Maar aan het einde van het seizoen middelt het allemaal uit :braak::braak:

Had in zijn geheel geen beelden van afgelopen weekend bekeken, wilde mijn humeur niet laten beïnvloeden door het voetbal. Maar jongens jongens, wat knullig weer dat drie man hier overheen kijken, die in t veld kan gebeuren, maar die twee achter de schermen man man man, kansloos.
En vreemd genoeg zagen wij het thuis direct.
 
Maar aan het einde van het seizoen middelt het allemaal uit :braak::braak:

Had in zijn geheel geen beelden van afgelopen weekend bekeken, wilde mijn humeur niet laten beïnvloeden door het voetbal. Maar jongens jongens, wat knullig weer dat drie man hier overheen kijken, die in t veld kan gebeuren, maar die twee achter de schermen man man man, kansloos.

Ik wilde het al aanhalen, van dat uitmiddelen. PSV gaat dus de komende 7 wedstrijden minimaal 3 rode kaarten onterecht niet krijgen, en een setje penalty's erbij...:mad:

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er soms wat meer gezocht wordt dan in andere gevallen...
 
En vreemd genoeg zagen wij het thuis direct.

Lozano gaat ongeveer allen op de keeper af, en krijgt een beuk van Blind, die je met wat goede wil voor een schouderduw kunt aanzien (ajaksers "zetten hun tegenstander altijd goed weg", PSV-ers delen een beuk uit) Maar het doorlopen op een Lozano die weer de bal dreigt te halen, in een zeer kansrijke positie in de 16, dat mag je als VAR toch nog wel eens terug zien. En als je het terug kijkt dan moet je wel net zo scheel zijn als Tagliatelle wil je dat missen. Of...:unsure:
 
Ik wilde het al aanhalen, van dat uitmiddelen. PSV gaat dus de komende 7 wedstrijden minimaal 3 rode kaarten onterecht niet krijgen, en een setje penalty's erbij...:mad:

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er soms wat meer gezocht wordt dan in andere gevallen...
Misschien is dat wel de beste en kortste samenvatting: "sommigen zijn meer gelijk dan anderen" :rolleyes:
 
Ik vind het toch wel zorgelijk hoe vaak PSV toch wel benadeeld is door de VAR.. Je verwacht met de VAR meer eerlijkheid in het spel, maar er wordt gewoon net zo selectief of misschien zelfs nog wel selectiever gefloten dan zonder VAR. Bij mij komen er een paar momenten op waarbij het opmerkelijk is dat de VAR niet ingrijpt, Elleboog Onana Ajax thuis. Elleboog vlak voor tijd tegen Groningen thuis op L. De Jong in de 16, Goals tegen Emmen, Het uitkleden van L de Jong in de 16 bij Utrecht uit en nu dus Lozano tegen Ajax. De scheidsrechter op het veld kan misschien nog denken dat het een overdreven duikeling is maar de mensen in Zeist moeten toch wel beter weten.
 
Ik vind het toch wel zorgelijk hoe vaak PSV toch wel benadeeld is door de VAR.. Je verwacht met de VAR meer eerlijkheid in het spel, maar er wordt gewoon net zo selectief of misschien zelfs nog wel selectiever gefloten dan zonder VAR. Bij mij komen er een paar momenten op waarbij het opmerkelijk is dat de VAR niet ingrijpt, Elleboog Onana Ajax thuis. Elleboog vlak voor tijd tegen Groningen thuis op L. De Jong in de 16, Goals tegen Emmen, Het uitkleden van L de Jong in de 16 bij Utrecht uit en nu dus Lozano tegen Ajax. De scheidsrechter op het veld kan misschien nog denken dat het een overdreven duikeling is maar de mensen in Zeist moeten toch wel beter weten.
En dan nog eens die rode kaart die de ligt had moeten hebben. Dat had die wedstrijden daarna al wat moeilijker gemaakt. Net zoals die Onana natuurlijk ook 4 wedstrijden geschorst had moeten zijn.
Maar ja, aan het einde middelt het allemaal weer uit...
 
En dan nog eens die rode kaart die de ligt had moeten hebben. Dat had die wedstrijden daarna al wat moeilijker gemaakt. Net zoals die Onana natuurlijk ook 4 wedstrijden geschorst had moeten zijn.
Maar ja, aan het einde middelt het allemaal weer uit...

Och ja ... Aan het einde staat PSV 2 punten voor. :D ;)
 
Over jaren komt dit uit. Omkoping of dan wel bedreiging vanuit Amsterdamse hoek. Zou mij geenzins verbazen. Des te knapper dat we toch titels pakken.
 
Zie weinig gevloek vandaag in dit topic:maniac:
Mijn omgeving (voornamelijk Ajacieden) spreken er schande van. Zo zie je maar. Daarom neem ik ook de meninkjes over de scheidsrechters altijd weer met een korreltje zout. Ik kom namelijk heel weinig objectieve reacties tegen als het om de scheidsrechters gaat. Mensen kijken bijna altijd vanuit hun eigen belang naar de verrichtingen van de scheids en dat is natuurlijk erg menselijk.
 
Zie weinig gevloek vandaag in dit topic:maniac:
Mijn omgeving (voornamelijk Ajacieden) spreken er schande van. Zo zie je maar. Daarom neem ik ook de meninkjes over de scheidsrechters altijd weer met een korreltje zout. Ik kom namelijk heel weinig objectieve reacties tegen als het om de scheidsrechters gaat. Mensen kijken bijna altijd vanuit hun eigen belang naar de verrichtingen van de scheids en dat is natuurlijk erg menselijk.
Ja, kan wel iedere week zeggen dat t allemaal incompetente mafkezen zijn maar dan val ik ook in herhaling. Ik vind het niveau droevig, niet bevooroordeeld. Maar ik zie in de enkele Spaanse of Engelse wedstrijd ook blunders. Dus t gras is echt niet groener bij de buren. De VAR blijkt, in tegenstelling tot wat ik hoopte, voor meer discussie te zorgen, maar daar is een ander topic voor.
 
Zie weinig gevloek vandaag in dit topic:maniac:
Mijn omgeving (voornamelijk Ajacieden) spreken er schande van. Zo zie je maar. Daarom neem ik ook de meninkjes over de scheidsrechters altijd weer met een korreltje zout. Ik kom namelijk heel weinig objectieve reacties tegen als het om de scheidsrechters gaat. Mensen kijken bijna altijd vanuit hun eigen belang naar de verrichtingen van de scheids en dat is natuurlijk erg menselijk.
Snap ik wel. VAR optreden was weer vrij discutabel. Ben benieuwd als de beelden vrij gegeven worden wat de interpretatie is van het niet geven van het strafschop van Pereiro.

Strafschoppen PSV vond ik eigenlijk wel terecht. Buitenspel affluiten licht eraan of grensrechter het goed gezien had. Zelf niet terug gezien en helemaal beoordeeld. Maar als hij op één lijn staat en zie dat een voet buitenspel staat. Prima dat ie meteen vlagt. Want dat wachten met vlaggen kan soms ook heel irritant zijn. Als je het goed ziet mag je wat mij betreft vlaggen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Soms is het niet wat ze wel doen, meestal is het wat ze niet doen:

http://www.soccernews.nl/news/566907/ophef-tijdens-willem-ii-ajax-is-dit-geen-varmoment

Sommige situaties is interpretatie, zoals vermeend gevaarlijk spel vandaag. Sommige zijn het gevolg van stompzinnige regels, zoals penalty voor Lozano vandaag (als keeper nu eenmaal bal niet raakt, ondanks dat Lozano bal ver opzij tikt). Maar bovenstaande overtreding is m.i. klip en klaar...
:rolleyes:
 
Zie weinig gevloek vandaag in dit topic:maniac:
Mijn omgeving (voornamelijk Ajacieden) spreken er schande van. Zo zie je maar. Daarom neem ik ook de meninkjes over de scheidsrechters altijd weer met een korreltje zout. Ik kom namelijk heel weinig objectieve reacties tegen als het om de scheidsrechters gaat. Mensen kijken bijna altijd vanuit hun eigen belang naar de verrichtingen van de scheids en dat is natuurlijk erg menselijk.

PSV wordt toch iedere week benadeeld door de scheids. Om niet in herhaling te vallen post ik dan ook geen reacties meer in dit topic :xp::maniac:.

Nu de inhoudelijke reactie dan. Eerste penalty kon ik niet zien vanuit het uitvak. Tweede penalty van Lozano was overduidelijk. Die overtreding op de speler van Vitesse begreep ik niet. Hij werd niet geraakt (?) maar ging bijna stervend naar de grond (geen schwalbe?).

Verder werd PSV regelmatig in de eerste helft benadeeld. Gele kaart Rosario (ok dan) maar later geen geel geven voor een gelijke overtreding van een speler van Vitesse. Guzu was bezig de Nijhuis uit te hangen. Spel door laten gaan terwijl de bal regelmatig geklemd of met de hand werd geraakt.

Beetje hetzelfde als tegen Ajax. De overduidelijke zaken werden goed afgehandeld, terwijl de wat minder opzichtige overtredingen allemaal worden genegeerd.

Slechts een observatie van mij. Ik hecht vooral niet teveel waarde aan de scheids deze wedstrijd. Guzu zal PSV wel weer op een later moment proberen te naaien :maniac::maniac:.
 
Terug
Bovenaan Onderaan