Tsja, de grote clubs zullen onbewust altijd voordeel hebben van de arbitrage over een heel seizoen gezien.
Mooi voorbeeld dit weekend was de overtreding van Gutiérrez afgelopen weekend. Dat was bij alle andere ploegen als Ajax, PSV of Feyenoord 100% een kaart geweest. Zelfde als Berghuis tegen AZ, dat was bij alle kleinere clubs 100% rood geweest. Scheidsrechters durven dat tegen Ajax/PSV/Feyenoord minder snel.

Voor de rest is het denk ik meer onbekwaamheid van arbitrage/VAR en niet bewust een bepaalde club willen bevoor- of benadelen.
 
Tsja, de grote clubs zullen onbewust altijd voordeel hebben van de arbitrage over een heel seizoen gezien.
Mooi voorbeeld dit weekend was de overtreding van Gutiérrez afgelopen weekend. Dat was bij alle andere ploegen als Ajax, PSV of Feyenoord 100% een kaart geweest. Zelfde als Berghuis tegen AZ, dat was bij alle kleinere clubs 100% rood geweest. Scheidsrechters durven dat tegen Ajax/PSV/Feyenoord minder snel.

Voor de rest is het denk ik meer onbekwaamheid van arbitrage/VAR en niet bewust een bepaalde club willen bevoor- of benadelen.
Mooi, kunnen we die gele kaart wegstrepen tegen een onterecht goedgekeurd doelpunt van ADO... Ja soms zit t mee, soms niet, maar uitmiddellen klopt geen hol van.
 
Zou je dat ook kunnen toelichten? Waarom denk/vind je dat?
Gewoon een voorbeeld, hoe zijn alle weggewuifde pingels die Luuk had moeten krijgen in de afgelopen jaren gecompenseerd?
Hoe wil je in vredesnaam een situatie zoals met Willems jaren teug bij NAC-PSV uitmiddelen, na 3 minuten onterecht met een man minder.

Ik heb vorig seizoen bij alle twijfelgevallen goals van ons afgekeurd zien worden, ook bij slecht camerabeeld. Andersom hebben we dubieze tegen gehad, lijkt mij geen vorm van compenseren. Soms zit t mee, soms zit t tegen, maar uitmiddelen, nee.
 
Gewoon een voorbeeld, hoe zijn alle weggewuifde pingels die Luuk had moeten krijgen in de afgelopen jaren gecompenseerd?
Hoe wil je in vredesnaam een situatie zoals met Willems jaren teug bij NAC-PSV uitmiddelen, na 3 minuten onterecht met een man minder.

Ik heb vorig seizoen bij alle twijfelgevallen goals van ons afgekeurd zien worden, ook bij slecht camerabeeld. Andersom hebben we dubieze tegen gehad, lijkt mij geen vorm van compenseren. Soms zit t mee, soms zit t tegen, maar uitmiddelen, nee.
Gevoelsmatig ben ik het volledig met je eens, rationeel vertel ik mezelf dat het niet waar kan zijn ;)
 
Ik ben vast biased, maar wat krijgen we makkelijk (rode) kaarten dit seizoen. Sneller dan elke andere club naar mijn gevoel. Je zou bijna dingen gaan denken..
 
De arbitrage kost PSV dit jaar minimaalde 3e plaats.
Zeist heeft besloten dat PSV dit jaar géén Europees voetbal mag halen.
Schande!!!!!!!!
🤮🤮🤮🤮
Volgens mij is het vooral de middelmaat van de PSV-selectie die PSV de derde, tweede en eerste plaats kost.

Dat ja. De huidige klassering van PSV ligt aan het niveau van PSV dit seizoen, niet dat van de scheidsrechters of "Zeist".
 
Dat ja. De huidige klassering van PSV ligt aan het niveau van PSV dit seizoen, niet dat van de scheidsrechters of "Zeist".
Niet mee eens.
De arbitrage kan een wedstrijd maken en breken.
Bij PSV breken ze de wedstrijd.
Daar helpt geen enkele kwaliteit aan.
De badmuts van vandaag is daar een perfect voorbeeld van.
 
Ik vraag me af, op aanraden van Rednas, ijn deze topic:
Welke speler krijgt volgende week tegen 020 rood?
Gezien de kwaliteit van de huidige arbitrage in Nederland kan dat niet uitblijven.
Waarschijnlijk krijgt Dumfries rood voor het omverblazen van Tadic.
Te veel wind veroorzaken is natuurlijk niet toegestaan in de arena.
 
Ik vraag me af, op aanraden van Rednas, ijn deze topic:
Welke speler krijgt volgende week tegen 020 rood?
Gezien de kwaliteit van de huidige arbitrage in Nederland kan dat niet uitblijven.
Waarschijnlijk krijgt Dumfries rood voor het omverblazen van Tadic.
Te veel wind veroorzaken is natuurlijk niet toegestaan in de arena.
Het gaat gewoon veranderen volgende speeldag. Tadic krijgt 2de geel na gezeur hij scheids. Ik heb het hier als eerst gezegd.
 
Arbitrage in Nederland kost PSV een goede uitgangspositie op de ranglijst van 2020.
Slechts arbitrage is grootste oorzaak van de sportieve ellende die PSV momenteel doormaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan