Selectie PSV: Algemeen

Ik maak me veel meer zorgen over de kwaliteit van de selectie, Bruma geloven ze nog volledig in, Bergwijn geblesseerd en er is nog enkele aankoop gedaan. Pfffffff

Misschien durft JdJ geen aankopen meer te doen, want bij de eerst volgende miskoop is het zijn kop die gaat rollen :ROFL:
 
Niet elke speler die ooit bij PSV succesvol is geweest speelde in zijn eerste halve seizoen overtuigend in de basis. Dat lijkt men tegenwoordig wel heel makkelijk te vergeten in het enthousiasme om spelers neer te sabelen en af te schrijven.
 
Ik zou voor het middenveld die Tresor (?) van Willem II halen. Zat ik gister nog aan te denken en nu hoor ik Vd Vaart roepen dat Ajax hem moet halen als de opvolger van Ziyech. Ik zou tegen PSV willen zeggen maak niet dezelfde fout als toen met Ziyech of met Frenkie. Betaal gewoon een paar miljoen meer, maar nu voor echt een leuke speler, een goed talent. Brands weigerde dat met Ziyech en Frenkie wat zowel financieel als sportief een grote blunder was.
 
Klopt, deze Tresor met de erg moeilijke achternaam,wordt door Willem 2 gehuurd van NEC....Willem heeft wel een optie tot koop, maar als PSV bereid is om een paar miljoen euro over te maken naar Nijmegen, dan zou het geen probleem moeten zijn. Niet alleen in de wedstrijd tegen AZ, maar ook in andere wedstrijden dit seizoen, valt deze Tresor positief op....PSV zou nu al contact moeten opzoeken met zijn manager, zodat een overgang in de zomer grotere kans krijgt....
 
Klopt, deze Tresor met de erg moeilijke achternaam,wordt door Willem 2 gehuurd van NEC....Willem heeft wel een optie tot koop, maar als PSV bereid is om een paar miljoen euro over te maken naar Nijmegen, dan zou het geen probleem moeten zijn. Niet alleen in de wedstrijd tegen AZ, maar ook in andere wedstrijden dit seizoen, valt deze Tresor positief op....PSV zou nu al contact moeten opzoeken met zijn manager, zodat een overgang in de zomer grotere kans krijgt....
Ik denk dat PSV zaken moet doen met Willem II. Die hebben al een koopovereenkomst met NEC en die gaan ze uiteraard gebruiken. Die jongen speelt plots wel erg goed inderdaad.
 
Ik denk dat PSV zaken moet doen met Willem II. Die hebben al een koopovereenkomst met NEC en die gaan ze uiteraard gebruiken. Die jongen speelt plots wel erg goed inderdaad.
Niet plots, maar eigenlijk al het hele seizoen en gezien zijn leeftijd is dat nogal opmerkelijk. Daarom moet PSV nu al actie ondernemen en niet wachten tot april/mei. In ieder geval is die Tresor nu al beter dan Thomas, Guti en Doan en dat zegt genoeg, lijkt mij....
 
Krijgen we daar sambal bij?
defd50e63d571a79b3537b6a8092f940_view.jpg
 
Ik zou het verlies nemen op een aantal spelers en ze proberen te lozen deze periode of van de zomer. Vol inzetten op de spaarzame lichtpuntjes en volgende zomer gaan uitbouwen met enkele aanwinsten. Welicht dat je zo kan gaan starten de komende periode: Unnerstahl-Dumfries-Teze-Viergever-Rodriguez/Sadilek-Afellay-Ihattaren-Hendrix-Bergwijn-Lammers-Gakpo. Wissels: Ruiter, Sadilek, Daverveld,de Haas, Thomas, Madueke en Doan plus de rest van onderstaande zooi als je ze niet weet te slijten. Het houdt niet over maar seizoen is toch al klaar. Hopelijk wordt je derde of haal je via play-offs europa league. In de winter of zomer afscheid nemen van: Zoet, Schwaab, Baumgartl, Boscagli, Rosario, Pereiro, Bruma, Mitroglou, Guti en JdJ.
 
PSV speelt te steriel wordt er gezegd. Maar zou dat ook niet komen omdat wij vooral steriele spelers hebben? Ik denk dat Dumfries en Hendrix de enige zijn met wat meer beleving. Helaas hebben zij dan weer beduidend minder technische gaven. In het licht hiervan snap ik wel dat van Bommel graag zo’n l*l als Berghuis erbij had.
En wat betreft motiveren; mijn ervaring in werk en verenigingleven is dat je de mensen in twee groepen kunt indelen: de doorzetters en de afhakers. En zelfs gemotiveerde afhakers zijn een heel stuk minder dan gedemotiveerde doorzetters.
Het wordt tijd dat er eens minder naar de voetjes wordt gekeken en wat meer naar het karakter vannen speler. Als je weet dat je een selectie hebt met behoorlijk wat slapjanussen, dan moet je eens zoeken naar personen met karakter. En als je die een hebt hem niet ontslaan omdat dat daadkrachtig overkomt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: 666
resterende wedstrijden gebruiken voor spelers waar nog muziek inzit en bouwen aan een team voor de toekomst.
spelers die ongeschikt zijn niet meer opstellen en Pereiro voorop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan