Higler krijgt vandaag 70 procent van de opstootjes op z'n naam. Hou meteen die wedstrijd strak. Hij staat bekend mbt het niet voor elk wissewasje geel trekken maar vandaag had ie dat moeten controleren. Talloze gele kaarten gezien waar niets aan gedaan werd. Ook voordeelmomenten waar ie naderhand niets deed. Onvoldoende voor hem.
 
Higler krijgt vandaag 70 procent van de opstootjes op z'n naam. Hou meteen die wedstrijd strak. Hij staat bekend mbt het niet voor elk wissewasje geel trekken maar vandaag had ie dat moeten controleren. Talloze gele kaarten gezien waar niets aan gedaan werd. Ook voordeelmomenten waar ie naderhand niets deed. Onvoldoende voor hem.
Vond ik ook. De Jong kreeg geel na de tegengoal vanwege protesteren, daarna is niet meer bij Higler geweest in de wedstrijd. Was trouwens ook de enige die daarvoor geel kreeg, best vreemd. Meteen vanaf het begin geel geven voor die rare fratsen, ben je er snel klaar mee.
 
Vond ik ook. De Jong kreeg geel na de tegengoal vanwege protesteren, daarna is niet meer bij Higler geweest in de wedstrijd. Was trouwens ook de enige die daarvoor geel kreeg, best vreemd. Meteen vanaf het begin geel geven voor die rare fratsen, ben je er snel klaar mee.
Hij liet het door niet vroeg in te grijpen ontsporen. Aan beide kanten werd er over het randje gespeeld. Op een gegeven moment gaan spelers steeds verder en krijg je dit..
 
espn liet net een inkijk zien van VAR/scheidsrechter tijdens PSV-Ajax.
Een mini-docu.

Sowieso is het raar om te horen dat scheidsrechters commentaar leveren als ‘mooi doelpunt.’ Niet voor zichzelf uit, maar persoonlijk tegen de betreffende speler.

En: waarom laten ze hun eigen fouten niet zien? Laat de VAR-fout zien omtrent Veerman/Taylor. Wees niet zo laf.

Nu heb ik na afloop echt het idee dat knvb/var/Makkelie pro-Ajax zijn. Het tegendeel hebben ze in ieder geval niet bij mij weggenomen.
 
espn liet net een inkijk zien van VAR/scheidsrechter tijdens PSV-Ajax.
Een mini-docu.

Sowieso is het raar om te horen dat scheidsrechters commentaar leveren als ‘mooi doelpunt.’ Niet voor zichzelf uit, maar persoonlijk tegen de betreffende speler.
Mag je toch gewoon zeggen? Ik zie het probleem niet.
En: waarom laten ze hun eigen fouten niet zien? Laat de VAR-fout zien omtrent Veerman/Taylor. Wees niet zo laf.

Nu heb ik na afloop echt het idee dat knvb/var/Makkelie pro-Ajax zijn. Het tegendeel hebben ze in ieder geval niet bij mij weggenomen.
Handsballetje Boscagli zat er ook niet in. Dat zegt niks behalve dat de var bepaalde dingen gemist heeft.
 
Snap echt niet waar Allard Lindhout niet direct rood geeft op die fout op lozano door mees higler was toc heen zeer duidellijke staat er ook bij.
Heb het gevoel dat refs gewoon geel geven omdat de VAR het dan wel gaat bekijken....

Komt toch zelfzekere en verkoopt beter als je hem direct geeft .
 
Snap echt niet waar Allard Lindhout niet direct rood geeft op die fout op lozano door mees higler was toc heen zeer duidellijke staat er ook bij.
Heb het gevoel dat refs gewoon geel geven omdat de VAR het dan wel gaat bekijken....

Komt toch zelfzekere en verkoopt beter als je hem direct geeft .

Kun je een rode kaart terugdraaien?
 
Ja, VAR bevoegdheid. Is ook al gebeurd dit seizoen.
Nee dat is geen VAR bevoegdheid. De VAR kan de scheidsrechter verzoeken de beelden te bekijken en dan heeft alleen de scheidsrechter de bevoegdheid de beslissing te herzien en te beslissen alsnog geen rode kaart te geven. De scheidsrechter beslist en heeft de verantwoordelijkheid.
 
Nee dat is geen VAR bevoegdheid. De VAR kan de scheidsrechter verzoeken de beelden te bekijken en dan heeft alleen de scheidsrechter de bevoegdheid de beslissing te herzien en te beslissen alsnog geen rode kaart te geven. De scheidsrechter beslist en heeft de verantwoordelijkheid.
Der Jaufe bedoelt dit natuurlijk ook. De VAR heeft de bevoegdheid de scheidsrechter hiervoor naar de tv te roepen.
 
Snap echt niet waar Allard Lindhout niet direct rood geeft op die fout op lozano door mees higler was toc heen zeer duidellijke staat er ook bij.
Heb het gevoel dat refs gewoon geel geven omdat de VAR het dan wel gaat bekijken....

Komt toch zelfzekere en verkoopt beter als je hem direct geeft .
Misschien zag ie er in eerste instantie geel in. Tijdens de wedstrijd zag ik ook niet de mate van de overtreding. Pas bij de herhaling werd duidelijk hoe zwaar de overtreding was..
 
Nee dat is geen VAR bevoegdheid. De VAR kan de scheidsrechter verzoeken de beelden te bekijken en dan heeft alleen de scheidsrechter de bevoegdheid de beslissing te herzien en te beslissen alsnog geen rode kaart te geven. De scheidsrechter beslist en heeft de verantwoordelijkheid.
Bedankt voor de aanscherping, dit was wel waar ik op doelde.

Zie bijvoorbeeld deze

 
Laatst bewerkt:
En nú een docu maken over Higler en zijn team tijdens de bekerwedstrijd Fey-PSV. Zet desnoods de hele wedstrijd voorzien van de communicatie tussen arbitrage onderling en met de spelers maar ergens online.

Wat heeft de knvb tenslotte te verliezen, wanneer slechts Schouten en de pingel dubieus waren. Dat is het nu toch al. Dat zal niet veranderen, maar de rest van de wedstrijd kan dusdanig objectief zijn, zodat goodwill en de schijn van objectiviteit juist weer vergroot kan worden.

Mijn vermoeden: zal niet gebeuren en die docu van PSV-Ajax zal daarbij verbleken en een weekbladachtige niemandalletje blijken te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil dat eigenlijk gewoon weten.
Wat zeggen ze nou tegen elkaar op de knvb-burelen.

Ben ik serieus nieuwsgierig naar.
Hoe was de dag van die Ruperti.
Of hij goed geslapen heeft.
Of het hem geen reet interesseert en fluitend zijn dagelijkse dingen heeft gedaan.
Of hij de straat niet op gegaan is uit schaamte.
Of hij bedreigingen heeft gehad vanuit PSV-hoek.
Of hij ‘geëvalueerd’ is door de knvb.
Of zijn naasten en geliefden met hem hierover gesproken hebben en een arm om hem heen hebben geslagen.
Of ze/knvb aan hem gevraagd hebben of hij vóór de wedstrijd beïnvloedbaar geweest is voor bv geld of bedreiging van derden.

Ik wil gewoon weten of dit nijgt naar corruptie of een actie van een fanboy was. Of dat hij gewoon even zat te schijten.
 
Ik wil dat eigenlijk gewoon weten.
Wat zeggen ze nou tegen elkaar op de knvb-burelen.

Ben ik serieus nieuwsgierig naar.
Hoe was de dag van die Ruperti.
Of hij goed geslapen heeft.
Of het hem geen reet interesseert en fluitend zijn dagelijkse dingen heeft gedaan.
Of hij de straat niet op gegaan is uit schaamte.
Of hij bedreigingen heeft gehad vanuit PSV-hoek.
Of hij ‘geëvalueerd’ is door de knvb.
Of zijn naasten en geliefden met hem hierover gesproken hebben en een arm om hem heen hebben geslagen.
Of ze/knvb aan hem gevraagd hebben of hij vóór de wedstrijd beïnvloedbaar geweest is voor bv geld of bedreiging van derden.

Ik wil gewoon weten of dit nijgt naar corruptie of een actie van een fanboy was. Of dat hij gewoon even zat te schijten.
Het neigt in ieder geval naar een spellingsfout aan het einde van jouw post.

Voor de rest zal t een hoog 'glas, plas, was' gehalte hebben.
 
Ik wil dat eigenlijk gewoon weten.
Wat zeggen ze nou tegen elkaar op de knvb-burelen.

Ben ik serieus nieuwsgierig naar.
Hoe was de dag van die Ruperti.
Of hij goed geslapen heeft.
Of het hem geen reet interesseert en fluitend zijn dagelijkse dingen heeft gedaan.
Of hij de straat niet op gegaan is uit schaamte.
Of hij bedreigingen heeft gehad vanuit PSV-hoek.
Of hij ‘geëvalueerd’ is door de knvb.
Of zijn naasten en geliefden met hem hierover gesproken hebben en een arm om hem heen hebben geslagen.
Of ze/knvb aan hem gevraagd hebben of hij vóór de wedstrijd beïnvloedbaar geweest is voor bv geld of bedreiging van derden.

Ik wil gewoon weten of dit nijgt naar corruptie of een actie van een fanboy was. Of dat hij gewoon even zat te schijten.
Die kijken alles gierend lachend terug. Nog wat high five's en een aantal klapjes op de billen van Ruperti met teksten als.. "goed gedaan pik!".
 
Ik wil dat eigenlijk gewoon weten.
Wat zeggen ze nou tegen elkaar op de knvb-burelen.

Ben ik serieus nieuwsgierig naar.
Hoe was de dag van die Ruperti.
Of hij goed geslapen heeft.
Of het hem geen reet interesseert en fluitend zijn dagelijkse dingen heeft gedaan.
Of hij de straat niet op gegaan is uit schaamte.
Of hij bedreigingen heeft gehad vanuit PSV-hoek.
Of hij ‘geëvalueerd’ is door de knvb.
Of zijn naasten en geliefden met hem hierover gesproken hebben en een arm om hem heen hebben geslagen.
Of ze/knvb aan hem gevraagd hebben of hij vóór de wedstrijd beïnvloedbaar geweest is voor bv geld of bedreiging van derden.

Ik wil gewoon weten of dit nijgt naar corruptie of een actie van een fanboy was. Of dat hij gewoon even zat te schijten.

Vooral deze:
Of hij evaluatie krijgt van KNVB

en vooral of er gevolgen aan zijn.

Paar weken schorsing en niet meer VAR spelen. en netzoals nijhijs hem niet meer feyenoord laten fluiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan