Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Reactie Gözübüyük: 'Balen, ik zat gewoon goed in eerste instantie'

link

'Balen, gewoon enorm balen', is zijn eerste reactie. 'Ik zat gewoon goed in eerste instantie met de rode kaart.' Gözübüyük geeft ermee aan dat hij spijt heeft dat hij zijn beslissing terug heeft gedraaid. 'Gewoon stom, ik ben gaan twijfelen terwijl ik overtuigd was van rood, dit is een kant van het VAR-systeem die we niet moeten willen.'

Het blijft onbegrijpelijk waarom Gözübüyük zich heeft laten ompraten. Hij heeft zelf de beelden bekeken en zijn beslissing aangepast.
Dan ben je toch ook een slappe zak zeg.
Iedereen zal balen en iedereen doet nu huilie huilie :cry: behalve Promes en VVV.
Nou precies: wat een onzin. Met de beelden zou toch alles duidelijk moeten zijn?

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Reactie Gözübüyük: 'Balen, ik zat gewoon goed in eerste instantie'

link

'Balen, gewoon enorm balen', is zijn eerste reactie. 'Ik zat gewoon goed in eerste instantie met de rode kaart.' Gözübüyük geeft ermee aan dat hij spijt heeft dat hij zijn beslissing terug heeft gedraaid. 'Gewoon stom, ik ben gaan twijfelen terwijl ik overtuigd was van rood, dit is een kant van het VAR-systeem die we niet moeten willen.'

Het blijft onbegrijpelijk waarom Gözübüyük zich heeft laten ompraten. Hij heeft zelf de beelden bekeken en zijn beslissing aangepast.
Dan ben je toch ook een slappe zak zeg.
Iedereen zal balen en iedereen doet nu huilie huilie :cry: behalve Promes en VVV.
Dus door de VAR hebben we nu:
a. een aantal scheidsrechters die nog meer autoritair zijn en zich niks laten gezeggen door de VAR
b. een aantal scheidsrechters die onzeker worden en daardoor beslissingen nemen waar ze niet achter staan.

Tja, dan zal er discussie blijven

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Penalty-moment
Tot slot claimde Michel Vlap een penalty na een duel met Menno Koch. "Ik zag dat de bal net voor hem wordt weggespeeld, dus voor mij is het geen penalty. Ik zie net de beelden terug en ik zie inderdaad dat Koch een hand in Vlaps rug zet. De vraag is dan of dat voldoende is voor een penalty. Als ik de beelden zo snel terugzie, dan denk ik van niet."
De scheids over de wedstrijd NAC- H'veen. Een hand in de rug van Vlap waardoor hij omgaat is niet genoeg voor een pingel. Wanneer dan wel? bij 2 handen, bij een hand in de nek? Of alleen als Koch beide benen afzaagt? Of als Vlap Dolberg had geheten. De VAR helpt geen klap en men tracht recht te praten wat krom is.

hele artikel

En deze is ook mooi
Na bestudering van de beelden erkent Lindhout dat hij fout zat. "Om eerlijk te zijn is het geen honderd procent rode kaart", zegt de leidsman tegen FOX Sports over het incident kort voor rust. "In eerste instantie dacht ik aan rood, ook omdat ik de afdruk van de schoen op de knie van Memisevic kon zien."
Na het bestuderen van de beelden??? Wat laat de VAR dan zien joh :ROFL: :ROFL: maar meer nog :cry: :cry:

hele artikel

PSV dit keer geluk. Was natuurlijk geen penalty. Zelfs bij zaalvoetbal zou er doorgespeeld worden...
Vlap was wel een penalty, maar die wordt niet gegeven...
En Feyenoord speelt thuis in de beker...

Kortom: another day at the office :cautious:.

Dus er zijn voor de winterstop 8 var-fouten geweest, volgens de hoge heren, waaronder 2 van Ajax. Te weten buitenspelgoal FdJ tegen Utrecht en MdL rood tegen PEC.
Doe de afgekeurde goal van VVV tegen Ajax erbij en het zijn er 3.
Lamprou is 4.

Bijna de helft van de varfouten zijn in het voordeel van Ajax geweest. Mooie boel.

En...hoe zou dat werken op termijn? Dat de hoge heren wijzen op varfouten tegen Ajax. Dat de varfouten uiteindelijk verdwijnen of zijn het Pilatus-streken van de hoge heren? Je kunt het namelijk nog wel even volhouden: fouten maken ten faveure van en dat dan zogenaamd kapittelen.

-040-

Trainer Coach
Dus er zijn voor de winterstop 8 var-fouten geweest, volgens de hoge heren, waaronder 2 van Ajax. Te weten buitenspelgoal FdJ tegen Utrecht en MdL rood tegen PEC.
Lamprou is 4.

Bijna de helft van de varfouten zijn in het voordeel van Ajax geweest. Mooie boel.

En...hoe zou dat werken op termijn? Dat de hoge heren wijzen op varfouten tegen Ajax. Dat de varfouten uiteindelijk verdwijnen of zijn het Pilatus-streken van de hoge heren? Je kunt het namelijk nog wel even volhouden: fouten maken ten faveure van en dat dan zogenaamd kapittelen.
En dan hebben we het nog niet eens over de elleboogstoot van Onana waar de Jong geel voor kreeg. Waar elke PSV-er minimaal 4 wedstrijden voor had gekregen. En we hebben dit weekend gezien hoeveel de tweede keeper bij ajaks kan uitmaken.

Pimmet

1 van de 12e man
Lamprou is 4.

Volgens mij is het geval Lamprou geen var fout, maar een foute beslissing van de scheidsrechter?

Der Jaufe

Assistent Bondscoach

Pedante eikel, voetbalduel gelul, en 'hij staat al op'??? wat heeft dat te maken met of het een pingel is. Ongelofelijk. Goed gehandeld door de VAR, wijzen ook nog op het missen van de bal, maar jongen jongens wat n waus.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen

Pedante eikel, voetbalduel gelul, en 'hij staat al op'??? wat heeft dat te maken met of het een pingel is. Ongelofelijk. Goed gehandeld door de VAR, wijzen ook nog op het missen van de bal, maar jongen jongens wat n waus.
Ik zei al eerder dat hij zijn licentie moet inleveren. Deze 'scheidsrechter' moet direct gestopt worden en er moet een onderzoek naar corruptie komen. Ongelooflijk ... Dit kan echt niet door de beugel.
Het Respect-bandje mogen ze op zijn kont vastnaaien. Met respect. :adevil: