager John de Jong keek ook kritisch naar zichzelf. ,,We hadden meer verwacht van een aantal aankopen, maar ik zit er wel voor de lange termijn”, gaf hij aan. ,,Uit deze selectie is meer te halen”, gaf hij ook aan. De huidige vierde plek in de eredivisie vindt De Jong ‘PSV onwaardig’.

En nee, laten we niet de discussie over het ontslag van Van Bommel herhalen 😊
Kleine naam die groot wordt mag ook, maar dan moeten we eerst de scouting gaan veranderen.
 
Gesprek van de duur helft van een voetbalwedstrijd over PSV door VI.
Stef de Bont met PSV-watcher Marco Timmer.

link

Is zeker de moeite waard om te bekijken en naar te luisteren.
 
Laatst bewerkt:
Mysterie in Eindhoven: ziekenboeg PSV ineens leeg na vertrek clubarts

link

G5ircLFy_400x400.jpg



:D :lmao:
 
Welke spelers van PSV gingen de laatste maanden vaker dan normaal op consult bij haar..? Malen sowieso...maar van de rest..??

:unsure: Alle spelers die gestoken zijn met DE SPELD en een toontje lager of hoger zongen. :rolleyes: "Er mag gezongen worden" :lmao:
 
Te veel miskopen de laatste jaren. Spelers voor te veel geld gekocht en voor te weinig verkocht.

Ik kan dat op zich wel achter me laten. Tis niet anders. Ik vind het alleen zo vlak voor aanvang van de competitie wel erg stil bij PSV. Zouden ze denken dat we er goed voorstaan?
 
Ik kan dat op zich wel achter me laten. Tis niet anders. Ik vind het alleen zo vlak voor aanvang van de competitie wel erg stil bij PSV. Zouden ze denken dat we er goed voorstaan?

John de Jong probeert de hele tijd de zaakwaarnemer van Lammers te pakken te krijgen.

Zonder gekheid: ik denk dat je moet wachten tot het einde van de transferwindow en met name totdat bekend is welke ploegen er komend seizoen CL of EL gaan spelen. Daarna zal de transfermarkt wel weer een beetje op gang komen. Het is stil bij PSV maar eigenlijk ook bij alle andere clubs. Zelfs Messi zit nog waar hij zat.
 
Blijkbaar zat jdj al weken achter Max aan voor er een doorbraak kwam. Kan best dat dit ook speelt met andere targets. PSV is dan wel weer koning van het blindstaren geworden. Heb het idee dat men vaak vol voor een target gaat, zonder genoeg alternatieven als het niet lukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan