Dus er zijn voor de winterstop 8 var-fouten geweest, volgens de hoge heren, waaronder 2 van Ajax. Te weten buitenspelgoal FdJ tegen Utrecht en MdL rood tegen PEC.
Doe de afgekeurde goal van VVV tegen Ajax erbij en het zijn er 3.
Lamprou is 4.

Bijna de helft van de varfouten zijn in het voordeel van Ajax geweest. Mooie boel.

En...hoe zou dat werken op termijn? Dat de hoge heren wijzen op varfouten tegen Ajax. Dat de varfouten uiteindelijk verdwijnen of zijn het Pilatus-streken van de hoge heren? Je kunt het namelijk nog wel even volhouden: fouten maken ten faveure van en dat dan zogenaamd kapittelen.

En dan hebben we het nog niet eens over de elleboogstoot van Onana waar de Jong geel voor kreeg. Waar elke PSV-er minimaal 4 wedstrijden voor had gekregen. En we hebben dit weekend gezien hoeveel de tweede keeper bij ajaks kan uitmaken.
 
Dus er zijn voor de winterstop 8 var-fouten geweest, volgens de hoge heren, waaronder 2 van Ajax. Te weten buitenspelgoal FdJ tegen Utrecht en MdL rood tegen PEC.
Doe de afgekeurde goal van VVV tegen Ajax erbij en het zijn er 3.
Lamprou is 4.

Bijna de helft van de varfouten zijn in het voordeel van Ajax geweest. Mooie boel.

En...hoe zou dat werken op termijn? Dat de hoge heren wijzen op varfouten tegen Ajax. Dat de varfouten uiteindelijk verdwijnen of zijn het Pilatus-streken van de hoge heren? Je kunt het namelijk nog wel even volhouden: fouten maken ten faveure van en dat dan zogenaamd kapittelen.

Volgens mij is het geval Lamprou geen var fout, maar een foute beslissing van de scheidsrechter?
 

Pedante eikel, voetbalduel gelul, en 'hij staat al op'??? wat heeft dat te maken met of het een pingel is. Ongelofelijk. Goed gehandeld door de VAR, wijzen ook nog op het missen van de bal, maar jongen jongens wat n waus.
 

Pedante eikel, voetbalduel gelul, en 'hij staat al op'??? wat heeft dat te maken met of het een pingel is. Ongelofelijk. Goed gehandeld door de VAR, wijzen ook nog op het missen van de bal, maar jongen jongens wat n waus.

Ik zei al eerder dat hij zijn licentie moet inleveren. Deze 'scheidsrechter' moet direct gestopt worden en er moet een onderzoek naar corruptie komen. Ongelooflijk ... Dit kan echt niet door de beugel.
Het Respect-bandje mogen ze op zijn kont vastnaaien. Met respect. :adevil:
 
Onvoorstelbaar dit. Op basis van hoe hij tijdens het incident al volkomen overtuigd van zijn eigen gelijk roept wat het oordeel hoort te zijn weet je al dat hij een VAR die hem in twijfel zou trekken nooit gelijk gaat geven. Met zo'n scheidsrechter heeft een VAR geen enkel nut.
 
Onvoorstelbaar dit. Op basis van hoe hij tijdens het incident al volkomen overtuigd van zijn eigen gelijk roept wat het oordeel hoort te zijn weet je al dat hij een VAR die hem in twijfel zou trekken nooit gelijk gaat geven. Met zo'n scheidsrechter heeft een VAR geen enkel nut.

In zo'n geval zou ik als VAR (wetende dat het allemaal opgenomen wordt) aan Gözübüyük vragen of hij stront :poop: in zijn ogen heeft of dat hij de contactlenzen van zijn geit heeft ingedaan. :cool: :zien:
Als je nu geen Penalty geeft kun je beter je fluit inslikken. :mad:
 
Achterlijke, mislukte Nijhuis wannabe. Verbannen van het voetbal. Alle argumenten die hij noemt zijn nergens in de spelregels te lezen. Reden genoeg om 1) de kennis van Nephuis in twijfel te trekken 2) de partijdigheid van Guzu Turk in twijfel te trekken.

Waarom is het zo moeilijk om goede scheidsrechters op te leiden. In Engeland hebben ze wel gewoon goede!!
 
Waarom is het zo moeilijk om goede scheidsrechters op te leiden. In Engeland hebben ze wel gewoon goede!!

Dit zit 'm niet in kwaliteit of opleiding, maar persoonlijkheid. Z'n enorme ego zit hier gewoonweg in de weg, inhoudelijke argumenten en beelden komen niet meer aan als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk en de baas op het veld wil zijn.
 
Dit zit 'm niet in kwaliteit of opleiding, maar persoonlijkheid. Z'n enorme ego zit hier gewoonweg in de weg, inhoudelijke argumenten en beelden komen niet meer aan als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk en de baas op het veld wil zijn.

Dat was natuurlijk al duidelijk bij die achterlijke actie met z'n Respect-bandje...
 
Gözübüyük fluit dit weekend niet in de eredivisie, maar is wel... hou je vast... VAR bij Heracles-PEC Zwolle. Humor hebben ze wel bij de KNVB. ;)
 
Gözübüyük fluit dit weekend niet in de eredivisie, maar is wel... hou je vast... VAR bij Heracles-PEC Zwolle. Humor hebben ze wel bij de KNVB. ;)

Als de scheidsrechter op het veld gewoon openstaat voor input van de VAR en het durft om een beslissing terug te draaien leert hij daar volgens mij niks van. Als de KNVB de scheidsrechter instrueert om elke keer als Gözübüyük zich meldt direct "onzin, mond houden, ik zie het goed!" te roepen heb je wel een oplossing.
 
Als de scheidsrechter op het veld gewoon openstaat voor input van de VAR en het durft om een beslissing terug te draaien leert hij daar volgens mij niks van. Als de KNVB de scheidsrechter instrueert om elke keer als Gözübüyük zich meldt direct "onzin, mond houden, ik zie het goed!" te roepen heb je wel een oplossing.
Wat ook zou kunnen is dat de VAR gewoon altijd het laatste woord heeft, dan kan de ego van de scheids op het veld niet in de weg staan.
 
Wat ook zou kunnen is dat de VAR gewoon altijd het laatste woord heeft, dan kan de ego van de scheids op het veld niet in de weg staan.

Ja, dan kan hooguit het ego (of beter: de clubvoorkeur) van de VAR doorslaggevend zijn. Volgens mij lood om schroot wie er hoger staat in rang.
Volgens mij is een/het probleem dat er vrij weinig evaluatie en kwaliteitscontrole lijkt te zijn. Hierbij blijft het beeld bestaan dat de
arbitrage verre van consistent is in het beoordelen. Nog los van dat er gewoon veel situaties gemist worden door zowel VAR als veldscheidsrechter.
Wat in wedstrijd A word weggewuifd is in wedstrijd B een overtreding of penalty waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan