Scouting - Algemeen & Beleid

Het schijnt dat PSV zich wil versterken met Davinson Sanchez....zou ik wel toejuichen. Hij is 27 jaar, heeft erg veel ervaring (Ajax, Spurs en Galatasaray en international van Colombia).
 
Paar interessante voorstellen. Ik dacht dat Flamingo ouder was maar hij is slechts 21, zit nog rek in maar of hij goed genoeg is?
Van Bommel, twijfels. Leuke speler, maar ik weet niet of hij goed genoeg is. Word van de zomer pas 20 zie ik, dus hij kan ook nog een stuk beter worden.
Debast vind ik te traag.
Sahraoui us interessant maar ik heb hem niet genoeg zien spelen. Drioech had ik graag gezien, misschien nog steeds maar dan voor minder geld vanwege zijn zware blessure. Die andere ken ik niet.

Debast heb je wel zien spelen? Die is zeker niet de snelste, maar staat vaak juist opgesteld, zodat hij dat minder nodig heeft. Maar snap de kritiek zeker we.

Driouech vind ik geen psv niveau. Verwacht niet hij er nog een paar stapjes bovenop kan.
 
Ik vond die verdediger Sadik Fofana van Fortuna Sittard trouwens wel opvallen in de wedstrijd tegen Feyenoord. Liet zich niet gek maken en greep vaak goed en stevig in. Nog maar 20 jaar oud. Zeker een om in de gaten te houden.
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt dat PSV zich wil versterken met Davinson Sanchez....zou ik wel toejuichen. Hij is 27 jaar, heeft erg veel ervaring (Ajax, Spurs en Galatasaray en international van Colombia).
Ligt eraan hoeveel salaris hij wil hebben, voor mij hoeft niet kost wat kost om hem te halen.
 
Debast heb je wel zien spelen? Die is zeker niet de snelste, maar staat vaak juist opgesteld, zodat hij dat minder nodig heeft. Maar snap de kritiek zeker we.

Driouech vind ik geen psv niveau. Verwacht niet hij er nog een paar stapjes bovenop kan.
Debast....krijgt toch regelmatig kritiek en voldoet blijkbaar niet aan DE sturende verdediger die we dringend nodig hebben.
 
Ajax heeft interesse in Alan Minda. Dat is een Ecuadoraans top talent, het is toch zonde dat uit het land van Mendez geen talenten meer naar PSV komen. Er loopt zo veel talent daar rond, denk aan Kendry Paez, Allen Obrando en Micheal Bermudez. Bij clubs als independiente en Aucas lopen erg interessante spelers rond. Deze zijn meestal ook betaalbaarder dan de argentijnen en Mexicanen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan