Misschien moeten de PSV supporters eens de burelen in Zeist bestormen.
Dan hebben ze in ieder geval de schuldigen aan de huidige situatie bij PSV in het vizier.
De oorzaak ligt bij de arbitrage en nergens anders.
 
Dit is dan toch wel een aardig stukje over de Ajax en de arbitrage van Van Hanegem.

Die gevallen voor Ajax staan me nog helder op het netvlies..... ;)
 
Valt mij mee dat hier geen tirade is verschenen over de duw in de rug van Mo. 2 handen in de 16, maar kennelijk geen pingel. Maar misschien dat de winst dit naar achteren heeft geschoven.
 
Valt mij mee dat hier geen tirade is verschenen over de duw in de rug van Mo. 2 handen in de 16, maar kennelijk geen pingel. Maar misschien dat de winst dit naar achteren heeft geschoven.
Men is afgestompt. Althans, zeker ik ben dat.

Geen zin meer in tirades over scheidsrechters. Het is een gegeven.
 
Valt mij mee dat hier geen tirade is verschenen over de duw in de rug van Mo. 2 handen in de 16, maar kennelijk geen pingel. Maar misschien dat de winst dit naar achteren heeft geschoven.
Ik had dit wel geplaatst in het wedstrijdtopic. Duw was m.i. een penalty en die speler van Willem II maakte toch wel een heel duidelijke onbestrafte schwalbe. Beide momenten zaten wel in de Fox samenvatting, maar niet in de NOS samenvatting. Vreemd allemaal! Zowel van de scheids als van de NOS. Dus genoeg complotmogelijkheden.
 
Valt mij mee dat hier geen tirade is verschenen over de duw in de rug van Mo. 2 handen in de 16, maar kennelijk geen pingel. Maar misschien dat de winst dit naar achteren heeft geschoven.

Het was een duidelijke Penalty en een schande dat de scheidsrechter hem niet gaf en een nog grotere schande dat de VAR niet ingreep. De verloedering van de arbitrage viert hoogtij. :sick: :braak:
 

Advocaat stopt na dit seizoen als trainer van Feyenoord​

link

Dick Advocaat stopt na dit seizoen als trainer van Feyenoord. Dat laat de 73-jarige Hagenaar dinsdag weten in een verklaring op de website van de Rotterdammers.

"Deze keer mogen jullie me er aan houden: de komende maanden zijn echt mijn laatste als clubtrainer", aldus Advocaat. "Na een lange en prachtige loopbaan is Feyenoord een schitterende club om straks bij af te sluiten. Hopelijk - en ik geloof daar in - kunnen we voor het zo ver is nog mooie dingen laten zien."

Ik snap het wel ... maar bij Dick Advocaat weet je maar nooit of hij echt stopt. :cautious:

Edit: Geplaatst in het verkeerde topic. :geek: :oops:
 
Laatst bewerkt:
En nu wordt hij scheidsrechter?
VAR :lmao:

tenor.gif
 
Tuchtcommissie heeft nog geen uitspraak gedaan aangaande de zaak Schmidt-Nijhuis

 
Tuchtcommissie heeft nog geen uitspraak gedaan aangaande de zaak Schmidt-Nijhuis

Komt zo Feyenoord niet in gevaar voor Schmidt? Of tenminste kan me niet voorstellen dat het meer dan 2 wedstrijden word. Dan lijkt me banken tegen Emmen en RKC beter dan tegen Feyenoord.
 
Komt zo Feyenoord niet in gevaar voor Schmidt? Of tenminste kan me niet voorstellen dat het meer dan 2 wedstrijden word. Dan lijkt me banken tegen Emmen en RKC beter dan tegen Feyenoord.
Hoe lager de verwachtingen tegen Feyenoord, hoe groter de kans dat we er resultaat halen. Feyenoord stijgt alleen boven zichzelf uit als de tegenstander de hele week groot is gemaakt in de media. Dus hoe meer berichten in de media dat PSV nooit wint in Rotterdam, hoe beter. Schrijf over Berghuis en Toornstra dat ze meest onderschatte spelers uit de eredivisie zijn en dat Mo, Rosario en Gotze daar nog veel van kunnen leren. Schrijf dat Advocaat de meester is en Schmidt hooguit zijn stagiair en dat de Kuip een onneembare veste is voor PSV. Schrijf dat Feyenoord na de 31e weer keurig 3e staat en PSV 4e. En laat Dumfries in godsnaam gewoon gaan voetballen en niet praten over kampioenschappen en het feit dat hij hierna aan een nieuwe stap toe is.
 
Hoe lager de verwachtingen tegen Feyenoord, hoe groter de kans dat we er resultaat halen. Feyenoord stijgt alleen boven zichzelf uit als de tegenstander de hele week groot is gemaakt in de media. Dus hoe meer berichten in de media dat PSV nooit wint in Rotterdam, hoe beter. Schrijf over Berghuis en Toornstra dat ze meest onderschatte spelers uit de eredivisie zijn en dat Mo, Rosario en Gotze daar nog veel van kunnen leren. Schrijf dat Advocaat de meester is en Schmidt hooguit zijn stagiair en dat de Kuip een onneembare veste is voor PSV. Schrijf dat Feyenoord na de 31e weer keurig 3e staat en PSV 4e. En laat Dumfries in godsnaam gewoon gaan voetballen en niet praten over kampioenschappen en het feit dat hij hierna aan een nieuwe stap toe is.
Geen supporters in de Kuip is wel een pluspuntje voor ons, hoeven ze minder met de staart tussen de benen naar Rotterdam
 
Geen supporters in de Kuip is wel een pluspuntje voor ons, hoeven ze minder met de staart tussen de benen naar Rotterdam
Neeeeeee!
Niks pluspuntjes. De komende tijd benoemen we alleen al het slechte. PSV wordt afgeslacht in de Kuip. Punt.
PSV heeft zelfs Kuipvrees zonder Legioen. PSV hoeft eigenlijk niet eens naar Rotterdam af te reizen.
Berghuis, Jorgensen en Toornstra, lezen jullie mee? PSV mag jullie schoenveters nog niet strikken.
En Dick, jij bent God's gift to Rotterdam. Jij maakt de harten daar weer blij. Jij laat zien hoe mooi voetbal kan zijn.
Feyenoord......PSV zou willen dat het jou was.
 
Komt zo Feyenoord niet in gevaar voor Schmidt? Of tenminste kan me niet voorstellen dat het meer dan 2 wedstrijden word. Dan lijkt me banken tegen Emmen en RKC beter dan tegen Feyenoord.
Maakt het wat uit dan? :confused:
Trouwens ... Wellicht wordt Bas Nijhuis geschorst en krijgt Schmidt een schouderklopje. Bas staat er niet zo goed op bij het scheidsrechterskorps.
 
Neeeeeee!
Niks pluspuntjes. De komende tijd benoemen we alleen al het slechte. PSV wordt afgeslacht in de Kuip. Punt.
PSV heeft zelfs Kuipvrees zonder Legioen. PSV hoeft eigenlijk niet eens naar Rotterdam af te reizen.
Berghuis, Jorgensen en Toornstra, lezen jullie mee? PSV mag jullie schoenveters nog niet strikken.
En Dick, jij bent God's gift to Rotterdam. Jij maakt de harten daar weer blij. Jij laat zien hoe mooi voetbal kan zijn.
Feyenoord......PSV zou willen dat het jou was.
Oja! We maken geen kans in Rotterdam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan