Wiedemeijer (50) stopt per direct als scheidsrechter in betaald voetbal

https://www.nu.nl/voetbal/5218703/w...ct-als-scheidsrechter-in-betaald-voetbal.html

Reinold Wiedemeijer stopt per direct als scheidsrechter in het betaald voetbal. Hij voelt zich fysiek niet meer goed genoeg om te fluiten.

:unsure: Er zijn er meer die niet goed genoeg zijn om te fluiten, maar die stoppen niet. :rolleyes:

Ik voel mij fysiek ook wel eens niet goed, voornamelijk als gevolg van het scheidsrechterlijke fluiten in de eredivisie.
 
Wiedemeijer (50) stopt per direct als scheidsrechter in betaald voetbal

https://www.nu.nl/voetbal/5218703/w...ct-als-scheidsrechter-in-betaald-voetbal.html

Reinold Wiedemeijer stopt per direct als scheidsrechter in het betaald voetbal. Hij voelt zich fysiek niet meer goed genoeg om te fluiten.

:unsure: Er zijn er meer die niet goed genoeg zijn om te fluiten, maar die stoppen niet. :rolleyes:

Als Wiedemeijer zelf aangeeft dat ie moet stoppen , dan kan je daar alleen maar respect voor hebben. Hij heeft lang met blessures te kampen gehad en gaat zich nu bezighouden met opleiding voor jeugdigen scheidsrechters. Overigens vond ik dat Wiedemeijer een goede scheidsrechter was. Hij deed weinig tot geen gekke dingen, was vaak onzichtbaar en dat maakt een scheidsrechter juist goed. Hij hoeft niet op te vallen en dat is juist zijn kracht. Prima vent.
 
Ik heb net kampioenswedstrijd van psv019 tegen ajaxo19 gekeken , ik zie 2 keer in elk wedstrijd een grote kans van doelpunt word afgenomem door scheidsrechter, allebei leek de scheids tegen psv. 1 penalty letterlijk niet gegeven en laatste minuut is geen buitenspel 100 procent, grensrechter vlagt buitenspel. Waarom zou er matchfixing zijn? Ik zelf denk aan matchfixing, als ze kampioen worden kosten de spelers meer en worden ze duurder en dan verkoop je ze en krijg je de naam beste. hoeveel euro zou je die scheidrechter kunnen omkopen?
 
Misschien heeft hij een tijdmachine, die wedstrijd is pas 21 april :D
Hij spreekt ook over elke wedstrijd, heb het vermoeden dat het iemand is die net ff te lang door is gegaan op het Stratumseind, vol alcohol ziet hij scheel, derhalve spreekt hij in meervoud over de wedstrijd, en neemt hij dingen waar die er niet zijn. Om daarna los te gaan als n Sjaak Swart..
 
Als ik het goed begrijp, komt de functie van aanklager betaald voetbal te vervallen, omdat de VAR overal aanwezig is, en alles heeft waargenomen.
 
Als ik het goed begrijp, komt de functie van aanklager betaald voetbal te vervallen, omdat de VAR overal aanwezig is, en alles heeft waargenomen.
Alleen bij de wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord. Bij overige wedstrijden kan het voorkomen dat er te weinig beeldmateriaal is door het lagere aantal camera's :cautious: :unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan